Понеже българина не се кача на каква да е кола. Трябва да е определена марка,обикновено немска,черна и по-мощна. Годините,гумите и проблемите по нея нямат значение. Автомивките са евтини в бг. С повечко ароматизатор си мисли,че кара нещо луксозно.
То в Бг. все старото е на почит. Западняците щото са прости карат нови за 100евро вноска на месец.
Старите коли са по здрави от новите това се прави умишлено от производителите.ако се поддържат няма проблем за масовият българин това е по доброто решение.но ако стандарта ти позволява вземай нова и след осем години я махаш.
Ауууууу тия откриха топлата вода!! Ами какви да са колите от магазина ли? Със 400 лв. заплата каква кола да си купиме мерцедес S класа ли? Караме трета употреба коли защото си имаме много убави селянжъри дет се правят на безнесмени! Дават заплати колко да ни ви зараснат задните части и после ви се подиграват. 99% от колите са над 15 годишни. Всеки момент ще се разпаднат. Много от катастрофите стават поради разглобяване по време на движение на предницата. Й после ви викат несъобразена скорост!
бе к'во толкова с заплакали, вече става седмица, за старите коли. Готвят май сапунисване главите на мат'ряла с бая лют ***.
тук кой работещ може да си купи нова кола,тя струва колкото две годишната му заплата,основно фирми ги купуват,а и дори да купиш,трябва да я поддържаш да я пазиш,твърде много грижи.Вие ще дадете ли две години от живота си за куп ламарини с двигател.Разбира се транспортирането е важно и затова всеки купува според сумата която е готов да отдели и защото старата кола върши същата работа като новата-закарва те от точка а до точка б
Какви нови коли?! Вие видяхте ли какви кратери са зейнали по улиците на София след топенето на снега вчера и онзи ден. По над една педя дълбоки и с резки отвесни стени. В това нещо попадне ли ти някоя от гумите на колата, оставаш там. Може и да се претрепеш жестоко. Не ми се мисли напролет какво ще е положението. За тези условия - пътища, горива и т.н. - само автомобил за най-много 3-4 хил. лева. Даже и това е много. Аз такива кратери в живота си не съм виждал никога. То все е билo, ама сега...
а тия, който тръбят, че старите коли не са еко знаят ли колко суровини и енергия и транспорт трябва за да се произведе нов автомобил? да не си мисли някой, яе изкопаването на желязна руда в Бразилия превоза и преработка в Китай от там превоз до някой завод... и това само за металната част ... по- дългото използване на един продукт го прави по-екологичен, а не "купи чупи хвърли" един *** пример са забраната на торбичките за еднократна употреба с цел да се ползват такива за многократна...
В Европа (Германия например), данъците за нови автомобили са по-ниски от тези за стари. С това хората се грижат за околната среда като мотивират хората да предпочетат съвременните и по-екологично чисти технологии. В България е обратното - данъкът е по-скоро като един вид "данък висок стандарт" - плащаш повече за да си "гъзар" с нова кола която не трови въздуха в квартала и пести гориво. И докато мислим по този начин разбира се че ще си останем на дъното на Европа.
Няма и стимул - на нова кола с 1.6 двигател, стандарт Евро 5, данък 350 лв. Автокражбите особено на нови автомобили при нас са ежедневие (причината поради която вече и аз нямам нова кола) особено в София. Имам възможност, но повече нова кола в БГ - не! Както каза и някой по-долу - с добра поддръжка, възрастта на колата не е от значение. Не случайно богаташите карат Мустанг от 69 ;)
В България много хора изкарват годишно над 30 000 лева.Но не си купуват нови коли нали?Явно качеството не е на ниво и нищо привлекателно няма в тях.
Какво цели този материял? Дали не ни подготвят за поредна простотия от НС, да забранят примерно колите над 20г.? Тя и Лили и Стоянка са стари , ама си вършат работа.
На запад хората купуват коли на изплащане по 30 евро на месец Минават 5 години -дава я на същата фирма приспадат му от парите и пак взима нова В България само каското ти е2 хиляди лева и такива отстъпки не съществуват
Не са изобщо инженерите виновни. Дори те са първите, които се ядосват, като ги карат да проектират такива ***. Виновниците са на едно място - финансите и собствениците на корпорациите. Ако зависеше от инженерите, щяхме да караме почти вечни коли, защото обикновено това са хора, които си обичат работата и за тях е предизвикателство от научна гледна точка да направят нещо по-качествено и по-добро.Срамът трябва да е за тези с парите, но на тях хич не им дреме.
България – автогробище! Едва 4% от возилата са нови