121

виенски трамвай

преди 7 години

За годините на кметуване на герб парковете на софия станаха прекрасни, а улиците- ужасни. Моля, не пипайте там, където не ви бива.

120

Реалист

преди 7 години

Паветата са по-добрия вариант разбира се, ама джигитите няма да могат да натискат докрай *** на газта по паветата и си искат асфалт, нищо, че след по-малко от година целия ще е на дупки.

119

запознат

преди 7 години

обсъжданията са нагласени .Манипулират се и се стига до решение което е изгодно на властимащия.

118

Така е

преди 7 години

Асфалта е добра настилка ако се направи както в Америка.Валиран трошен камък , 10 см. плоча железобетон и 4 слоя асфалт , всеки с различни свойства. Издържа до 90г. в зависимост от натоварването.Паветата са вечни , но архаични и съсипват колите.

117

сел-як

преди 7 години

ноо ме дразнат тея софеянци, значито са едни претенции-абе пусни ми асфалт да си праим гонките с братото!

116

3

преди 7 години

Стига с този асфалт. Дори тротоарите почнаха да ги правят от асфалт-например по Цариградско шосе. къде на запад сте виждали асфалтирани тротоари? Асфалтът се поддържа от придошлите селяци-щото в градовете им са черни пътищата, та се радват на асфалт.

115

Реалист

преди 7 години

Уики" Според първото официално Преброяване на населението в Княжество България (1881) най-голям град в сегашните български земи е бил Русе с 26 163 жители, следват Варна с 24 555, трети е Шумен с 23 093, а София е на четвърто място с 20 501 души."Всички градове в България са били с малко на брой жители и "кореняк" жител на даден град с поколения живяли над 150 години в града, едва ли има."Кореняк" може би трябва да означава, че си роден и израстнал в София, а родителите ти са живяли поне 10 г

114

СОФИЯНЕЦ

преди 7 години

Павета, естествено, какво ще се обсъжда!!! Верно, че управата на София е от провинцията - главният архитект е от Червен бряг, кметицата от Самоков и т.н. и вероятно не милеят за някакви си символи на стара София ...

113

до 117

преди 7 години

Това са дежурните извинения и оправдания.-"Допитване на сайта и спазване на всички порцедури."И обществено о/б/съждане два дена преди началото на строителните работи.Смях.

112

Анонимен

преди 7 години

Разберете следното-ако се остави паваж, след време може да се преразгледа това решение. Но излее ли се веднъж асфалт, никога няма да се върне историческия облик с паветата. Нека сега да оставим паветата, а при следващия ремонт след 20, или повече години , ако искат да слагат друга настилка. Но докато технологията на асфалта не се подобри, и да е траен-не е решение за беден град. Схванете-след 2 години никой няма да преасфалтира дупките, ако сега излеят асфалт.

111

до 113

преди 7 години

Не си коректен. Кметицата поддържа паветата. Заяви го изрично. Но на сайта на столична община има допитване, и за съжаление повечето избират асфалт.

110

екстра!

преди 7 години

Да, махнете паветата на София.Бетонирайте Копривщица.Направете амфитеатъра в Пловдив на кръчма "трите кебапчета".Изсечете Бедечка- всичко на бетон.Витоша- до корен!7-те езера- да се пресушат и да се опънат сергии за сувенири.После палите колите и- газ "на култура и природа" в чужбина.

109

да повторим

преди 7 години

Накратко-мислете в перспектива. Колко време ще изкара асфалта, преди да се появят пукнатини и дупки? 1-2-3 години. При късмет 4. И почват дупките, и да псувате, защо има дупки. Никой няма да прави наново булеварда след 3-4 години. А паветата са стабилни и по 100 години, и повече. Павета на Дондуков са на 100-120 години-от времето на Иван Вазов са, тогава е правен булеварда. И виждате, дори повече от век по-късно булевардът е съвсем приличен.

108

до теп

преди 7 години

До Проектантпроектант на бараки и самодоволен провинциалист.На вас ви липсва Живковия гигант Кремиковци и сега съсипвате София .ЗАЩО искате да прекарате колите на цяла СОФИЯ ПРЕЗ ЦЕНТЪРА. Този град има и други възможности,питам , защо не се поучи от кметовете Димитър Петков и Иван Иванов.Отиди като бай *** до Прага или до Букурещ,поне,виж.

107

Анонимен

преди 7 години

Паважът е част от градският пеизаж но това селяните не могат да го разберат.Кметица от Самоков и главен архитект селянин от Червен бряг.На селяка му дай асфалт.Другото нещо е че масово се крадат павета.При всеки ремонт се крадат павета за някоя вила на някой селянин.Идеята е да се откраднат всички павета от Дондуков,които да идат на вилите на новите софиянци.Хора които не са родени и не са живели последните 30 40 години в София нямат право да коментират.

106

от 109

преди 7 години

Никой в Париж не си и помисля да излее асфалт по Шанз-З-Елизе. Имате компютри вижте улицата в гугъл стрийт вю. Вижте и околните улици, около Шанз-з Елизе. Само паваж.

105

виенски трамвай

преди 7 години

azquotes/quote/1236009 Проектант,И аз повтарям- щом не ви харесват паветата, асфалтирайте си у вас.Това, че една дузина пишман проектанти сте си навили на пръста такова нещо, няма абсолютно никакво значение.Освен, ако не искате да влизате в историята като некадърници, доокепазили и без това вече доста окепазената софийска градска среда.

104

до 108

преди 7 години

Асфалтът е добра настилка в първите няколко месеца. После почва да се напуква, рони, появяват се дупките. Никой след 3 години няма да ремонтира ремонтирания Дондуков наново. Този ремонт е за поне 20-30 години напред. Да се сложи асфалт, значи през 2020г Дондуков да е на дупки. Абе виж Цариградско шосе между окръжна болница и естекадата на втората година какъв ужас е новия асфалт. паветата са трайно решение ,те създаватстаринен вид на булеварда. И са европейска практика-справка Париж.

103

искаме павета

преди 7 години

Паветата издържат по 50-60-100 години. Асфалтът на втората се напуква-вижте Цариградско шосе. на третата-се появяват дупки. на 5-тата трябва да се сменя. паветата са по-трайното решение. Оставете паветата. И на Шан-з-ЕЛИЗЕ в париж има Павета. Целия център на Париж е в Павета. вижте в гугъл стрийт вю центъра на париж-само с павета е.

102

Проектант

преди 7 години

До виенски трамвайЯвно бавно загряваш, затова повтарям- щом толкова ти харесват паветата, сложи си ги у вас. На бул. "Дондуков" ще има асфалт защото това е по- добрата настилка за път с интензивен трафик. а това, че ти и още 20 човека сте против, няма абсолютно никакво значение.