Не е нужно да си държава крала от останалите,за да си социална държава.Дания,Норвегия,Финландия,Щвейцария,Австрия,Сингапур,Канада,Япония от кого са крали?Въпроса е да имаш силна и успешна икономика,честни политици и загриженост за собствените граждани!
В много европейски столици отдавна е забранено отоплението на твърдо гориво. Тук или са ***, или се правят на такива управляващите. Разходете се бе, аджеба, една зимна вечер и вижте за какво иде реч. Черна димилка от комините на блоковете, дори в квартали с ТЕЦ, ужасна миризма на ***! Да, колите също са фактор,но не основен. ЗАБРАНЕТЕ въглищата в града най-после!!!!
В Лондон след Големият смог от 1952 година забраняват ..... отоплението с твърдо гориво, а не автомобилите и така е навсякъде по света, където реално ги е грижа за здравето на хората. Само в България, в случая в София се твърди от общината, че виновни за замърсяването били автомобилите. Е, хубаво, спираме ги всички МПС-та в София, а замърсяването си остава почти същото. Тогава какво правим?!
даммм, колите са целогодишно, даже сега зимата са по малко на пътя, но замърсяването е в пъти повече:1. продават ни по смотано гориво и то пуши та се къса ;)2. основният замърсител не е точно в автомобилите.
Данчето от ГЕРБ като направи билета 3 лева, ще ходим с маски като китайците. Ама така ни се пада, като избираме най-тъпите и най-крадливи *** да ни управляват.
Аз на Ролса също съм му сложил газова, поръчах си я от Италия - направиха ми я от 24 карата злато. Сега съм поръчал и за едно Porsche Carrera GT, с което разцъквам петък и събота, ама я искам от платина и сега италианците умуват как да стане. Обещали са до 14 февруари да ми направят, че е празник... "Ден на българския археолог" и ще излизаме с едни авери на лов за чалгаджийки.
Аз предлагам да се провери до каква степен колите са виновни за замръсяването.Затова в продължение на 1 месец:1. Избира се един ден от седмицата, в който напълно се забранява движението на автомобили.2. Засичат се по какъв начин влия липсата на трафик.3. Правят се съответните изводи какъв процент от *** се дължат на автомобилите.
Със скъпите билети за обществен транспорт столичната община съществено допринася за мръсен въздух. Просто е въпрос на време някой да я осъди...
И като безплатните автобуси се напълнят с клошари и кафяви ще станат още по-непривлекателни за тези, които имат избор...
Е, ясно е, че през зимата основният замърсител с фини прахови частици (ФПЧ) е отоплението на твърдо гориво, както е навсякъде по света, но нека си начешат крастата и хората, които не могат да си позволят автомобил и комплексите им избиват в нещо като автомобилофобия. Това оабче е едната страна на въпроса. По-важното е какво прави общината, за да намали в пъти замърсяването с ФПЧ в София, т.е. как да спре замърсителя - отоплението на твърдо гориво и горенето на стари гуми?!
До порши кейенВярвам ти онзи ден видях румен гайтански- вълка, който обикаляше с бентлито и търсеше подходящагазова уредба!
Аз имам порши кейен. Сложил съм си газова уредба, за да не замърсявам въздуха. Не защото ми е по-евтино, а за да не замърсявам въздуха. При газта замърсяването на въздуха е повече от минимално. Всички минете на газ, за да дишаме по-чисто.Поздрави - порши кейена
само ел автобуси ще решат вьпроса сьс замьрсяването в люлин виждам все повечедим от пан блокове
Градският транспорт става за предвижване на близки разстояния. Ако трябва да пътувам в градски транспорт по 1 час отиване и 1 час връщане (както са повечето хора), няма начин да не се кача на колата. Ако ще и 1000 пъти по-скъпо да ми е. 1 час във вонящия на неизкъпани плебеи транспорт е прекалено много за нормален човек. А и в транспорта гонят нормалните хора, ако случайно забравят да си продупчат билета, но редовно се возят разни вонливи пияници и бездомници, които разнасят болести.
Галче, това с безработните може да стане само в страни, които са крали векове от останалия свят (и продължават). Когато прапрадядо ти е превивал гръб на нивата на някой турски бей, французите са крали благата на половината свят и са трупали огромни богатства. Да не говорим, че безработните в повечето случаи са безработни от мързел. Работа по света има за още 3 човечества, ама мерак за работа в човека няма.
Аз съм с годишна карта и билетчето ми излиза 20 стотинки. Колкото и да гори един автомобил само поддръжката му, данъци, каско и селска безотговорност няма как да са по-малко. Проблемът е, обаче, че автобусите масово са претъпкани, а бус ленти например по Евлоги Георгиев изобщо няма.
Проблемът са управляващите. Защо? 1. Вдигат цената на градския транспорт и хората се качват по колите. И това, при положение, че се строи метро и се правят ремонти, тоест ще има брутални задръствания = повече вредни газове от колите. 2. Римските орди горят гуми и каквото им попадне, властите не смеят да ги изгонят от гетата, където живеят напълно незаконно и генерират престъпност, за да не викат цар Тиква по посолствата и да му дърпат ушетата.
Във Франция всеки безработен има право на безплатен градски транспорт, за железниците също.Има право да се лекува и оперира безплатно във всяка клиника, независимо дали е частна или държавна. Да се обучава в частен или държавен университет. За целия срок на безработицата. Има и други привилегии. Не знам обаче,дали това важи и за чужденците. За французите държавата е майка,а за българите -мащеха!
Безплатен автобус при мръсен въздух? Столичната община е съгласна!