С летни гуми да караш през зимата дори чисто нови да са- си е малоумие. То започва от парламента.
И лете и зиме си карам по един и същ начин , щом нямам катастрофи значи е ефективен.Съветите да си ги заврете отзад :)
До къде е докараха )?)))???Да се учат по новинарски сайтове ,как се шофира )))))))))))).....пълна пародия ))))))
"Снегът и ледът са предизвикателство за всеки шофьор."Aха. Със ASR + ABS + ESP + изправни спирачки + зимни гуми... *** предизвикателството. Моята 159-ка може да я кара и 3 годишния ми син по лед и сняг...Виж, ако не си си поглеждал спирачките 2-3 години, на колата си с полу-изтрити летни гуми и бай Пешо ти е "препрограмирал компютъра", че да изчисти "някакви грешки" - тогава си требе майсторлък...
Навремето, като карахме курсовете /6 месеца/ инструктора ни набиваше в главите следното : 1. Като видиш, че след теб няма наблизо кола правиш 2-3 маневри с волана - ляво/дясно. Отначало леко, после по рязко - веднага разбираш по движението на задницата на какъв път си. 2. Зимно време си представяш , че под *** на газ и спирачка има по едно сурово яйце. Не трябва да ги чупиш - и нямаш проблеми ! Съвет от мен - не лежете толкова на ABS, ако откаже електрониката, какво правиш ?
Този Стратиев е и нагъл. По пътищаъа на България, както въвъ всички държави по света, се шофира по начина, по който КАТ разрешава да се шофира. Неспазването на правилата в България е следствие от "работата" на такива като Стратиев, но той и акъл раздава!!!
Колко от вас карат на сняг ?!?Особено в по големите градове почти през цялото време е утъпкан и заледен сняг или заледен асфалт. Как точно в такива условия помага грайфера на летните гуми ?Със закон симни гуми на максимум 5 години е единственото смислено решение.Иначе си е само отчитане на дейност.
алексито е клоун, лошото е че разни леваци му слушат "съветите" , след което се случва масово каране с 20 при най-малкия сняг...
Прав си, че има *** като теб, които не могат да карат и това е. Добре, че не сте много, но с появата на онези от гетата по пътищата, ще станете повече.
Само газ,ухилен до уши и на търмък. А съгласно действащото законодателство и маллоумщините на милиу, ако колата ви поднесе и успеете да я овладеете майсторски, съгласно съветите на професионалистите, ви грози до шест години затвор, ефективно, за дрифт.
Факт е че *** не можем да караме и това е. Ако не ми вярвате, може да погледнете всички статистики или новините. Зиме, лете - трепеме се като на война без обективни причини. Не сме дорасли за коли и това е - навиане в другите коли, каране в града в насрещните платна, престрояване най-отпред , НЕтолерантност, агресивно поведение... да ви звучи познато?
Алексито експерт? Че той има ли книжка? Като шеф на КАТ сигурно даже не си е вадил... А колкото до гумите, те не карат колата, а шофьора. Карал съм с летни гуми в много тежки зимни условия без проблем. В същото време много мутреси с много зимни и много скъпи гуми затъват и правят задръстване. Ползвайте си главите, вслушайте се в съветите, все пак Бг не е Арктика...
И как по-точно летната гума ще успее да придобие едвам някакво сцепление на сняг/киша, ако ще и да е с 15мм "грайфер", като шарката и има само отводнителни канали и не изхвърля снежна маса?"Стратиев каза, че той още не е в сила, но това, което се предвижда, ако се приеме в този си вариант, е автомобилите да бъдат със зимни гуми или с летни, но грайферът им да бъде над 4 мм. (сега по закон е 1,6 мм.)."
Цитат: "експертът по пътна безопасност Алекси Стратиев"В КАТ експерти по пътна безопасност няма, нито сред сегашните, нито сред бившите му служители, какъвто е Стратиев.След всяко изказване на псевдоекспертите на КАТ, по пътищата става по-лошо.
Това за спускането ти дава по голяма площ на сцепление ако не сте наясно , особено за лед ти трявба площ.Като гледам как ти трябват гуми да режеш сняг сигурно цял живот снегорин караш по неотъпкани пътища!!
Майсторлък в шофирането: Без газ и спирачка по леда