Над 90% от тези велосипедисти в Ню Йорк просто нямат пари да си купят кола, а често и градският транспорт е непосилно скъп за тях. Много често идват от държави, в които велосипедите са основен транспорт, а колите са малко. Останалите обикновено са хаховци на тема здравословен начин на живот, И нека Ню Йорк да не го сравнявате с София. Ню Йорк е 8,5 милиона с туристите един бог знае колко, а колите са стотина пъти повече отколкото в София.
Браво за идеята с велосипедите. Дано сами не се заблуждават, че така намаляват замърсяването на околната среда :)
Най голямото постижение на капитализма е че откри колелото, а аз си мислех че социализма е изостанал. Понеже не може да измисли как да си изчисти собствените *** и замърсяване решава че каменната ера е бъдещето... Скоро ще го постигнат, реалния капитализъм, наред са джапянките и припаските като по екологични и полово неангажираши
А в София, над петдесет процента от колите движещи се денем, са на държавни кияци. Щурат се като гламави, но закичили байрак, да не би някой случайно да не разбере, че са на хранилката.
Ако трафика е нормален и шофьорите не се опитват, да се избият, теренът е равен и не е под 0 градуса, стига да си с добри дрехи, колелото е супер транспорт, защото в натоварен град, може да излезе, почти същото, колкото с градския. Разлиакта е, че градския е не винаги изгоден. За разлика от автомобила, гори само калории, все има къде да се паркира, и ако го откраднат, няма да получиш инфарт.Разбира се, автомобилите имат много примущества. Зависи, какво му трабва на човек.
Не дърпайта за опашката българският лъв. А сте посегнали наавтомобила на Бай *** Балкански а е ревнал със страшна сила. Не може да крате Българо да оди 5 минути. Ами баровците, какви баровци ако не могат да паркират насред тротоара да ги види мало и голямо, че карат скъпо возило. Храната може и да не я бива, видата и тя, но ракията и мързелът на *** са неприкосновени.
В "Голямата ябълка": Бум на велосипеди срещу вредните газове