Хахаха и с КАКВИ ПАРИ ще го направите? Да не говорим за лобито от потни, мръсни, смръдливи шофьори на едни жълти коли с надпис "такси".
Нали не сте забравили според КТ колко се заплаща за нощен труд?? Ако мислите че е оправдано да се плащат завишени надници заради това разни пиянки да бъдат прибрани посред нощите, давайте. Само че е добре да направите допитване сред софиянци, защото този разход ще е на техен гръб!
Нужда има. ..как разбрахте ???Липсата на евтина, бърза и редовна алтернатива на такситата през нощта води единствено до огромни пропуснати ползи за бизнеса, културата и туризма...ахааа, ето къде било кучето - сън не ни лови, заради т.н. "пропуснати ползи". къде се намирате вие бе, знаете ли колко кинти могат да се строшат докато спите ! марш на тръстиката, ше ми спят те, а паричките ше изтичат покрай нас!
В Чехия нощен транспорт работи в повечето големи градове и никъде няма специална/по-голяма такса за него..........
Това, че навсякъде, където е въведен нощен транспорт, цената е два пъти по-висока, не е истина. В Полша - град Вроцлав(700 000 жители) дневен билет 3 злоти(1.40 лв), нощен 3.40 злоти(1.60 лв).
Естествено че трябва - *** как ще стигат от Факултето до Витошка да пие *** едно коктелче със социалните помощи и мангизите от кражби и контрабанда? Целия градски транспорт е превзет от тумби гелосани ***, които абсолютно без билети си обикалят София, превозват чували с ***, хранят се и пият бири , викат и осмърдяват всичко. И ни карат да плащаме за "удоволствието" да пътуваме в тая *** ? Кога единно българите ще откажат да плащат със *** мотив "немаме пари"?
По-добре да няма нощен транспорт в София, а фирмите които карат служителите си да бачкат след 22:00 часа да им осигуряват такси от качествени компании. Сега през деня си е опасно да се движиш с градски транспорт в София, пък какво остава по нощите.
Фандък като увеличи цената на билетите с 60% какво се промени? Каде съ ми парите бойковистке!!!
"Общината не мисли за туристите и работещите до късно," Оооо, мисли, просто нямате представа как мисли, Сополивка вече мисли да се въведат нощни билети по 5лв.!
Много говори, но нищо не каза. Питайте го следващия път къде отиват парите от Синя и Зелена зона?
Европейска милионна столица ли е от 21 век? Ще има - и нощни магазини и нощни барове и нощен транспорт... Социалният живот не спира щом Слънцето залезе. Място за коментар няма- хората са еднакво свободни през цялото денонощие и съответно имат нужда( и право) на всякакви услуги!Пари? Частен бизнес. А ако общината иска да се ангажира,то тя знае че е назначена в европейска,милионна столица и трябва да има решение,не сега да го търси. Като се кандидатираш за кмет,нали знаеш за какъв град си кандидат
хм, на няколко пъти бе пускано с цел да проучат, с различни маршрути, сега пак ще проучват...специално метрото до летището и автогарата може да се съобрази с идващите и заминаващите хора.Не е нормално да кацнеш в 23 примерно и да ти кажат "мии такси , щото няма друго".
Бизнес, култура и туризъм нямат никакви пропуснати ползи от нощен обществен транспорт. Да не говори глупости тоя ***. Работещите нощни смени, си хващат редовните линии късно вечер и рано сутрин. На театър ли ще идеш в 2 сутринта или в НИМ?? За всичко останало си има дринк&драйв.
И нали затова е удобния редовен транспорт, за да се поощрят хората да го ползват, и да се развиват и по-далечните квартали. Като го направят да се плаща на разстояние, всичи от най-далечните квартали ще се качат пак по колите или ще се натъпчат в центъра. Кратките разстояния трябва да са скъпи, за да ходят хората пеша, с велосипед, а не да се хабят ресурси за 2 спирки.
С тоя евтин билет няма как да има нощен, ако го дигнеме на два лева, тогава може! Ще плащате, роби, яко ще плащате до откат, ще ви стрижем такак, както и по турско не сте били стригани, ще ви съдерем кожата от гърба, радвайте се докато билетът е евтин - само 1.60, че скоро два-три лева ще го направим!
След като не са в състояние да осигурят охрана за наземния транспорт, нито имат желание да си развалят рахата, въвеждайки нощни смени, не виждам защо, не е денонощно метрото, което е така или иначе е направено така, че да дублира наземния транспорт, от нечий акъл, по-лесно се охранява, има изградена инфраструктура с камери, па и такава за изхранване на пътниците, само дето тоалетни няма, но то и градски тоалетни няма, софиянци го преживяха това.
Нощен транспорт в София? Нужда има. А пари има ли?