През лятото видях как едни съседи стовариха 3 тона въглища и в края на зимата си докупиха още един тон.Значи 3 тона дизел аз с моята дизелова кола ги изгарям за 12години.В градовете ни мирише на въглища и то най вече на *** в които има много сяра.Усеща се по миризмата.А черният прах който се носи цяла зима се натрупва навсякъде.Въглищата са основният замърсител,а не дизеловите коли!
Най-големия замърсител в градовете не е дизела, а "новите граждани", които се отопляват на твърдо гориво. Всички тези платени драскачи се опитват да набутат все още неефективните и скъпи електромобили на бедния народ. Поне още 20-30 години ще караме дизели и трошки от Европа
Да идват! Че им резнеме катализаторчетата с флексо да ги отпушиме и хем ше вървят, хем няма да цапат! Тва немчоците нищо не разбират от коли...
От къде го изкопахте този псевдоучен със звучната титла доц.? Не желая да му коментирам дори простотии, всичко е фейк.
Ми в Бг. данаците на стари дизели са по -мали от на нови еко двигатели....1,9 дизел около 60к плаща 15 пъти по малко от чисто нов 1,0 еко бууст бензин 108 коня...
Аз карам дизел. И не замърсявам.Набеденият дизел е като лов на вещици.Какво стана с програмата за биодизел?Рапицово олио или всякакво друго, растително или от водорасли е природно. Не замърсява.От ауспуха ми нищо не се вижда да излиза, докато гледам пред мен много бензинови коли - бълват кълбета пушек!Защо не ги погнат тях??? Бензинът замърсява много повече.И батериите на електрическите коли са ***, но и токът който ги зарежда ако идва от ТЕЦ на въглища да не би да е "чист"???
Да сложат данък дизел. Старите нафтови печки кадят най-много. Веднага усещам че карам зад кадилник.
Че какво , като дойдат ? Те и сега идват. Ще дойдат по нови модели на ниска цена. Ние нямаме чак такъв парк че да се кораме.
Всяка година производителите на автомобили плащат стотици милиони в глоби, колко е за тях да платят 100-200 хил на правилния човек и да внасят каквото си искат
Въпрос. Магарицата ми Донка към автомобилите с био гориво ли се пада или към тези с дизелово???Щото и тя пуска газове...
Вярно е, че като цяло колите ни са доста стари, но релаността е доста по-различна. В цяла България, по-страите коли като правило се използват доста по-рвдко и ако се направи процентно съотношение по възраст на колите в зависимост от пробега им, нещата изглеждат много по-различно. Замърсяването в малките населени места заради колите е пренебрежимо малко, там отоплението е замърсителя, а в големите, особено в София, колите са доста по-нови и пак отоплението е големият замърсител.
Поредната манипулация.Няма ограничаване на движението на дизеловите коли в Европа. Има идеи да се спре производството на нови дизелови коли в някакво засега далечно бъдеще и само в няколко държави. Който си има дизелова кола в Европа, продължава да си я кара. В цяла Европа има доста голям процент стари автомобили - над 15 годишни. Има някакви идеи за центъра на 3-4 града нещо да се забранява, но дали ще стане е под въпрос.
Истината е, че ни манипулират за това замърсяване, защото явно не могат да се справят с паркирането и организацията на движението на колите и гледат да ги намалят под измисления предлог, че те замърсявали най-много. Една от манипулациите е доста интересна - замърсяването от неизмитите улици, манипулаторите го прибавят към замърсяването от колите Колата се движи, вдига замърсяването във въздуха с движението си, значи колата замърсявала, като освен колите тук влизат и вятъра, велосипедите, пешехо
Истината е, че най-големият замърсител не са автомобилите, а използването на твърдо гориво за отопление и в индустрията. Тази зима замърсяването в Пекин беше от ТЕЦ-овете на въглища до Пекин - това го писаха по новините. В София замърсяването през декември 2016 и януари 2017 заради използването на твърдо гориво беше 6-7 пъти по-голямо в сравнение с вискчи останали замърсители. Вторият голям замърсител в София са неизмитите улици, които замърсяват над 2 пъти повече от колите.
Заплаха: Дизелите на Западна Европа ще дойдат у нас!