До Селянина с велосипедНеможем да ги стигнем комшутата ако ще срещу нас да тръгнат. Много тъжен факт.
У Истанбул има:1. Метро.2. Градска железница. Движи се само в най-старата част на града, от Зейтинбурну до летището.3. Метробус, движи се в заграден участък от пътя обикновено е посредата между двете асфалтови ленти, в двете посоки.4. Бърз широколинеен трамвай. Спирките му са всички наземни, но са с плексигласови покрития и бариери като при метрото.5. Бавен старовремски туристически трамвай със стари бутикови мотриси, движи се само по центъра.6. Маршрутки.7. Автобуси.Тролейбуси няма.
"Изграждането на един километър от метрото е в пъти по-евтино, отколкото в другите европейски страни."То е и в пъти по-некачествено.
Големите потоци в милионни градове могат да бъдат обслужвани само от метро или градска железница. В центъра на София няма възможност за гъста мрежа на градска железница, затова метрото е единственото възможно решение.
Заради метрото страдат ЖП проектите. Участъка до летището се построи вместо умишлено провален жп проект,В Белград няма метро, но това не пречи да се разцепва от туритсти и да е в пъти по як от София
А бе стига ни навирахте това метро в лицето. Нашето е най-евтино, защото е най-плитко.Всички знаем,че строят наши фирми само, а и от дупката най-лесно се крадеПоредния ПР от страна на СО
Заради метрото - 55 000 коли по-малко по улиците на София