115

Анонимен

преди 7 години

Понеже българина не се кача на каква да е кола. Трябва да е определена марка,обикновено немска,черна и по-мощна. Годините,гумите и проблемите по нея нямат значение. Автомивките са евтини в бг. С повечко ароматизатор си мисли,че кара нещо луксозно.

114

Анонимен

преди 7 години

То в Бг. все старото е на почит. Западняците щото са прости карат нови за 100евро вноска на месец.

113

Анонимен

преди 7 години

В България само на фирмите е изгодно да купуват нови автомобили.

112

Анонимен

преди 7 години

Старите коли са по здрави от новите това се прави умишлено от производителите.ако се поддържат няма проблем за масовият българин това е по доброто решение.но ако стандарта ти позволява вземай нова и след осем години я махаш.

111

Анонимен

преди 7 години

Ауууууу тия откриха топлата вода!! Ами какви да са колите от магазина ли? Със 400 лв. заплата каква кола да си купиме мерцедес S класа ли? Караме трета употреба коли защото си имаме много убави селянжъри дет се правят на безнесмени! Дават заплати колко да ни ви зараснат задните части и после ви се подиграват. 99% от колите са над 15 годишни. Всеки момент ще се разпаднат. Много от катастрофите стават поради разглобяване по време на движение на предницата. Й после ви викат несъобразена скорост!

110

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен - с бая лют ***с бая лют caпyн

109

Анонимен

преди 7 години

бе к'во толкова с заплакали, вече става седмица, за старите коли. Готвят май сапунисване главите на мат'ряла с бая лют ***.

108

Анонимен

преди 7 години

Е,зависи къде е точка Б.

107

Анонимен

преди 7 години

тук кой работещ може да си купи нова кола,тя струва колкото две годишната му заплата,основно фирми ги купуват,а и дори да купиш,трябва да я поддържаш да я пазиш,твърде много грижи.Вие ще дадете ли две години от живота си за куп ламарини с двигател.Разбира се транспортирането е важно и затова всеки купува според сумата която е готов да отдели и защото старата кола върши същата работа като новата-закарва те от точка а до точка б

106

www

преди 7 години

ЧЕ НАЛИ ЕВРОПА ИМАШЕ НУЖДА ОТ СМЕТИЩЕ...

105

T

преди 7 години

Какви нови коли?! Вие видяхте ли какви кратери са зейнали по улиците на София след топенето на снега вчера и онзи ден. По над една педя дълбоки и с резки отвесни стени. В това нещо попадне ли ти някоя от гумите на колата, оставаш там. Може и да се претрепеш жестоко. Не ми се мисли напролет какво ще е положението. За тези условия - пътища, горива и т.н. - само автомобил за най-много 3-4 хил. лева. Даже и това е много. Аз такива кратери в живота си не съм виждал никога. То все е билo, ама сега...

104

някой

преди 7 години

а тия, който тръбят, че старите коли не са еко знаят ли колко суровини и енергия и транспорт трябва за да се произведе нов автомобил? да не си мисли някой, яе изкопаването на желязна руда в Бразилия превоза и преработка в Китай от там превоз до някой завод... и това само за металната част ... по- дългото използване на един продукт го прави по-екологичен, а не "купи чупи хвърли" един *** пример са забраната на торбичките за еднократна употреба с цел да се ползват такива за многократна...

103

boyko.uzunov

преди 7 години

Беден народ-стари коли...

102

void

преди 7 години

В Европа (Германия например), данъците за нови автомобили са по-ниски от тези за стари. С това хората се грижат за околната среда като мотивират хората да предпочетат съвременните и по-екологично чисти технологии. В България е обратното - данъкът е по-скоро като един вид "данък висок стандарт" - плащаш повече за да си "гъзар" с нова кола която не трови въздуха в квартала и пести гориво. И докато мислим по този начин разбира се че ще си останем на дъното на Европа.

101

Анонимен

преди 7 години

Няма и стимул - на нова кола с 1.6 двигател, стандарт Евро 5, данък 350 лв. Автокражбите особено на нови автомобили при нас са ежедневие (причината поради която вече и аз нямам нова кола) особено в София. Имам възможност, но повече нова кола в БГ - не! Както каза и някой по-долу - с добра поддръжка, възрастта на колата не е от значение. Не случайно богаташите карат Мустанг от 69 ;)

100

соцялно слаб депутат

преди 7 години

С 460 лв минимална заплата каква кола искате да си купите ?

99

размисъл

преди 7 години

В България много хора изкарват годишно над 30 000 лева.Но не си купуват нови коли нали?Явно качеството не е на ниво и нищо привлекателно няма в тях.

98

Питам

преди 7 години

Какво цели този материял? Дали не ни подготвят за поредна простотия от НС, да забранят примерно колите над 20г.? Тя и Лили и Стоянка са стари , ама си вършат работа.

97

затова

преди 7 години

На запад хората купуват коли на изплащане по 30 евро на месец Минават 5 години -дава я на същата фирма приспадат му от парите и пак взима нова В България само каското ти е2 хиляди лева и такива отстъпки не съществуват

96

До Далавераджии

преди 7 години

Не са изобщо инженерите виновни. Дори те са първите, които се ядосват, като ги карат да проектират такива ***. Виновниците са на едно място - финансите и собствениците на корпорациите. Ако зависеше от инженерите, щяхме да караме почти вечни коли, защото обикновено това са хора, които си обичат работата и за тях е предизвикателство от научна гледна точка да направят нещо по-качествено и по-добро.Срамът трябва да е за тези с парите, но на тях хич не им дреме.