33

валю

преди 7 години

аз сменям маслото всеки месец без значение в километрите така ми казаха в сервиза

32

Анонимен

преди 7 години

Имам тойота прадо 2.7 бензин 2006 година 370000 даже не мисля да го продавам двигателят даже масло не разходва по ходовата част сьм сменил само 4 амортизатора и една щанга това е а сьм го карал по такива места бедна ви е фантазията живея в Казахстан

31

Факт

преди 7 години

Ами то едно време всички мерцедеси идваха в България милионници,а фолксвагените на по 500-700х.км.Е вече не е така,щото не могат да издържат и половината,с изключение на отделни модели.

30

водач на МПС

преди 7 години

Аз на Москвича си - 408 - с вертикалните стопове и 2 кръгли фара отпред правих основен ремонт на двигателя на около 150 000 км. А на пежарката - 405 - вече съм на близа 450 000 км ремонт по двигателя не съм извършвал. Говорим за 1.9 - бензин. Имам познат в Пежо, който казва, че двигателят е разчетен за пробег от около 800 000 км. без по него нещо да се пипа! Като окомплектовката му е на фирма Бош.

29

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен 28Каква е тая марка "алди" :)

28

Анонимен

преди 7 години

Това не мога да го повярвам. Просто още не е направен толкова издръжлив метал, който да устои на такова натоварване толкова километри. Помислете реално.

27

Анонимен

преди 7 години

Алди е истината. Не тойота!!!!Вземаш алдито и няма нужда от пробег, за да гръмне двигателя и скоростната кутия

26

Хаха

преди 7 години

Reddit е сайт, в който хората сами генерират новините - т.е. това е пълна измишльотина.Все едно да напиша нещо в този коментар и "журналист" от друга медия да го копира, и да стане новина.Скоро от Тойота са обявили, че до момента са произвели около 1,67 милиона автомобила.Или някой не е разбрал правилно, или това е довело въображението на някой до тази "новина".

25

СТАМАТ

преди 7 години

С новата нема шанс и за половината!

24

Бобо

преди 7 години

В гърция е пълно с такива таралясници,но факт е че тойота е неубиваем автомобил

23

RAB

преди 7 години

САЩците не могат да се похвалят с много почивни дни. Това е пикап- човека си е я ръчкал яко из страната!Другото-другата кола с близък рекорд е един СТАР модел на Фолксваген- да няма спекулации!И трето- колите в Горубляне ги докарват наназаде- и така, тук се подладяват- докато дойдат! :)

22

Правопиш

преди 7 години

До LosHoВземати...

21

до 21

преди 7 години

Защото на ладите са правили основен ремонт на двигателя, затова още вървят по улиците. А техните западни набори са станали на ножчета за бръснене. Действително някои Лади 1600 имаха проблем с разпределителния вал, защото беше правен във...Виетнам. Но после спряха този дефект. Освен това на ладата не можеш да правиш безконечно основен ремонт, защото цилиндровият блок е разчетен до три ремонтни размера.

20

Анонимен

преди 7 години

На Лада на 30 000км. се правеше основен ремонт на двигателя.

19

Анонимен

преди 7 години

По принцип за щатите 200-250 км на ден са си нещо нормално, а и там не са такива маниаци на смена на филтри и масло, повечето долива мясло а смяна правят 2-3 пъти в гогодината

18

Анонимен

преди 7 години

и защо не се преместиш в отава?по на далавера ли е да пътуваш 400км на ден?

17

Гост_1

преди 7 години

До реклама за KOYOTAВ някои градове на Северна Америка това си е нормален пробег всеки ден. Живея в Монреал и работя в Отава. Това са си 400 км на ден - 5 дена в седмицата. Сметни си ги както си искаш кога и как трябва да се сменят малса/филтри и т.н.По-важното е, че вече не се правят коли с това качество. Всички нови, независимо от модел/производител, след точно определен период се скапват.Поздрави и със здраве!П.П. Карам кола произведена в Германия

16

Анонимен

преди 7 години

тоя е превъртял километража за да вземе новата кола

15

Анонимен

преди 7 години

всъщност ако се махне отпуската и почивните дни и се получава по 360км на ден

14

Анонимен

преди 7 години

Най-вероятно го е сменял веднъж годишно..