Не,въздухът е мръсен от кюмбетата и гумите които се палят от едни наши кафяви съграждани на доживотни социални помощи!
Брой коли на 1000 човека през 2015 година766 Лихтенщайн 661 Люксембург634 Малта610 Италия (2014)590 Финландия (2014)548 Германия546 Полша546 Австрия497 средно за ЕС 28261 Румъния---408 България
Явно и Фандъкова схвана проблема обаче понеже иска вие простоватите да я избирате - не смее да ви принуди да си заскрабите драгоценните лимузини. Иска ЕС да ви принудят. *** ЕС се командва от Германия и Франция - те са напълно за това да изкупите и последната бангия от моргите им. Па тук че ще се издушите и реално вече не можете да се движите от тех им е през дизелите.
Факта че имаме повече коли от доста по-богати народи НО са ни вехти ме навежда на мисълта че сме доста просто племе.
Въглеродният двуокис от МПС-тата е повече от бензиновите двигатели в сравнение с дизеловите и би трябвало да се стимулира използването на дизелови двигатели, вместо бензинови. При това нивото на отделяния въглероден двуокис е вече много ниско. някъде четох, че 95% от отделяния в атомосферата въглероден двуокис се отделя при дишането на живите организми. Сега е известно, че в спокойно състояние за един час човекът вдишва 20-30 литра кислород и издишва 18-25 литра въглероден диоксид.
България има по-малко коли средно от ЕС и това е нормално - спрямо стандарта си България трябва да има ОЩЕ по малко коли но пък да са новички. И народа да се движи основно с градски транспорт.
Причината за старите коли не са ниския стандарт защото имаме повече коли от много по-богати народи. Причината за старите коли е ПОПУЛИЗМА на властта да допусне по улиците/тротоарите/градинките и площадките да се таркалят стари коли които замърсяват и са технически мъртви отдавна.
Замърсяването през ауспусите на транспортните средства е доста малко, но умело се увеличава чрез прибавянето към него на замърсяването от неизмитите улици. Например в София през лятото замърсяването от неизмитите улици в ФПЧ е два пъти по-голямо от замърсяването излизащо от ауспусите на ППС, но като цяло е в нормите. В София през зимата над 90% от замърсяването с ФПЧ е заради отоплението с твърдо гориво, вкл. използването на стари гуми и т.н. Въглеродният двуокис от МПС-тата е повече от бензинов
България има повече коли на 1000 човека от Дания, Норвегия, Словакия, Унгария и почти два пъти повече от Румъния. НО нашите коли са най-стари. Превлекохме всички буклотевини от италианските автоморги. Тази глупост я сътвори българския народ под мъдрото ръководство на властта. Няма прегледи, безплатно паркиране по тротоари и градинки, данъците стимулират старите коли, градския транспорт по скъп и неефикасен. РЕЗУЛТАТА го знаете. Фандъкова сега иска ЕС да принуди българите да заскрабят "колите" си
Защо СО не обясни причината за старите коли? В основата е ниския стандарт за който управниците имат основна вина. Ако се подбират умни и некорумпирани на всички нива, ако се заплащат нормално заплати, нещата ще бъдат в пъти по-добре. Кой принуди да се търси дизел? Високите цени и корупцията от която се храни Суджук паша и Шайката. Печелят се милиарди! Ако бензина е с нормална цена, новите коли също, никой няма да търси стари коли. Цените на парно, ток, вода, храни са ненормални. Суджуците пълнят
Основните парникови газове в атмосферата на Земята са: водна пара, въглероден двуокис, метан, диазотен оксид и озон. Парниковите газове влияят силно на температурата на Земята и без тях земната повърхност би била около 33C по-студена отколкото сега.Оказва се, че някои искат на Земята да е с 33 градуса по-студено?!Въглероден диоксид е ново наименование на добре познатия въглероден двуокис.
До 15 топлата водаВиж колко минуси ще ти сложат, а след като прочетат - и на мен. И ще ти стане ясно, че това което предлагаш няма как да се възприеме от балканските бабаити с димящите трошки по улиците. Какъвто народът - такава и държавата!
Не само във Филипоивци.В кв.Христо Ботев е същото и не само там.В много от крайните квартали освен отоплението с твърдо гориво хвърлят в печките и гуми и не може да се диша.Но не съм видял някой от управата на столицата да обикаля по вечерно време и да санкционира замърсяващите града ни.
София и евростолици: Въздухът е все по-мръсен от транспорта!