9

Анонимен

преди 7 години

Аз пък четАх , че има тук неграмотни.

8

анонимен

преди 7 години

Проблемът е ниската температура на заредено гориво.

7

Анонимен

преди 7 години

Този самолет четах, че е Христова възраст. Та точно на Коледа се е развалил!

6

Мишо

преди 7 години

В авиацията се следва златното правило на действие: Aviate, Navigate, Communicate. С две думи при проблем първо и най -важно е да се управлява самолета .... няма нищо чудно в това че не са предали на диспечера за проблем. Причината е много просто... той с нищо не може дда им помогне ако нямат контрол над машината. Жалко за загиналите... дано почиват в мир.

5

до 5

преди 7 години

*** се гръмни нвкъде амджик сурат...

4

Анонимен

преди 7 години

Малък анализ. Свидетелските показания и други обективни данни... . Свидетелски показания не са най-обективни данни. Научно установени факти са. ... самолетът необичайно дълго летял ниско, не е набирал височина Защо тогава екипът на апарата не е съобщил нищо на диспечери?

3

None

преди 7 години

Това е ужасно! Защо точно те! Наистина обичах да ги слушам .. Винаги тези който най малко заслужават плащат цента ..

2

до1

преди 7 години

Курск беше торпилиран от американска подводница в Баренцово море. И ако тогава Путин беше признал това, светът го чакаше ядрена война. Затова всичко това го покриха, а американците са платили милиарди компенсации.

1

NIKOGA

преди 7 години

Когато научим причината за гибелта на подводница Курск, тогава ще научим и причината за падналия руски военен самолет Ту-154 . . .