21

Анонимен

преди 6 години

Едно време шофьорският курс беше 3 месеца за любители а за професионалисти 6 месеца. Преди да започнеш курса се минаваше в Горубляне на психо тест и изпробване на реакциите. Ако не преминеш тези две неща неможе да караш курса. Имаше полигони нощно каране в градско и извън градско. На полигона имаше гърбица имаше тунел с колчета на 5 см от огледалата имаше скоростна отсечка имаше паркиране. С една дума всички се научаваха да карат автомобил на 100 %. А сега е пародия на курс.Затова катастрофират

20

Анонимен

преди 6 години

А има ли някъде каруцарски курсове?

19

Анонимен

преди 6 години

Ок *** си помисли само отде изтича инфо за тия че това е редовен номер и как сиги подбират за да е това което нее.

18

Анонимен

преди 6 години

Докато няма *** изпитващи и инструктори няма да се оправи работата.

17

Анонимен

преди 6 години

Е РАЗБИРА СЕ, ИДЕЯТА Е ДА ПЛАЩАШ 4000 ЛЕВА, ПА АКО МОЖЕ И 2000 ЛЕВА РУШВЕТ. И ПОСЛЕ ПАК КАТАСТРОФИ.

16

шматка

преди 6 години

До 13Човек слагай поне точките че щях да се задуша докато ти прочета творбата

15

Анонимен

преди 6 години

Точно товае проблема

14

888

преди 6 години

хехехе.....после защо имало катастрофи? :) ако държавата не го беше позволила-нямаше да е така!

13

Анонимен

преди 6 години

Тои сигорно изпитващия си прави добър подбор затова са на това ниво ко помисли реално кои как кара докъде ходи и какво вижда дали щее така *** защо искаме всеки изпит да се гледа след това да видим грешките и на единия и на другия автоцентър не да ги върти две улици на оня че бил в системата и можел да оправя е затова са като беирут по пътя от негледане

12

Анонимен

преди 6 години

Тои ко одере изпитващия щее подобре щото за едни автоцентрове се изпитва едно *** за други де са в системата не ги върти половин час и отгоре а

11

шматка

преди 6 години

До ТИРА нормално ли е да изкараш С категория на ГАЗка а после да се качиш на 40т камион

10

ТИР

преди 6 години

До гогоЗамисли се ! Краш курс, напр. реални 100 часа кормуване на "Голф" 100 кс. Да, ще придобиеш първични навици да управляваш такъв клас автомобил. Ще ти дам краен пример. След това ще имаш правото да управляваш "Бугати" с 1000+ кс. Но, наистина ще умууш ли да го вкараш в пътя ?

9

Анонимен

преди 6 години

Ионко честита коледа братовчеда затова няма да го видя на богров никога щото ги прави тия от години честита коледа а хора има се скъсват от сутрин до вечер браво

8

Анонимен

преди 6 години

Лъжат ,не им вярвайте въобще не е така.Кешиш си почти 1000 лв (курсове,изпити,листовки и дребни ппдаръци) ,зубриш листовки,помниш безумни отговори ,после си вземаш листовките от раз ,първото кормуване също и накрая на последният изпит някакъв див селянин -официалното лице си измисля някакви си необявени негови правила и те къса за 5 минути шофиране.А ти даваш мигачи,пускаш пешеходци и караш с 43-км/ч. Лъжат за пари.Сега са озверяли,че са празници и трябва да се инкасира кешът.

7

шматка

преди 6 години

Що ли ми се чини че някой е много против поевтиняването на курсовете.Щом някой намали цената и...той не ги учи.Тези по хилядарка щото много ги учат.С 31 ч стават супер шОфери.

6

Анонимен

преди 6 години

По господарите един ром с жигула му показаха знак за висока концентрация на ПТП-та и оня вика, че е знак за тунел понеже знака е триъгълник с черна точка по средата. :-)

5

гого

преди 6 години

до ТИРе ся по кубици книжки ли да вадим

4

socialen

преди 6 години

Бананова република.

3

МaйМyнaтa

преди 6 години

Да плаща кой квото си ще. Проблема е в климатот, не е нормално по това време на годината да е 20_сет градуса. Да, трява да са -20 според сезона. А не всичкото *** да е на кормило, щото са запалили половината бoклyци дето са в почивка до напролет

2

ТИР

преди 6 години

Нормално ли е, дори при продължителен курс за "В" категория на учебен автомобил "Астра" 1300 кг. и 65 кс. след това да имаш право да управляваш автомобил с неограничени габарити и мощност и тегло 3500 кг. напр "Хамър", товарен бус и пр. ?!?