14

Анонимен

преди 6 години

До Симеонов 13Решението е то е да се въведе такса замърсяване на въздуха за автобусните превозвачи и тези пари да оитват за поддържане на БДЖ.

13

Анонимен

преди 6 години

Влакове трябва да има. В нормалните страни хората непозват раздрънкани автобуси за да се предвижат.Използват се влакове.

12

Симеонов

преди 6 години

И ЖП транспорта е услуга,струваща пари.Още през социализма ЖП почна да запада,защото там разходите са огромни,а приходите малки,някой трябва да плаща.Англия - държавата с най-развита ЖП структура още преди 30 г. закри огромна част от линиите и гарите.В нашите влакове пътуват основно ци гани(те билети не купуват) и пенсионери с намаление,при това заетоста на местата е минимална.Наскоро видях на гарата в Хисар да тръгва влак с няколко пътници.ЖП по добре да им беше наело едно такси-по-евтино е.

11

vlady

преди 6 години

Персоналът на БДЖ беше раздут, нямаше съвременна техника, никой не мислеше за пестене на гориво и енергия, военизацията на стопанска структура като цяло има по-скоро отрицателен ефект - никаква инициатива за подобрения, скатаване, отбиване на номера и т.н. За съжаление след 1989г. вместо кадърни ръководители дойдоха некадърни и крадливи и нещата тръгнаха съвсем зле.

10

vlady

преди 6 години

И тогава не беше особено добре работеща - съсипаха се читавите дизелови локомотиви с хидропредавка серия 04 вместо да се използват ефективно за пътнически влакове и се смениха с отмъщения на Чаушеуску и руски лами, закупиха се други отмъщения на Чаушеску серия 46 вместо далеч по-модерни, икономични и качествени локомотиви от Чехословакия с управляем тиристорен изправител и т.н. Нямаше леки и икономични дизелови мотриси за по-слабо натоварените неелектрифицирани линии.

9

Реалист

преди 6 години

Железницата е най-сигурния и екологичен транспорт. Иска се държавна воля, но няма как да се разбие логото на автобусните превозвачи.

8

3M-54Э

преди 6 години

По Татово време БДЖ-то беше една добре работеща структура, може би защото бе военизирана. След идването на т.н. демокрация започна една разсипия меко казано- разпродадоха се вагони, стотици товарни ж.п. вагони отидоха за скрап, стотици километри ж.п. линии бяха нарязани /там където имаше гари с няколко коловоза оставиха само един, другите линии на вторични суровини/ стотици ж.п. гари бяха превърнати в спирки, тоест без персонал а сградите ограбени и разрушени от *** ни събратя ... те това

7

vlady

преди 6 години

За да се оправи БДЖ трябва ръководител от ранга на Влад Цепеш.

6

Анонимен

преди 6 години

Ами Б.Борисов да не харчи милиони тайно за Н Г и Коледа да не отпуска още 50 милиона за европейските търтеи ами да погледне и към БДЖ.Народа много го търпи.трябва да бъдст изметени всички гербаджии.

5

Анонимен

преди 6 години

Защо трябва да изчезнат влаковете,в останалите държави дали са изчезнали.Трябва да се модернизират и приватизират,защото има ли държавно - има нещо за лапане.

4

Discovery

преди 6 години

Ти, като беше директор кво блея та не го "оздрави" БДЖ-то бе келешшш??? Или беше зает да *** де що има за лапанне... Само за физиономията ще му лепна на тоя мин 3 години ефективно!!

3

Анонимен

преди 6 години

Влаковете може и да изчезват, условията може и да се влошават, но за сметка на това билетите поскъпват - уж за подобряване на условията

2

Анонимен

преди 6 години

Този бойковски министър на транспорта освен далавери върши ли нещо полезно за България - да не е от Тутракан?

1

Анонимен

преди 6 години

Всяка година отпускат влакове през час само за Софийска област и каквото остане от бракуваните за провинцията.