Мислите, че всичките тези незаконни схеми не се знаят?! Мислите, че на някой му пука ли?! Ежедневно когато тираджия бъде спрян и се установят подобни несъответствия, се звъни на шефа, той идва, дава съответната сума на ДАИ и камиона, който няма дори ГТП си продължава по пътя! И дали е оправдание? Не, не е! Не ме разбирайте погрешно! Аз съм крайно против всичко това, но на един човек, на който му трябват пари за семейството му е склонен да поеме риска (в 99% от случайте е така!), за да изкара пар
Ето затова тировете станаха масовите убийци на пътя.Същото положение е и с автобусите.Когато собствениците взимат пари от превозите е добре,но иначе техническата подръжка на превозните средства им е скъпа,дори непосилна.
Тоя министър е пълен ***. Няма зимна гума за ТИР. Очевидец съм, магистралата не беше почистена и имаше 1 см. лед. Оправдава се за несвършената си работа.
До до 28не може да ми се оправдаваш с шефа или с това че ти трябват пари. Безотговорно и опасно е да се кара с такива гуми. Ако шефа ти утре ти каже да убиеш някой за 10 лева, ти кво ще направиш ... щото ти трябват пари и не искаш да те уволнят ... разбери шефа не е господ че да ти заповядва да правиш непрофесионални или забранени неща.... ако не другите поне уважавай себе си
До до 28наистина ли смяташ, че всичко това е оправдание или някакво извинение да рискуваш човешки животи. кой и къде подава сигнали срещу тези фирми. като знаеш кои са сигнализирай, ако трябва пиши до медиите. трябва ли да се стигне до някоя зверска катастрофа с жертви, за да се действа или всички да се кръстим да сме сами на пътя
Първо не става въпрос за мен! Второ: мисля, че споменах какво се случва на повечето места когато откажеш да караш (губиш пари, защото си на курс или на километър и отделно си рискуваш работата)! И трето: много правилно спомена 2-3 фирми! Да има страхотни фирми, при които наистина всичко е супер и всичко се прави както трябва, но имаш ли представа изобщо колко е трудно да те вземат в подобна фирма, защото трябва някой да умре или да се пенсионира и пак ще си вкарат на това място техен човек!
Като са ти дали камион с такива гуми - намираш едно подходящо желязо и минаваш през него да приключи гумата. Абсурд да познае шефа, че е нарочно. Той си знае, че гумата е пред гръмване. Аз така служебната кола отказах да я карам и се явих с моята с читави гуми да ходим командировка и на шефа му стана неудобно и купи гуми. Щото аз бях на 1000 лв. заплата , а той на 15 000.
Всъщност шофьорът носи основната вина в случая. Той е човекът, който поема курса и е длъжен да си провери превозното средство дали е в изправност или не. Ако фирмата е решила да прави икономии, просто казва, че няма да поеме курса. Има страхотен недостиг на шофьори на камиони, така че няма опасност да остане без работа. Въпросът е, че вероятно в случая шофьор и собственик е едно и също. Аз лично смята, че за подобни провиения трябва да се лежи и ефективно в затвора! Омръзна ми от слабоумници...
ИМЕНАТА на ФИРМАТА, ДИРЕКТОРА, ШОФЬОРА, какви наказания са наложени( може и с.н.и.м.к.и.те им да публикувате: не са ли съзнавали, че отиват към МАСОВО УБИЙСТВО поради "икономия"???)
а глоби има ли за аварирали тирове и др.нещастници които задръстват движението, я сложете едни яки глоби както при скиорите за търсене и спасяване и да видим дали няма да си спазват правилата и за гуми и за всичко...ние сме една от най-натоварените с тирове страни при тези пътища...
Той шофьора едва ли е собственик на тира.Какво е виновен,че шефа му е ***.Нали и неговия живот е застрашен,сам ли да купува гуми,собственика е за бесилото.
ами шефати като не сака ти смени гумите откажи да караш и толкоз. Като не ти харесва фирмата напусни ! Сещам се за поне 2-3 фирми в БГ където имат нови ТИРОВЕ НОВИ ГУМИ И Т.Н. но при тях номера с краденето на нафта, контрабандата, и т.н. просто не минават ! Как толкоз много фирми, толкова конкуренция, всички карат на едни цени но само при НАС няма останали пари за гуми, печки, брезенти и т.н. ?? А за тахотата на българските тираджии няма да говоря !
За лаките коли има изискване 4мм грейфер на гумите за зимата, а за тировете защо няма такова изисване-корупция на високо ниво и проблеми на пътя.
До 44Не зимни, а гуми с достатъчно голям грайфер, който измества водата и не позволява да се получи аквапланинг.
До всички "разбирачи", които обвиняват шофьора: от личен опит знам, че докато собственика на тира не реши да смени гумите, си караш със старите и се надяваш да не стане фал, защото реално не можеш да откажеш курс (трябват ти пари, а и ако откажеш рискуваш да те уволнят)! Един приятел така си караше цяло лято и стотици пъти казваше на началника му, че трябва да се сменят и той "да, да, да" и ги смениха след като по време на курс едната гума просто грумна и нямаше избор вече!99% от фирмите са така
ТИР на "ски" възмути Нанков – блокира магистрала "Тракия"