20

свидетел

преди 6 години

През лятото видях как едни съседи стовариха 3 тона въглища и в края на зимата си докупиха още един тон.Значи 3 тона дизел аз с моята дизелова кола ги изгарям за 12години.В градовете ни мирише на въглища и то най вече на *** в които има много сяра.Усеща се по миризмата.А черният прах който се носи цяла зима се натрупва навсякъде.Въглищата са основният замърсител,а не дизеловите коли!

19

Ви пауър дизел

преди 6 години

Най-големия замърсител в градовете не е дизела, а "новите граждани", които се отопляват на твърдо гориво. Всички тези платени драскачи се опитват да набутат все още неефективните и скъпи електромобили на бедния народ. Поне още 20-30 години ще караме дизели и трошки от Европа

18

Анонимен

преди 6 години

И някой кара.... Колееелоооо....

17

hmn

преди 6 години

Да идват! Че им резнеме катализаторчетата с флексо да ги отпушиме и хем ше вървят, хем няма да цапат! Тва немчоците нищо не разбират от коли...

16

Анонимен

преди 6 години

От къде го изкопахте този псевдоучен със звучната титла доц.? Не желая да му коментирам дори простотии, всичко е фейк.

15

Дарвин философ

преди 6 години

Ми в Бг. данаците на стари дизели са по -мали от на нови еко двигатели....1,9 дизел около 60к плаща 15 пъти по малко от чисто нов 1,0 еко бууст бензин 108 коня...

14

Анонимен

преди 6 години

Електрическият двигател ще им съсипе бизнеса. Не бързат да правят хибриди.

13

Анонимен

преди 6 години

Да дойдат. Ще плашите куче със салам?

12

Анонимен

преди 6 години

Аз карам дизел. И не замърсявам.Набеденият дизел е като лов на вещици.Какво стана с програмата за биодизел?Рапицово олио или всякакво друго, растително или от водорасли е природно. Не замърсява.От ауспуха ми нищо не се вижда да излиза, докато гледам пред мен много бензинови коли - бълват кълбета пушек!Защо не ги погнат тях??? Бензинът замърсява много повече.И батериите на електрическите коли са ***, но и токът който ги зарежда ако идва от ТЕЦ на въглища да не би да е "чист"???

11

бензин

преди 6 години

Да сложат данък дизел. Старите нафтови печки кадят най-много. Веднага усещам че карам зад кадилник.

10

Анонимен

преди 6 години

Тя половин България се топли на дърва и въглища , че седнали да ни плашат с дизел :))

9

Анонимен

преди 6 години

Че какво , като дойдат ? Те и сега идват. Ще дойдат по нови модели на ниска цена. Ние нямаме чак такъв парк че да се кораме.

8

!?

преди 6 години

Всяка година производителите на автомобили плащат стотици милиони в глоби, колко е за тях да платят 100-200 хил на правилния човек и да внасят каквото си искат

7

Анонимен

преди 6 години

ЦЕЛИЯТ ЕВРОБОКЛУК ИДВА В БЪЛГАРИЯ- И КОЛИ, И ХРАНИ, И РАЗНИ БЮРОКРАТИ.

6

+-"

преди 6 години

Въпрос. Магарицата ми Донка към автомобилите с био гориво ли се пада или към тези с дизелово???Щото и тя пуска газове...

5

Анонимен

преди 6 години

Вярно е, че като цяло колите ни са доста стари, но релаността е доста по-различна. В цяла България, по-страите коли като правило се използват доста по-рвдко и ако се направи процентно съотношение по възраст на колите в зависимост от пробега им, нещата изглеждат много по-различно. Замърсяването в малките населени места заради колите е пренебрежимо малко, там отоплението е замърсителя, а в големите, особено в София, колите са доста по-нови и пак отоплението е големият замърсител.

4

Анонимен

преди 6 години

Айдеее,тоя го е прехвнало от Боко и плещи яки дивотии.

3

Анонимен

преди 6 години

Поредната манипулация.Няма ограничаване на движението на дизеловите коли в Европа. Има идеи да се спре производството на нови дизелови коли в някакво засега далечно бъдеще и само в няколко държави. Който си има дизелова кола в Европа, продължава да си я кара. В цяла Европа има доста голям процент стари автомобили - над 15 годишни. Има някакви идеи за центъра на 3-4 града нещо да се забранява, но дали ще стане е под въпрос.

2

Истината

преди 6 години

Истината е, че ни манипулират за това замърсяване, защото явно не могат да се справят с паркирането и организацията на движението на колите и гледат да ги намалят под измисления предлог, че те замърсявали най-много. Една от манипулациите е доста интересна - замърсяването от неизмитите улици, манипулаторите го прибавят към замърсяването от колите Колата се движи, вдига замърсяването във въздуха с движението си, значи колата замърсявала, като освен колите тук влизат и вятъра, велосипедите, пешехо

1

Истината

преди 6 години

Истината е, че най-големият замърсител не са автомобилите, а използването на твърдо гориво за отопление и в индустрията. Тази зима замърсяването в Пекин беше от ТЕЦ-овете на въглища до Пекин - това го писаха по новините. В София замърсяването през декември 2016 и януари 2017 заради използването на твърдо гориво беше 6-7 пъти по-голямо в сравнение с вискчи останали замърсители. Вторият голям замърсител в София са неизмитите улици, които замърсяват над 2 пъти повече от колите.