В цял свят първо се правят паркинги, а чак тогава се въвеждат платени зони за паркиране и други ограничения. Само в София, разни като "видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак", искат платено паркиране "като в Европата" или "както е по цял свят", без изобщо да им минава през празното място между ушите, че по цял свят нещата се решават по други начини.
До до чиновникНито съм алчен, нито съм нагъл. Никой не те задължава да мъкнеш и раздрънката си кола в центъра, когато идваш да висиш 3 часа на едно кафе с минерална вода на Витошка. Колата е за вършене на работа, а не за разходки из града. Но това нещо вие от простолюдието не можете да го разберете. Вие на село нямате градски транспорт и затова ходите навсякъде с кола, но в града нещата са по- различни и изискват различен подход.
Примерно около 10-20% от колите са по улиците заради скъпия и неудобен градски транспорт в София. Останалите коли пак ще са в движение, даже градският транспорт да стане безплатен. За някои неща си трябва кола, а те са много.
Мен ми не е ясно колко неадекватен трябва да си за да си мислиш че построяването на безплатни паркинги в центъра ще реши някакъв проблем... Целия свят се стреми да изкара колите извън центъра, но наще *** искат там да им се правят паркинги... При 100000к+ работещи в центъра, за да им се направят паркинги ще трябва да се направят сгради по броиз съзмерими с броя на сградите, които се намират в момента в центъра на София.
Човек, който има да си свърши работата с кола, рядко се вмества в разрешените 1-2 часа за паркиране. Да не говорим, за хората, които по една или друга причина , трябва да дойдат с кола на работа и колата да е паркирана през целия ден. Платените зони обслужват само и единствено мафията и предизвикват по-големи задръствания и замърсяване на въздуха в София.
Цитат: "ГЕРБ и ... Реформаторския блок, мотивираха предложенията си с това, че трафикът през почивните дни не намалява и ще се въведе ред в паркирането"Това е лъжа разбира се. Според законите в България кметът отговаря за реда в паркирането на цялата територия на общината без никакво значение дали има или няма платена зона за паркиране. Манипулацията, че има връзка я пробутва мафията, за да поискаме сами мафията да ни обира допълнително с платените зони за паркиране.
Синята и зелената зони трябва да станат денонощни, а максималното време за паркиране да се ограничи до 1 ч. Това време е напълно достаъчно, човек да си свърши работата в центъра. А който си няма работа и идва в центъра само да се шляе по улиците и по заведенията, би следвало да го прави с градски транспорт, такси или колело. Защото в центъра местата за паркиране са малко и трябва да се използват максимално рационално.
вносители - герп и деформаторите, кой друг е толкова алчен като тях! герп - ВИДИМИ РЕЗУЛТАТИ ХАХАХА
Първо, трябва да се оправи градския транспорт - да бъде чист, редовен, по-евтин. Така много хора ще оставят колите и ще го ползват. Второ, София е презастроена, трябва да се спре всякакво строителство в сегашната част, градът трябва да се разширява настрани. Нови квартали с инфраструктура - пътища, болници, училища, офиси. В момента гъстотата на хората става все по-голяма на единица площ, всичко това си има своите последици и крайният резултат е, че се разрушава здравето на хората.
То и сега си е скъпо да имаш кола. Семейството ни е 5 членно. Имаме две коли . Годишно плащам данък на еднат 400 на другата 550 лева. Отделно гаража и т.н. Столицата ще се изчисти, когат въведат ограничения за старите камиони и техника на строителните фирми кръстосващи и рушащи инфраструктурата денонощно, но плащащи смешно ниски данъци и такси. Отделно синята зона върху тротоарите за пешеходци е малъмна идея. Плочките се разбиват, пешеходците няма как да минават, а ремонтите не са от приходите
Аз пък искам кметовете да правят улици, тротоари, градинки и пощадки НО и да налагат РЕД. Да глобяват и да принуждават плиткоумните ми съграждани да спазват закона. Е те от това кметовете бягат. Струва им се непопулярно па и комисионни нема.Не искам да виждам кола на тротоар, кучешко аки, или пуснато куче или кенефни чинии до кофите.
До АнонименЕдни строим и плащаме други ползват аре стига с вашите и нашите пари защото Софиянци ходят пеша и с колела на работа!
Оправянето на градския транспорт преминава през намаляване на личните коли. В момента улиците се задръстват. Няма спирка на градския транспорт без да мигат по няколко "аварирали" за баничка коли.
Съжалявам, ама за да ида на работа с АДския транспорт ми трябва 1 час и два транспорта, с тия цени ми е по-евтино да ходя с колата. Ако искате да освободите центъра от коли, вместо да правите зелени, сини и пембени зони направете транспорта редовен, чист и комфортен и на приемливи цени и хората сами ще слязат от колите. Ама да ме третират като животно срещу 1,60 и да чакам по 20 минути автобуса на моята възраст, е няма да стане!!!
За да намалеят колите да се забрани вноса и регистрацията на по-стари коли, примерно над 10 годишни. Така няма да може всиеки с книжка от вчера да си купи трошка от Горубляне срещу 700-800 лв която да кисне на улицата. И като се скапе първата, да я зарежем пред блока/на улицата и да отидем за подобна. Но държавата не иска да изпусне и този кокал. Та за това сме в това пложение. И по-зле ще става.
Столичката ни върви към модела - всеко човече с кола. Да имаш кола в София е супер евтино - кола за 500 евро и данък 15 лв. паркираш на тротоара пред блока и си пич. До 2-3 г. града ще се задръсти окончателно - няма град дето да е проектиран всеки жител да е с кола.ДА ИМАШ КОЛА в София трябва да стане СКЪПО - събраните пари - в силен градски транспорт и колите трябва да станат наполовина - само екологични и паркирани ЗАКОННО.
Събота, Синя зона, места: Паркираш и плащаш - цял ден от есента