Лично за теб може колата да е от първостепенна важност ,за мен лично автомобил не ми е нужен за повече от А до Б, толкова и карам.Лично аз не бих дал солидна кошница с пари за нещо което след 5-10 години ще струва на 1/10 от цената си ,ако искаш да робуваш на една кола твоя си работа ,аз гледам те да ми робуват.
400 киловата това чудо ще излита от писта ли, какво ли?Или 50 вагона с желязо ще тегли.Само на мен ли всичко над 150 к.с 106 квта ми се струва прекалено.
До 6Марката не е виновна, че балканските *** се имат за велики щом седнат в такава кола. Всичко е до манталитет.
Незнам какви са тези аудита мерцедеси бмв.та и тем подобни немски кошници но по добра от маздата няма. Маздата ми е 323 f bj турбодизел. Произведена е 2 000 г. За тези години от както я карам а те са над 10 съм и сменил на 150 000 км само ангренажа и ролките като имате предвид че когато ги смених още бяха като нови. Но не исках да рискувам защото 150 000 км са си доста много. Всеки ден я карам в най натоварената част на София. Такава здрава машина едвали ще намеря някога. Новите са ***!
Имам Ауди на 4 год (беше ми служебно и си го купих след третата година, аз съм си го избирал), 190 кс, куатро - е, няма такава кола, особено на сняг е ненадминато. Никога не поднася, мега стабилно, ускорение, усещане за пътя, спира перфектно, яко озвучаване, безшумно. Просто ми е кеф да се возя. А на "разбирачите" с коли само за стигане от точка А до точка Б (разни опели, рена, пежа, фордове и други ***), ще кажа - това е за отличници, комплекси друг път, просто колата е супер.
На тоя етап ми изглежда тъпо, обаче сигурно ще му свикнем след време. Според мен още е малко рано за такива промени, понеже електрическите коли още нямат статистически значим дял. По-скоро са някаква екзотика и технология в началото на развитието си.
Революция: Audi сменя имената на автомобилите си