74

Виготура

преди 7 години

Това не е бедствие, това е авария, причинена от човешка грешка. Първо от безхаберието на управляващите, после и от немарливостта на жп персонала. Забавянето на пожарните и бърза помощ също е допринесло за някои от жертвите. Така ще, докато търпим. Не народ, а овце, чакащи заколението си. Бог да прости загиналите.

73

Щерев

преди 7 години

В 21 век в ЕС и Европа - подобна неконтролирана и неосигурена мрежа, опасна за хората си е терор

72

Дидо

преди 7 години

Моля ви се, то тогава не е имало евро-атлантици да ги модернизират

71

гробарят

преди 7 години

Поредната трагедия сполетяла корумпираната и потънала в беззаконие и анархия държава,БГ.Поредната порция словоизвлияния от страна на медии ,институции чесане на езици от страна на мъртвата ни правораздавателна система и накрая едно нищо ,една нула.Виновни няма,всичко е с предизвестен край. загиналите хора ще ги изкарат косвенни жертви и всичко ще се покрие и ще премине до следващият инцидент !

70

Анонимен

преди 7 години

2016 година е, така наречената промяна беше през 1989 година. Тече 28 -та година.След 1944 28 години беше 1972 година.Още в 60-те се виждаше как страната се развива, расте пред очите ти и нещата стават все по-добри и по-добри.Това всичко при презрения социализъм.Питам, защото мен не ме питаха - какви са резултатите от тези последни 28 години?Защо през 1989 бяхме 9 милиона, а сега, когато на ББ му става по-хубаво, сме според изборите 6,5 милиона.Никой крадец не спазва правила.

69

hard

преди 7 години

Този следовател е типичен неграмотен представител на българското "правораздаване". За каква руско-турска война бълнува? Ж.П. линията Русе - Варна е първата в България и е пусната в експлоатация 1866 година ! ! ! Гара Хитрино е по тази линия.

68

Анонимен

преди 7 години

Хайде, започнаха уйдурмасионите.Накрая ще са виновни убитите и тези, чиито къщи са съборени, защото живеят много близо до железопътната линия.Снощи това се прокрадна в нечии слова на някой тъпоумник, който ни управлява.Виновен е бесният стремеж за печалби, безогледно и на всяка цена.Страдам за обезкървения ни народ, който няма сили да се справи с мафията.Нефтохим в историята си не е допуснал грешка, транспортирайки продукти.Това е дело на невежа мутра, бързайки да се налапа в суматохата.

67

жепеец

преди 7 години

Пълни глупости. Релсите и стрелките са предвидени до 120 км/ч. От вчера инфраструктура насажда мнение за превишена скорост. Оставаше само днес да се докаже . Какви са тия релси 70км/ч не издържат??? И защо последните 3 вагона саизлетели и са се взривили ??? Влака минава, вагоните минават , само последните 3 излитат??? е те с кой влак са бре? Стрелочника да го натиснат всичко ще признае...

66

Неразбиращ

преди 7 години

Абе какви са тия разследващи от НКЖИ, Минчевчи и прочие дават интервюта. Тука Прокаратурата вместо да си върши работа, някаква страна в тази трагедия, ще манипулира общественото мнение. Тоз Минчев какъв бре??? И колко пари са му обещали да настройва всияки , че машинистите са виновни??? А колко облаги са обещали на стрелочника и другите служители на НКЖИ /то само техни е имало по време на инцидента/ за да твърдят за висока скорост на влака??? На съд цялото НКЖИ.

65

Анонимен

преди 7 години

В гара се влиза с 20 километра, особенно, ако се променят тра'версите.

64

Анонимен

преди 7 години

Сигурно пак руснацире са ни виновни,защото може би те да са ги полагали.

63

Анонимен

преди 7 години

Добре че не са от времето на цар Иван Шишман.

62

Анонимен

преди 7 години

Основния пеоблем е че подобни опасни товари преминават през населени места, я си представете че подобно нещо стане когато на гарата има повече хора чакащи някой влак

61

Анонимен

преди 7 години

До 73За спешното незнам, ама в полицията и пожарната отдавна няма заплато по 300 евро, въобще няма и заплати под 500 евро, не че са много, просто уточнявам

60

Активист на БКП

преди 7 години

До хахахЧе те нотариалните актове първи са изгоряли...

59

хахах

преди 7 години

Най - зле ще са тези дето им се събориха къщите, защото ще им ги платят по официална оценка - отваря се нотариалния акт и там пише, че къщата е 40 кв гредоред на 90-100 години - 2000 лв. Нито са включени пристроените 3 стай, нито стопански построики, нито алуминиева дограма и т.н. , смешно ни беше като четяхме данъчната декларация и там трябваше да се опишат всякакви подобрения, ама за да не е да платим 5лв повече на година. ....

58

м даа

преди 7 години

Баща ми работи в бдж-то преди големите съкращения, и в една секция отговаряща за участък от 40км работеха 50-60 човека. А сега от Варна до горна не можеш да видиш толкова работници.

57

Анонимен

преди 7 години

Инфраструктурата е много стара и износена,а също и не се поддържа в дпбро състояние.За тези неща пари няма,но за саниране-милиарди.За много от бедствията,които ни се случиха през последните години главна вина носят управляващите.Те се поревърнаха в разпределители на евросредства,а основната им грижа беше сигурността на гражданите,във всички направления.

56

Анонимен

преди 7 години

Разследването трябва да се направи от независими експерти,ако трябва и от чужбина,иначе ще изкарат единствено машинистите виновни и истината ще се потули,както става обикновено.

55

за справка

преди 7 години

Ако беше малко по-умен, щеше да прочетеш какво съм написал и заглавието на статията. "ЖП линията Русе-Варна е открита 1866г"...пакли да ти го повторя ? Къде съм коментирал ремонти?