17

Анонимен

преди 6 години

Данъкът трябва да се определя според теглото на автомобила, което е от значение за разбиването на асфалтовите пътища, както и от нивото на вредните газове, а не според конските сили на двигателя ти.

16

Анонимен

преди 6 години

Тоя бабанко от снимката така как изглежда май разбира само от суджуци. В бойколандия всеки се занимава с това от което не разбира.

15

Анонимен

преди 6 години

До ЧичкаКяапацитетът, който ще определи дали дизелът ти е стар или нов, се нарича "газ анализатор" и по принцип ти го правят при всеки технически преглед. Трябва да налагат адски глоби и дори да затварят сервизи, които издават талон за извършен технически преглед на неизправен автомобил.

14

Анонимен

преди 6 години

Жестоки данъци за кола над 10 г не, но за кола, която надвишава еко нормите - да. Писнало ми е от "почти нови" 5-годишни, пък и по-нови мерцедеси и БМВ-та да бълват след себе си черни пушеци. В същото време има 20-годишни ръждиви бараки, които обаче карат на газ и след тях не се вижда нито грам пушек.

13

До 11

преди 6 години

Добре карай само ти кола щом си богоизбран

12

Чичка

преди 6 години

Кой 'капацитет' ще определи дали дизела ми е стар ? Нали, при внос, се заплаща еко такса ? Защото са стари коли ? Не става само с по-скъпи данъци, иска се и акъл. И акциза в горивото е вид налог. Караш повече- плащаш повече...

11

Анонимен

преди 6 години

До 9Да караш кола не ти е родно право. Като нямаш възможност няма да караш. Цял свят си исипива бракуваните таралясници които в една нормална държава щяха да бъдат вече разглобени и намачкани по моргите.

10

Анонимен

преди 6 години

"Жестоки данъци за старите дизели!"Те са жестоки бре. За на майка ми Голф 3(1994), 1.9 чист дизел, евро 0, данъка е 3лв(намален от 6 лева с 50%, заради инвалидност). За моя барутарник - Джулия(2016) 2.2JTDm, евро 6 - 530 лева. Седя и се чудя - за къф чeП са тия евро-мевро сертификати?!?

9

До 7

преди 6 години

И какво искаш да кажеш с по високи данъци бедните карат стари коли богатите нови и какво искаш бедните да нямат право на кола ли браво бе ми дай да им забраним и да ходят по улиците щото са бедни да не пречат на богатите

8

Анонимен

преди 6 години

Жестоки данъци за старите дизели! Европа се чуди как да се отърве от тях и ги продава на ***, който се гордее, че е много успял с новото старо возило, а зад него пушек и дим.

7

Анонимен

преди 6 години

Трябва да има жестоки данъци за кола над 10 години.

6

Анонимен

преди 6 години

3-ти: тва е за гражданската, пак се изложи

5

Анонимен

преди 6 години

Най-големия разход, свързан с електромобила, е замяната на неговия акумулатор, който струва около 5-10 хил.евро, отбеляза той.Toест, между 10 000 и 20 000 лева, което според мен е занижено. Но дори така, това са си 2-3-4 автомобила по 5000 лева, втора ръка... въобще - дали ще си купиш електромобил, да му смениш батериите и да трепериш да не изгърми още нещо или ще си купиш 3-4 стари барутарника е на кантар от финансова гледна точка...

4

Kalin

преди 6 години

Карам кола с метанов инжекцион.За това, че не замърсявам - плащам 400лв.В Пернишко с ГОУФ 1ца диЕзел - плащат 20лвКъде е справедливостта?

3

zeus

преди 6 години

Да се дават отстъпки в данъка на коли само под 100 конски сили е архаично. Няма съвременен семеен автомобил под 100 конски сили.

2

Анонимен

преди 6 години

Много ясно че държавата поощрява карането на бракуван скрап. Данъка се изчислява на обранто, за коли от миналия век без пари, за нови и икономични - 5 до 10 пъти по-голям. Как иначе ще се поддържат ниски заплатите

1

Анонимен

преди 6 години

Стимулира! И това се знае от години.За нова кола плащам 400 лв. данък, за стар барутник - 10. лв.Никъде друга де няма такава простотия.Толкоз по въпроса.