допълнение към 50Няма да се хващате на номера да ви предоставят безплатни билети вместо пари в брой. Има сайт за права на пътници. Намерете го. Там е описано всичко.
За всички пострадали от отменени полети. Има процедура, по която аз лично прибрах 400 евро от БГ еър за забавен с 12 часа полет от Амстердам. Пише се писмо до Въздушната Администрация на страната, в която е отменен или забавен полета. Прилага се билета за отменения полет и за полета, с който сте се върнали. Попълва се формуляр. Чакате решението. И го предоставяте на компанията. Ако компанията откаже, връщате отказа им на Въздушната администрация обратно и тя им разказва играта.
Преди няколко месеца системата им имаше проблем и дублираше билети. След като ме таксуваха двоино, писах жалби и ми върнаха парите и немога да се оплача. Междувременно писах до няколко международни агенции, който меко казано ми казаха да се оправям и ми дадоха линк към някаква българска агенция. Та контрол нема действайте и не им ползвайте телефона, че е по 1 лв минутата и слушате мизика.
По принцип Уиз Еър не е ли малко конкуренция на България Еър, а кой е собственика на този сайт: България Еър. Може и да не са така нещата както са казани.
Я сподели коя авиокомпания ти дава закуска от Бългаиря за Лондон, че нещо не се сещам?:):)Храна на европейска дестинация ще получиш само в Търкиш.Австрийците ще ти дадат само едни фъстъчки. Луфтханза - един микроскопичен, студен сандвич. България Еър - също,като дори няма сокове,а само гнусна кола и фанта. Франсетата-тоже. А Бритиш удариха дъното - плащаш си за АБСОЛЮТНО ВСИЧКО в полета от Сф за Лондон...Нямам наблюдения за руснаците до Москва.Останалите те наблъскват като овце и тва е
кво се жалва тоя, я да си пусне клипчето дето оня американец му счупиха носа след като отказа да слезе от препълнен полет и го извлякоха за ушите :)
Вижте,проблемът е многопластов.Ами авиокомпаниите се държат така,защото НИЕ поискахме цените да падат,като си въобразявахме,че качеството и услугите няма да се променят.Допреди 10 год. се летеше с истинско удоволствие-усмихнати и красиви стюардеси,свястна храна,безплатен багаж.Ние,пътниците,оревахме света,че цените са високи.И те ни измислиха нискобюджетните.На ни сега-цените пак са високи,но няма храна,стюардесите са намусени крави,плащаш за всичко!!Скоро и правостоящи ще летиме.Това е
До Рачо 23Данчо,гледам за първа хласа говриш??!!Явно на салет си се качвал само в магази за играчки.Първа класа полети в рамките на Европа НЯМА бе ***!!
До SeatTakenСамо че United не е нискобюджетна.... нищо, че се държи като такава....Веднага след случая обаче прекрати тази практика, а потърпевшият беше накацан от няколко хитри еврейски адвокатчета и смъкна 2 / два / милиона долара обезщетение...Е, еврейчетата лапнаха доста сериозна част от тях, ама за него остана половината...
Абсолютно всяка една авиокомпания overbook-ва полети с 3-4% от местата. Статистическите модели показват, че винаги подобен процент пътници не се явяват. При overbooking или се пита кой би желал да слезе или се избира на случаен принцип. Но авиолинията е длъжна да заплати нощувки, храна и т.н. Не знам защо от Wizz се правят на ощипани.Самолетите са ок доколкото знам и се поддържат както трябва. До сега не съм имал проблеми, но и обикновено се чекирам онлайн и имам запазено място.
е те нали са с такава цел, да нерват хората, да ги унижават до фосил, те са финансирани подмолно от скъпите линии, това е трика, да им се натрие носа да са почустват животни и да им доди идея да си платят за по скъпа линия, това не е ли ясно що за маймунджулук е.
Ами колкото си платил, толкова си получил. Безплатен обяд няма, само сиренето в капана е безплатно. Като не му харесва на аркадаша у Лондона, ами следващия път да лети с някоя не ниско бюджетна линия.
Гладен и жаден в единадесет часа на летището,и какво от това.Преди години в петък гледахме само съветска телевизия и никой не мрънкаше.
Прoст народ ей. Дай му статия за някакъв потърпевш от полет, той ще каже че е платена статия веднага да го излъже някой. Да му хляб без пари-ще каже той е правен от ***, гледат да ни натровят. Създай му контрол ще каже че няма свобода, дай му свобода, ще каже няма законност. Помогни му-ще те нарочи че търсиш изгода, остави го ще каже че не си помогнал. След 50 години ще сме като Македония, необрзовани най-вече селски хора без интелект които спорят по теми които ги карат да изглеждат просташко и смешно. Вместо шиптари обаче ще имаме турци и роми.
По принцип няма по-голям фен на конкуренцията от мен. Но по-важно ми е качеството, особено, когато става дума за транспорт и да стигна жив. А последното ми пътуване беше точно с уиз и беше повече от потресаващо. Пилотът излезе от пистата, кацането беше все едно сме картофи, а кабиния екипаж едва не умори една жена, която получи криза. Изобщо пълно безхаберие.
United нали за същото с тях гръмна скандал.. Това е риска с нискобюджетните авиокомпании- евала, че има хора, които не са кухи *** и не оставят нещата така.
До Николай ... продължение.Когато на мен ми се случи, след 2 седмици мъки и разговори, ми върнаха платиха 400 евро обезщетение, както и 100те, които бях платил за полета. Не ме пуснаха да се кача, защото си бях всички пътници били на лице, но ми взеха паричките. 400 евро, са подигравка,. Аз щях да платя 1000 евро, яко някой ми беше преодтстъпил мястото си, но онези, не ми позволиха да питам хората. Пълни ***. В САЩ исмаха тежък инцидент и сега искат да спрат с порочната практика.
Лондон – София: Нискотарифна одисея с привкус на измама