До Анонимен4 На теория , стъклото може да се пръсне при разлика в температурата му и въздуха и ли течността, която го облива повече от 50 градуса Целзии.Това изведнъж няма как да стане, в студен автомобил. В машините, за миене на стъклен амбалаж, буркани, бутилки и др. изрично се преминава през няколко зони, с температура плавно покачваща се, и плавно спадаща, но не повече от35-40 градуса разлика.
До Анонимен1Колега, личи си , че си от "старата школа" , или много добре си слушал какво са ти обяснявали.Това, което описваш, е най-точния начин за загряване на колата.Да не говорим, че е абсолютно забранено, да се форсира студен двигател, още повече-с отрицателна температура.Топлинните натоварвания, особенно в главата, между клапаните, са страхотни и водят до пукнатини.Отделно, горивото кондензира по студения цилиндър и отмива микроните маслен филм, следва сухо ***, а и 0маслото е още гъсто
За зимата няма нищо по-добро от печка. Пускаш я 10-15 минути предварително и се качваш в топла и размразена кола ;)
Аз чакам 5-10 минути докато от аспуха започне "чисто" да излиза (дизел) или като t стане 80 % от нормалната и след това на първа и след това парното ... .
Кой има 10 минути да стои и да чака бракмата да загреее. Газ до ламарини, и като се счупи нещо псуваш и кълнеш "тъпите немци, че не са я сметнали." Ако ремонта е над 500 лв псуваш и Бойко и Путин, но си знаеш че Костов е виновен.
Едва ли има такъв който ще пусне вентилатора на парното при студен двигател. При палене на двигателя се изчакват 10 мин. да поработи на празен ход и след това тръгвате. А тези 10 минути се изчакват за да може двигателя да разбие маслото в картера. След като тръгнете карайте на ниска предавка по този начин двигателя работи на високи обороти и точно след 5 минути ще достигне работната температура на двигателя а от там и парното ще духне топло.
Зимата иде: Как да загреете купето на колата най-бързо?