91

Анонимен

преди 7 години

Аз съм против всякакви Сини и Зелени зони, но никой не ме пита. Толкова за "гражданите са ЗА".

90

До 89

преди 7 години

В целият град паркирането трябва да стане платено, но на една и съща цена и без ограничения за времето на паркиране. Примерно по 1 лев на час, 24 часа в денонощието, което прави 720 лева на месец.

89

До 87 Гост

преди 7 години

Предлагаш половинчати мерки.Като за начало трябва всеки, който е в София, да плаща по 50 лева на ден, само за това, че е на територията на София. После може и за колите да помислим.Друг вариант на същото - вдигане на данък сгради и такса смет примерно около 50-60 пъти спрямо сегашните нива. За апартамент от 60 квадрата - между 12000 и 36000 хиляди според района.Само не знам какво да го бъде с министерствата и другите държавни структури. Това, което те плащат, реално го плащат с моите пари.

88

Анонимен

преди 7 години

Е то това е проблема - всичко е разчетено за 1 кола на апартамент макс. Блокът, в който живея, е строен 1970 година и даже са го смятали на 0.5 сигурно. Пълно безумие. Отделно, че явно са разчитали всичко на автобус да се вози, или пеша. Няма място за велоалеи грам. После почнаха и да застрояват още и съвсем отиде, та се не видя.

87

За платено паркиране

преди 7 години

Целият град трябва да стане платена зона за паркиране. 1лв. час за Зелена зона есмешно, трябва да е поне 2 лв/час.

86

Презастрояването

преди 7 години

В София ж.к. Младост беше много добре проектиран и построен, но след 1989-та започна едно ново строителство между блоковете и между кварталите, което съсипа хубавия комплекс. Входно-изходните пътища се задръстиха и запушиха и най-вече единственият голям вход/изход на Младост към Цариградско шосе. "Разширението" от Фандъкова доведе реално до стеснението му и вече 150 хилядния Младост остана с по една лента за вход и една лента за изход към останалата част на София. Преди това бяха по две ленти.

85

Гост

преди 7 години

Проблемите значително ще намалеят с въвеждането на денонощно платено паркиране в целия град като най-работещото решение за борбата с трафика и броя на автомобилите. Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт. Платеното паркиране значи контрол, т.е. ще се

84

До 83

преди 7 години

Донякъде си прав, но това важи за Центъра на София, където по презумция мястото и без друго е малко. Ела на гости в иначе хубавия квартал Люлин, където допреди 10 години се спираше без проблеми на паркинга на самия блок. Сега се спира по площадки, тротоари и изобщо кой където намери за добре. Паркинга е сметнат в най добрия случай за по 1 кола на апартамент, а те масово в момента имат по 2 +.

83

Анонимен

преди 7 години

Измислили са паркингите, но в края на града. Или по метростанции, именно с тази цел - в центъра да не се ходи с кола.

82

Анонимен

преди 7 години

80, не ми обяснявай ясни неща. Сегашната ми фирма е в зелена зона и едно ще ти кажа - места се намират сравнително лесно. Въведе ли се зона, паркиралите коли рязко намаляват и това е факт.

81

До 81

преди 7 години

Бъркаш, не това е основният проблем, а хаотичното презастрояване на София. Няма как на улица, с 1-2 етажни къщи с големи дворове, да се събарят къщите и да се строят високи блокове с очевидно недостатъчни места за паркиране и за това да виним филанкешията. Из Центъра на София доскоро беше пълно с къщи с дворове, а сега кипи едно строителство, никнат високи сгради, а на улицата естествено става ад не само с паркирането, а и с движението.

80

@73

преди 7 години

Бива ли да си толкова заблуден!?! Няма да имаш нито паркомясто, нито ще паркираш пред блока си, ако направят Зелена зона при вас. При това забравяш, че където има Зелена зона, паркоместата намаляват, а колите по принцип си се увеличават постоянно. А, паркирай, ако можеш!

79

1

преди 7 години

Очевидно масово народа не схваща същината на проблема. А тя е че в следствие на преселението на ***, които са свикнали да имат по 4 каруци и всичките да са им пред входната врата, сега София се задъхва. Има само едно решение на въпроса и той е прогресивен данък МПС, но тъй като е непопулярна мярка, никой кмет няма да си позволи да го въведе.

78

До 73

преди 7 години

Не знам защо си въобразяваш, че като си до бизнес-център и било станало ад, Зелената зона щяла да ти осигури паркомясто!!! Няма нищо подобно. Синята и Зелената зона означават, че НЕ ТИ ОСИГУРЯВАТ паркомясто, а можеш да паркираш, ако случайно намериш свободно паркомясто, в квартала около теб, като за това си плащаш някаква такса. Накратко: плащаш, но не ти осигуряват място.

77

Иван Пешев

преди 7 години

Какви са тези прикази - питали били хората . Айде един местен референдум да видим какво наистина казват хората, че май са питали само в общинския съвет. Изключително манипулативна статия.

76

Селянин

преди 7 години

Шопите имат пари ще плащат сега и за да си паркират пред блоковете не ги жалете те си избраха кмета Фандъкова, Герб и Сие и нямат право да се оплакват.

75

Анонимен

преди 7 години

Цивилизования свят е измислил подземни и надземни паркинги. Освен данък и върху данъка пак данък, други не се прави.

74

до 41

преди 7 години

Да, казвам че на 50 метра от блока има място за 15-тина коли. Другите не спират един върху друг срещу входа, но на тротоара до него се събират 4-5 коли и винаги има такива паркирани там. Акто тези "места" са заети пак спират на паркинга, но предпочитат да си спестят 50-те метра и да се качат на тротоара. Да, не става въпрос за идеалния център, а за широкия, доста близо до сегашната зелена зона.

73

Анонимен

преди 7 години

Вобще не ти е лесно, честно...

72

Анонимен

преди 7 години

Въвеждането на зона не гарантира паркомясто пред блока. Имаш право да паркираш в карето от улици около блока или в радиус от 100 м. и като няма празно какво првим. И искам да вида резултатите от гласуването, да не се окаже че са питали 20 човека само.