38

Анонимен

преди 7 години

"Поредното доказателство, че Русия е суровинен доставчик на високотехнолологичния Запад."Хората вече правят композити, почнаха да забравят за титан и т.н. Даже и самолетни двигатели построиха изцяло с 3Д принтери. Химията напредва, пъчещите се със суровини - не.

37

Анонимен

преди 7 години

Само на тази страница на 4 места е използвана обидата "кравари". Смешна работа!

36

Анонимен

преди 7 години

До Малко факти95% от титановите части на Боинг се произвеждат в Русия======================================Малко лъжи, не факти И не части, а просто титан !Руската VSMPO-Avisma изнася титанови тръби. Руският титан е 40% търсенето на Боинг и 60 % от търсенето на Airbus.Поредното доказателство, че Русия е суровинен доставчик на високотехнолологичния Запад.

35

Анонимен

преди 7 години

Ами Верочка още се учи на правопис.

34

Анонимен

преди 7 години

Mного на брой и същевременно много болни пишат тук. И все едни и същи. Все едни и същи обиди, все едни и същи реплики, все едно и също нападане, все по един и същи начин се бранят от несъществуващ враг.Тази реплика "кравари", вече се изтърка. Пробвайте с нещо друго. Най-малкото защото хората вече ви научиха и запомниха по начина на изразяване. И в един момент дори и да сте прави, ставате за посмешище.

33

Анонимен

преди 7 години

Жалко за руснаците, да летят с тези американски щайги. В които трябва да карат ***, а не хора. Как турбуленцията не пречеше на Ту-154. В които имам над 100 часа, без да попадам и на една яма.

32

БанГкок

преди 7 години

Tурболенция? Банкок?Мъка, мъка...

31

Анонимен

преди 7 години

Ами всъщност има и много други велики неща направени от руснаци, но нали ти трябва задължително да блеснеш навсякъде па макар и с глупост.... И всъщност самолетите Ан(тонов) са украински, но това ти го отчитаме като косвено краварско признание че Русия и Украйна са едно и също и че няма да успеете да ги разделите.

30

Анонимен

преди 7 години

До 29Ако можеш да се погледнеш отстрани ще се ужасиш от това колко незнание и непрофесионализъм лъха от коментарите ти. Ти си пълен профан и лаик в тази област, но понеже си природно нагъл дървен философ и ревностен краварофил се опитваш да си на всяка манджа мерудия. Пиши си там за икономиката нещо и остави авиацията на авиоинженерите. Не е задължително ти да си алфата и омегата по всички теми тук. Бегай улево.

29

до 25/28 и експерта

преди 7 години

Вие сте типична представителна извадка на пр.ост човек- той не обича да борави с факти, има необяснимо болни пристрастия към нещо - руската техника. И някой да посмее да прояви разум и борави с факти бива определен като мало.умник. Даже Аерофлот не купува великите руски самолети вече. Единствено само за вътрешни полети го правят. Има велики неща направени от руснаците - Антонов и много други, но Ту154 не е сред тях

28

до 25

преди 7 години

Авиацията не е филмова индустрия и въпреки, че представлява най-опансия начин на придвижване е изключително сигурен, заради редица причини - една от тях е почти всички да са скептични и да не купуват несигурни самолети. Така че един самолет е продаден 2000 пъти и има 1500 в движение е знак, че е по-сигурен, надежден, комфортен и ефективен от такъв, който е продаден 200 пъти и има 45 в движение, които нямат право даже и да излитат.

27

Анонимен

преди 7 години

До 26Бегай у психиатрията. Там ще си с колан/и 24/7/365

26

Анонимен

преди 7 години

Седи си с колан и у вас ако искаш. Кой ти пречи.

25

Анонимен

преди 7 години

Ето един пример защо трябва да си с колан през целия полет. Една балканска, африканска, арабска и руска глава винаги ще намери абсурден аргумент да не го направи. Плюс това проявяват и *** манталитет, само когато им заповядано да го правят -излитане, кацане и заставени от екипажа. Плюс това има "бунтари" и просветени, които даже и в горните три случая не си слагат колан

24

Анонимен

преди 7 години

Количеството означава качество само в краварските тролкратуни. По тази логика най-хубавите филми са индийските щото са най-дълги и най-много. Не ни разсмивай повече с колосалната си некомпетентност и простотия.

23

Анонимен

преди 7 години

В заглавие от 5 думи имате 2 грешки - турбОленция и Бонкок. Странна работа. Модераторчетата иначе четат коментарите, за да трият за щяло и нещяло, а тук хората посочват грешките, а от сайта - реакция никаква. Професионалисти.

22

до авиоексперт

преди 7 години

За тези, които си нямат идея, да сравниш Ту- 154 със 777 е почти толкова практично, като Трабант с последната S класа на Мерцедес. Ту154 е почти 2 пъти по-малък. Има 45 самолета които летят, като всички се използват от армиите в Китай и Русия, а само 2 се използват от превозвач и то севернокорейски....777 има 1500 летящи, още 500 поръчани и да бъдат доставени...Ту154 от миналата година заради инцидента, са на земята и не могат да летят - може би меките им крила се разтапят като твоя мозък.

21

Радакцията - не мног

преди 7 години

Защо цензирате думата Banka. Щото има много далавери в БГ?

20

evalata

преди 7 години

Бон-Кок е известно място където кацат самолети Бо-инг. Там ти дават бонбони и един Кок

19

Анонимен

преди 7 години

Долу пише Б.а.н.к