18

king_for_a_day

преди 7 години

Колко тъб трябва да си, за да броиш велосипедите по Т. Александров? Какво прави през това време - шофира ли? Внимава в трафка? Или ти в действителност не си ги броил, а само си пишеш напосоки - празни приказки без тежест и смисъл? Просто ми е интересно да разбера как разсъждава такъв индивид, който няма нищо по-интересно да прави или да си мисли в продължение на 40 мин.

17

Joe

преди 7 години

Малко е.. Велопедалистите са най-наглите участници в движението!

16

king_for_a_day

преди 7 години

Само като видя колко минуси са нацъкани на човек, който апелира да се спазва странична дистанция (а според ЗДвП изпреварването дори трябва да става в съседна лента), виждам колко потенциални убийци има само тук - при това такива, на които велосипедистът им е виновен. Има такива, които искат да се забранят велосипедите на пътя - ми да вземем и аветомобилите да забраним? Най-добре и образованието, защото явно е безрезултатно. А има и такива, които 40 минути са броили велосипеди - сериозно ли бе...

15

Анонимен

преди 7 години

До ДевилВ Европа хората карат колелета по улиците. Колелото го копуваш и караш без да плащаш данъци както при колите и гориш калории докато го караш. Трябват големи наказания в България за блъснат велосипедист.

14

king_for_a_day

преди 7 години

Вярно, много бастуни има из форума. Дори като се махнат дежурните ***, които само опитват да привличат внимание, остава огромен процент от хора, които първо явно не знаят и не могат да шофират, второ все на тях някой им е виновен за задръстванията, заплатката и мизерния животец и т.н. и трето - нямат грам човешка толерантност, а само първосигнален инстинкт да се ръчкат с лакти за да излязат от калта. А са в калта точно заради този начин на мислене.

13

Men

преди 7 години

На тези които се изказват с/у велосипедистити - вижте как е в чужбина, *** такива

12

Анонимен

преди 7 години

най обичам някое вело талибанче да ми мине на червено или да ми скочи както си е на колелото на пешеходна пътека. Един мърляч имаше и наглостта да ми обяснява ЗдВП ама някакъв дето явно той си го знае.

11

шофьор колоездач

преди 7 години

Дано повечето пишещи са без книжки... като гледам какви работа пишат....Внимавайте и какви ги приказвате. Дядо ми цял живот псувал по пешеходцоте колко разсеяни били и че заслужавали да бъдат прегазени - нещеш ли загинал като пешеходец, пресякъл път без да се огледа....След време ще имате деца, които ще излезат с колелета - ако ви върнат осакатено или мътрво детето, няма да скърбите защото е карало неправилно или без светлини и светли дрехи?Да ви имам изкривената логика.

10

до катя

преди 7 години

Въпреки че имам светлини, каска и светли дрехи ми се е случва да минават близко до мен като ме изпреварват. Най-якото е предимно жени - минават максимално близо до колоездача, но на тясна улица, където две коли трудно се разминават, карат на 50 см от тротоара....

9

шофьор колоездач

преди 7 години

масата от шофьорите не осъзнават, че 5-10 см странична дистанция са крайно недостатъчни. Случвало ми се е коли да профучават с 80км покрай мене с няма и 10 см дистанция. Аз изпреварвам колоездач, едва когато мога да оставя поне 1 метър. Жестоки глоби за такива, които изпреварват колоездачи без странична дистанция - и да, това не е само български проблем. В западна Европа също много колоездачи биват ранени и обити за съжаление. Пазете колоездачите! И те имат близки, които ги чакат вкъщи.

8

катя

преди 7 години

Велосипедистите трябва да бъдат задължени да носят светоотразяващи жилетки, да имат достатъчно светлини, да са ясно забележими на пътя. Това е в техен интерес. Вместо това, те се обличат във възможно най-тъмни дрехи, нямат нито фарове, нито стопове и не е чудно, че ги бутат като котки. Време е КАТ да ги принуди да спазват правилата за безопасност в големия град, ако наистина се грижи за живота им.

7

Анонимен

преди 7 години

Да си велосипедист в голям град или на оживен път първи и втори клас, е като да си подритваш здравната книжка. Карането е като цяло лошо, несъобразено, пълно с рисковани маневри и с много машини, непредназначени за конкретните условия. В пиков час си е риск. Единствено селата и междуселските шосета са подходящи за колоездачите.

6

Анонимен

преди 7 години

За мен това е добра новина.Велосипедистите са супер нагли карат по тротоарите блъскат хора,деца.Любимото им е да карат в хоризонтална редица в алея на парк.По принцип са си талибани.

5

Анонимен

преди 7 години

Колоездачите са абсолютно неадекватни. Движат се по платното, в насрещното по тротоара ... къде ли не. Кеф им на тротоара кеф им на пътя е се оглеждат, като секат траекторията на колите идвайки със скорост зад тях... Най-големите нарушители на правилата са пешеходците и велосипедистите. Като коне с капаци и самоубийци са ! Предичаъ цариградско отгоре..., пресичат т.александров, като махат парапетите... а велосипедистите газят пешеходци ама, като сгазят автомобил разбират, че той е по-здрав..

4

Девил

преди 7 години

Решението е безкрайно просто - чии го дирят тия колелета на пътя?! Забраняват се колелата по улиците и проблема е решен. Да карат у парковете, там им е мястото.

3

~

преди 7 години

До 1:90% от шофьорите на автомобили сте абсолютно неадекватни - няма мигачи, не се признават ленти, агресивно престрояване чрез отнемане на предимство; преминаването на червен светофар вече е правило - потокът коли не спира 2-3 секунди след като вече е светнало червеното. Паркиране втора лента също стана редовна практика.А, от малкото, които ползват мигачи, колко са ми спорили, че мигачът бил им давал предимство ... неандерталци прости.

2

Македонски

преди 7 години

А който е виждал нашенските шофьори, как карат, ще разбере, защо има блъснати!Балканска прос.тотия!

1

Анонимен

преди 7 години

Който ги е виждал как карат по улиците ще разберете защо ги блъскат колите.