При паралелно свързване волтажът остава непроменен - 12 волта. Амперажът се увеличава. При последователното свързване амперажът остава непроменен, а волтажът се увеличава. Това е при тежкотоварните автомобили, които са с 2 акумулатора. Сигурен съм, че не ви казвам нищо ново. Всички сте висшисти предполагам.
За сведение на журлалиста, дето пише за неща, които не познава Ами какво ще кажете за един такъв апарат, специално произведен за такива случаи - назва се бустер (booster) ?
паднал акумулаторАми ако е паднал, значи колата няма повече акумулатор.Паднал, Спаднал ???Какво ще кажете за изтощен акумулатор ?
На финала след като сте заредили от другата кола,кабелите се разкачват и се прави тест с гаечен ключ.Единия край на ключа допира плюса на вашия акумулатор,а другия минуса и получи ли се искра се затваря капака на колата и се отправяте в нужната посока!
Това го разбрах едва след като прочетох необходимите стъпки, описани прилежно в статията. Благодаря за което. Много сте мили.
Невероятни познания демонстрират коментиращите! Плюс със плюс,минус с минус!Никога нямаше да ми дойде на акъла! Манивели пет,карбуратор нет!
Приемащия разкача и двете свои клеми. Плюсовите клеми се свързват една към друга с кабела: даващ- получаващ. Минусовите - даващия ток на минус клема, получаващия НА КОРПУС, МАСА, някъде на метална част на двигателя, НЕ НЕ КЛЕМАТА МИНУС!
Напрежението в Акумулатора никога не трябва да пада под 10 волта. Изпусне ли се под този волтаж примерно в студени дни това означава че живота му е съкратен. Това се отнася за по старите батерии които вече са на върха на силите си. Също така на по старите батерии трябва да се проверява гъстотата на разствора. Това се прави като се отиде при акумулаторжия и той я премери и ако трябва ще долее разствор. Лятото трябва да се долива дестирлирана вода защото има опасност клетките да останат на сухо.
Значи за некомпетентните ще кажа как се връзват двата кабела плюса от единия кабел се свърза за минуса за дуругата кола- донора а минуса отива в плюса.Запалвате колата от донора и наслаждавате на зареждане на вашата кола дето е паднал акумулатора.После ще черпете по една бира за хубавата идея дето вие казах.
Ай стига ВЕ тя зимата свърши сега се сетили - ами като няма време от ШОРО.ШОИДНИ поръчки в края на зимата бутане, а в края на лятото охлаждане.А относно бутането най-добре върви на всички марки жени - упътване: бута се докато замърка.
плебите се вълнуват. мойте коли си седят в топлия ми гараж. батерия не ми е падала от 20 години...
Простичко е. 1. Включваме калбела с червените щипки на "+ "на двата автомобила.2. Включваме черните щипки на "- " на двата автомобила.3. Оставяме даващият автомобил 5 - 10 минути да работи на средни обороти.4. Правим опит да запалим.5. Внимателно разкачваме кабелите в обратният ред.
Това че акумулатора може да те убие не го казвай на всеослушание, че ще ти се смеят и хората, дето никога не са виждали такова нещо. И научи каква е разликата между ампер (A) и амперчас (Ah).
Ajde be...... site vi Bolgarite ste bile elektro- mehanici .. ahahaaaaa i sve ste znaele .... pa Mareto ne znaelo .. na Mareto da mu go jadite dundeto.
Акумулаторът е паднал от студа? Как се пали кола с кабели без главоболия