67

До 61

преди 6 години

Казваш, че по Прага освен хора от квартала, никой друг не минава и съответно няма право да протестира. Ами стой си там и не излизай в останалата част на София! Аман от новодошли в София!

66

Анонимен

преди 6 години

Паветата са настилка, която позволява нормално движение със скорост до около 60-65 км/час, за тези дето са с кубична форма и около 40-50 км/час за другите павета - паралелепипедите, т.е. ако отгоре е квадрат (60-65) или ако отгоре е правоъгълник с различна дължина на стените (40-50). Ако се направят по-равни отгоре, както ще се прави за част от Дондуков (велосипедната алея), може спокойно да се шофира и с 90-100 км/час. Има си решения, но някои си знаят асфалта на село и само него си искат.

65

Симо

преди 6 години

Паветата ги изкупува ГерманияАсфалтът е канцерогенен. Пука и на Фандъкова за паветата. Тя не е софиянкаДа погледне как е в Прага, Будапеща, та и в Париж. Там не им друса по паветата на Шанзе Лизе

64

Анонимен

преди 6 години

Като човек роден и живял десетки години в Центъра на София съм твърдо за паветата. И аз съм шофьор, но проблем с паветата нямам. Учудвам се защо някои имат проблем да карат по павета? Асфалт май искат новите софиянци дето екат и мйекат.

63

Анонимен

преди 6 години

До Карайте с 200 км/часАми дай да останем на чакъл ако искаш, че да се кара бавно. По-нелеп довод не мога да се сетя. Спазвайте правилата и изисквайте от полицията да контролира, а не говорете глупости за тия смотани павета. А най-нелепото е, че обикновено тия с протестите нямат нищо общо с квартала, за който става дума, а са някакви организацийки.

62

Анонимен

преди 6 години

Нова кауза за червените...Да защитим с голи гърди разкривените павета.

61

Карайте с 200 км/час

преди 6 години

Бул. Прага е около 400 метра, като по средата на разстояние 250 метра има 4 кръстовища с по две пешеходни пътеки през Прага на всяко кръстовище. Какво ли ще стане там като сложат асфалт? Джигитите с колко ще прелитат, особено тези с мощните мотори, както става навсякъде в София, където има асфалт?

60

Анонимен

преди 6 години

Едно време минавах с Вартбурга по паветата на Дондуков и Прага с разрешената скорост от 60 км/час и не ми друсаше. Сега разрешената скорост е 50 км/час и на нЕкакви им друсало! Как става тази работа?

59

Анонимен

преди 6 години

Където има асфалт, прахолякът е много повече, факт!Не знам защо някои си мислят обратното.

58

Анонимен

преди 6 години

По Дондуков минавам всеки ден, по Прага по-рядко, но и на двата булеварда не видях някаква особена нужда от ремонт, а за смяна на настилката да не говорим. Сега мафията усвоява едни пари, предните пари, наши пари. Не знам какви трошки карат тези дето твърдят, че на Прага се карало на първа скорост, но аз като минавам там, нищо особено няма.

57

Анонимен

преди 6 години

Те и дупките по улиците могат да бъдат културна ценност(Колко години си карахме по тях?) Най-добре е да си ги съхраняваме

56

Милен

преди 6 години

До АнонименМоля ви!Спрете да говорите празни приказки!"... на паветата не друса, ако спазваш правилата"Господине - на "Прага" от години се кара на първа скорост без газ, освен ако не искаш да ти се разпадне колата - положението е "извън контрол".Жена ми щеше да си счупи крака при пресичането на този т.нар. "булевард" - паветата са ...И моля не "мятайте" "празни" сравнения - по света било еди как си.Павета има в ист.места наречени "стар град" - в София такъв НЯМА

55

Пипи

преди 6 години

Паветата ще отидат за вилата на някой общинар - справка къщата с основи от жълти павета.....А хората са измислили асфалта като по-добър за повърхностна настилка и не трябва да се правим на аборигени.

54

Анонимен

преди 6 години

Абе я направо махнете София,така де,каква глупост,някаква история

53

Ей

преди 6 години

Баш майстора, паветата качествено наредени могат да издържат минимум 150 години. Друг въпрос е, че при нас ги редят *** с две леви ръце.

52

Анонимен

преди 6 години

Очевидно е, че ние пътища по принцип не правим и не поддържаме, като хората. Живея на ул. Симеон, която беше основно преасфалтирана преди година и половина. Направиха го наистина, както трябва. Изкопаха всичко старо до ниво -60-80 см. После поставиха два слоя - по-едра и по-дребна фракция, като я трамбоваха добре. Нови рингове на шахтите. После запечатиха с ТРИ слоя асфалт! Повярвайте ми - идваше ми да ги разцелувам, че го правят по правилния начин. Сега има общ слой само асфалт над 30 см.

51

Анонимен

преди 6 години

Каква културна ценност. Тази жега не прощава.Ако павето е културната ценност на София, какво да говорим. Тези хора минавали ли са по бл. Прага някога. Аз там работя всеки ден. Този ремонт, заедно с асфалта, ще даде шанс на този централен район, да се обнови и евентуално да привлече нови бизнеси и млади хора.

50

Баш майстора

преди 6 години

До NICK Напълно подкрепям NICK, не може някакво природно недорузомение от НПО да се изказва от името на всички живущи в района. Тези павета вече са отживелица!!!

49

NICK

преди 6 години

До СтигааДумата която търсиш е "тези", не "тея". Не стига, че си се довлякъл кой знае от къде, ами и се изказваш как да ми ремонтират пред входа! Що за наглост? Думата е на тези които живеят в квартала и си плащат данъците там. Ти какъв си? Като не ти харесват павета - куфара и хайде, със здраве!

48

Богнострокулум

преди 6 години

Това със запазването на паветата, понеже били историческо наследство, е все едно да искаме в определени учреждения да се инсталират и ползват само старите бакелитови телефони с шайбите и дебелите навити на спирала кабели за слушалката. Напълно недопустимо е да се ползват по-новите модели, които бяха с клавиатури, вместо шайби, тъй като те биха развалили културния облик!