22

Анонимен

преди 6 години

Хахаха и с КАКВИ ПАРИ ще го направите? Да не говорим за лобито от потни, мръсни, смръдливи шофьори на едни жълти коли с надпис "такси".

21

Shark

преди 6 години

Нали не сте забравили според КТ колко се заплаща за нощен труд?? Ако мислите че е оправдано да се плащат завишени надници заради това разни пиянки да бъдат прибрани посред нощите, давайте. Само че е добре да направите допитване сред софиянци, защото този разход ще е на техен гръб!

20

бг капиталист

преди 6 години

Нужда има. ..как разбрахте ???Липсата на евтина, бърза и редовна алтернатива на такситата през нощта води единствено до огромни пропуснати ползи за бизнеса, културата и туризма...ахааа, ето къде било кучето - сън не ни лови, заради т.н. "пропуснати ползи". къде се намирате вие бе, знаете ли колко кинти могат да се строшат докато спите ! марш на тръстиката, ше ми спят те, а паричките ше изтичат покрай нас!

19

Анонимен

преди 6 години

Нощно време всички по леглата.

18

Анонимен

преди 6 години

Абе вие на шофьорите по редовните линии не плащате заплати та какво остава за нощни смени.

17

Анонимен

преди 6 години

В Чехия нощен транспорт работи в повечето големи градове и никъде няма специална/по-голяма такса за него..........

16

маларт

преди 6 години

Това, че навсякъде, където е въведен нощен транспорт, цената е два пъти по-висока, не е истина. В Полша - град Вроцлав(700 000 жители) дневен билет 3 злоти(1.40 лв), нощен 3.40 злоти(1.60 лв).

15

и ние да не плащаме

преди 6 години

Естествено че трябва - *** как ще стигат от Факултето до Витошка да пие *** едно коктелче със социалните помощи и мангизите от кражби и контрабанда? Целия градски транспорт е превзет от тумби гелосани ***, които абсолютно без билети си обикалят София, превозват чували с ***, хранят се и пият бири , викат и осмърдяват всичко. И ни карат да плащаме за "удоволствието" да пътуваме в тая *** ? Кога единно българите ще откажат да плащат със *** мотив "немаме пари"?

14

Бай Иван

преди 6 години

По-добре да няма нощен транспорт в София, а фирмите които карат служителите си да бачкат след 22:00 часа да им осигуряват такси от качествени компании. Сега през деня си е опасно да се движиш с градски транспорт в София, пък какво остава по нощите.

13

Ценьо

преди 6 години

Фандък като увеличи цената на билетите с 60% какво се промени? Каде съ ми парите бойковистке!!!

12

куката

преди 6 години

"Общината не мисли за туристите и работещите до късно," Оооо, мисли, просто нямате представа как мисли, Сополивка вече мисли да се въведат нощни билети по 5лв.!

11

Крум Зарков

преди 6 години

Много говори, но нищо не каза. Питайте го следващия път къде отиват парите от Синя и Зелена зона?

10

Фронто

преди 6 години

Европейска милионна столица ли е от 21 век? Ще има - и нощни магазини и нощни барове и нощен транспорт... Социалният живот не спира щом Слънцето залезе. Място за коментар няма- хората са еднакво свободни през цялото денонощие и съответно имат нужда( и право) на всякакви услуги!Пари? Частен бизнес. А ако общината иска да се ангажира,то тя знае че е назначена в европейска,милионна столица и трябва да има решение,не сега да го търси. Като се кандидатираш за кмет,нали знаеш за какъв град си кандидат

9

Анонимен

преди 6 години

хм, на няколко пъти бе пускано с цел да проучат, с различни маршрути, сега пак ще проучват...специално метрото до летището и автогарата може да се съобрази с идващите и заминаващите хора.Не е нормално да кацнеш в 23 примерно и да ти кажат "мии такси , щото няма друго".

8

Анонимен

преди 6 години

Бизнес, култура и туризъм нямат никакви пропуснати ползи от нощен обществен транспорт. Да не говори глупости тоя ***. Работещите нощни смени, си хващат редовните линии късно вечер и рано сутрин. На театър ли ще идеш в 2 сутринта или в НИМ?? За всичко останало си има дринк&драйв.

7

Тиготурама

преди 6 години

До 7 - Фандупкова, ти ли пишеш тука, или твойте калинки от Московска?

6

Анонимен

преди 6 години

ОТ 22 ДО 5 ЧАСА - БИЛЕТ = 5 лева

5

Градско развитие.

преди 6 години

И нали затова е удобния редовен транспорт, за да се поощрят хората да го ползват, и да се развиват и по-далечните квартали. Като го направят да се плаща на разстояние, всичи от най-далечните квартали ще се качат пак по колите или ще се натъпчат в центъра. Кратките разстояния трябва да са скъпи, за да ходят хората пеша, с велосипед, а не да се хабят ресурси за 2 спирки.

4

Йорка Фандъкова

преди 6 години

С тоя евтин билет няма как да има нощен, ако го дигнеме на два лева, тогава може! Ще плащате, роби, яко ще плащате до откат, ще ви стрижем такак, както и по турско не сте били стригани, ще ви съдерем кожата от гърба, радвайте се докато билетът е евтин - само 1.60, че скоро два-три лева ще го направим!

3

Гост

преди 6 години

След като не са в състояние да осигурят охрана за наземния транспорт, нито имат желание да си развалят рахата, въвеждайки нощни смени, не виждам защо, не е денонощно метрото, което е така или иначе е направено така, че да дублира наземния транспорт, от нечий акъл, по-лесно се охранява, има изградена инфраструктура с камери, па и такава за изхранване на пътниците, само дето тоалетни няма, но то и градски тоалетни няма, софиянци го преживяха това.