В авиацията се следва златното правило на действие: Aviate, Navigate, Communicate. С две думи при проблем първо и най -важно е да се управлява самолета .... няма нищо чудно в това че не са предали на диспечера за проблем. Причината е много просто... той с нищо не може дда им помогне ако нямат контрол над машината. Жалко за загиналите... дано почиват в мир.
Малък анализ. Свидетелските показания и други обективни данни... . Свидетелски показания не са най-обективни данни. Научно установени факти са. ... самолетът необичайно дълго летял ниско, не е набирал височина Защо тогава екипът на апарата не е съобщил нищо на диспечери?
Това е ужасно! Защо точно те! Наистина обичах да ги слушам .. Винаги тези който най малко заслужават плащат цента ..
Курск беше торпилиран от американска подводница в Баренцово море. И ако тогава Путин беше признал това, светът го чакаше ядрена война. Затова всичко това го покриха, а американците са платили милиарди компенсации.
Когато научим причината за гибелта на подводница Курск, тогава ще научим и причината за падналия руски военен самолет Ту-154 . . .
Извадиха тялото на командира на разбилия се руски самолет