Имам тойота прадо 2.7 бензин 2006 година 370000 даже не мисля да го продавам двигателят даже масло не разходва по ходовата част сьм сменил само 4 амортизатора и една щанга това е а сьм го карал по такива места бедна ви е фантазията живея в Казахстан
Ами то едно време всички мерцедеси идваха в България милионници,а фолксвагените на по 500-700х.км.Е вече не е така,щото не могат да издържат и половината,с изключение на отделни модели.
Аз на Москвича си - 408 - с вертикалните стопове и 2 кръгли фара отпред правих основен ремонт на двигателя на около 150 000 км. А на пежарката - 405 - вече съм на близа 450 000 км ремонт по двигателя не съм извършвал. Говорим за 1.9 - бензин. Имам познат в Пежо, който казва, че двигателят е разчетен за пробег от около 800 000 км. без по него нещо да се пипа! Като окомплектовката му е на фирма Бош.
Това не мога да го повярвам. Просто още не е направен толкова издръжлив метал, който да устои на такова натоварване толкова километри. Помислете реално.
Алди е истината. Не тойота!!!!Вземаш алдито и няма нужда от пробег, за да гръмне двигателя и скоростната кутия
Reddit е сайт, в който хората сами генерират новините - т.е. това е пълна измишльотина.Все едно да напиша нещо в този коментар и "журналист" от друга медия да го копира, и да стане новина.Скоро от Тойота са обявили, че до момента са произвели около 1,67 милиона автомобила.Или някой не е разбрал правилно, или това е довело въображението на някой до тази "новина".
САЩците не могат да се похвалят с много почивни дни. Това е пикап- човека си е я ръчкал яко из страната!Другото-другата кола с близък рекорд е един СТАР модел на Фолксваген- да няма спекулации!И трето- колите в Горубляне ги докарват наназаде- и така, тук се подладяват- докато дойдат! :)
Защото на ладите са правили основен ремонт на двигателя, затова още вървят по улиците. А техните западни набори са станали на ножчета за бръснене. Действително някои Лади 1600 имаха проблем с разпределителния вал, защото беше правен във...Виетнам. Но после спряха този дефект. Освен това на ладата не можеш да правиш безконечно основен ремонт, защото цилиндровият блок е разчетен до три ремонтни размера.
По принцип за щатите 200-250 км на ден са си нещо нормално, а и там не са такива маниаци на смена на филтри и масло, повечето долива мясло а смяна правят 2-3 пъти в гогодината
До реклама за KOYOTAВ някои градове на Северна Америка това си е нормален пробег всеки ден. Живея в Монреал и работя в Отава. Това са си 400 км на ден - 5 дена в седмицата. Сметни си ги както си искаш кога и как трябва да се сменят малса/филтри и т.н.По-важното е, че вече не се правят коли с това качество. Всички нови, независимо от модел/производител, след точно определен период се скапват.Поздрави и със здраве!П.П. Карам кола произведена в Германия
Откриха Toyota на 1,6 млн. км, подариха на собственика нова