28

melinda.faella

преди 7 години

ако си в нормална държава ще ви уволнят най малкото! никакви оправдания няма да важат! грешката е фатална и да чуват че да се греши е човешко снощи от един представител на здравеопазването..... не става! нямат право на грешки но на никой не му пука, тук е пълен абсурд България е абсурдна държава с пропаднало здравеопазване!

27

...

преди 7 години

Интересно как работи тел. 112. За да може човек да повика линейка, значи трябва да е в достатъчно добро състояние да каже че е много зле или умира. След това да обясни точно как умира. При това трябва да го каже любезно, за да не засегне чувствата на диспечъра. Ако все пак линейката уцели адреса, трябва някой да ги посрещне, да им отключи, да подготви одеяло за пренасяне, да помогне да бъде пренесен до линейката ..., ами ако човека е сам и умира как да го направи ... ?

26

Анонимен

преди 7 години

Стана ми чак обидно снощи в новините да гледам, как всеки се оправдава с другия. Дори сега вече ми "завря бакъра", като чета че и онзи голям специалист министър Москов се включил да защитава. Ако сте го цитирали правилно 11Б със 17А то излиза, че той е най-големия глухар и точно от него започват проблемите, защото объркания адрес е ул."Чарлз Дарвин" 14 съответно със 17. Че такива дребни на глед "подробности" няма как да не се набият на очи. Язък за човека, можеше да е още жив.

25

Анонимен

преди 7 години

Не може да сбъркаш 11Б със 17А ???? От линейката не може ли да се види къде са се събрали хората, на 10 метра надолу от 17Б примерно? GPS координати ли искат? Не всеки може да се случи да сбърка, но такова оправдание, извинявам се, но Москов е за оставка. Съсипа и лекарите и хората.

24

Анонимен

преди 7 години

цялото здравеопазване в кофата

23

пенчо

преди 7 години

Каквато "държавата", такава и "бързата помощ"!!! Няма аналог!

22

Анонимен

преди 7 години

Еййййй дървени музикални инструменти с дупки,отворете карта на София и вижте че тази улица прекъсва на четири места и тогава ръсете акъл колко близо бил номер 14 до номер 17.

21

.

преди 7 години

ОСТАВКА НАГЪЛ москов! !!!!!!!!!!Жената не стига, че се притекла на помощ, с вземете я обвинен нея

20

Анонимен

преди 7 години

Какво ли би станало ако някой закъснее за работа и вместо.поне да се извини на шефа и да си върши още по-усърдно задълженията, започне да се заяжда с него, да се държи арогантно и да се размотава?!. А тези спасяват уж живот, така ли се действа?!

19

Анонимен

преди 7 години

Младене, отвори една карта и виж къде е номер 11 и къде е номер 17.

18

qwerty

преди 7 години

Тези линейки нямат ли GPS ? Да се види била ли е въоще на грешният адрес и колко минути ...

17

ехооо, има ли някой

преди 7 години

До М. МиленковаИ вие сте толкова заспала, колкото е била и диспечерката - улицата се казва Чарлз ДАРВИН!

16

младен

преди 7 години

И да са объркали адреса от 17 на 11 какво, няма визуална видимост между 5-те номера ли??? Линейката и на 11 да беше отишла хората щяха да я видят и някой да притича да я викне.

15

до номер 5

преди 7 години

улицата е чарлз дарвин, не дикенс и между 11 и 17 разстоянието е под 100 метра, защото живея в квартала!

14

Анонимен

преди 7 години

Дохтор менгиме дали му е отрязъл показалеца,за да му въведе отпечатъка в базата данни.

13

А коп

преди 7 години

Предаването и приемането на информация си има правила (в полицията, но моля не в нашата) - някъде писани, някъде неписани. Когато диспечера ми подава адрес по радиото го повтаря два пъти и изисква от мен да повторя адреса и винаги завършва с "копи ит". Ако заподозре, че не съм разбрал правилно отново повтаря два пъти и изисква аз да повторя. Та те така се работи.

12

Дърт Крейзър

преди 7 години

Хахаха смех, на тази улица номерата през километър ли са. И това ли са им модерните центрове - да ми записва с лист и молив - нямат ли компютър, където да се попълва формоляр с адрес, възраст, име на обаждащия се и тази информация да се пази в някакъв регистър.?

11

ф

преди 7 години

Масовият българин все още си живее в някакви отминали времена и съобще не са му ясни отношенията с клиента. Не може да си позволяваш да навикваш и да се отнасяш лошо с клиентите си. Ние сме клиенти на здравеопазването, на образованието, на администрацията, на МВР и т.н. Дори в магазини и заведения си позволяват да се държат кофти с клиентите и да им се карат. Това го няма в никоя нормална държава. Набийте си го в главите - клиентът винаги е прав. Дори и да не е прав, ти се усмихваш, не му викаш.

10

Анонимен

преди 7 години

до 1: Понякога между номер 14 и 17 има мноооооого разстояние.

9

Анонимен

преди 7 години

След като закъснението е заради грешка на диспечерите -тогава излиза, че в БП работят глухи служители! Закъснели са фатално, но върхът на цинизма е,че според разказа на момичето(няма причини да не вярвам на думите й! ) лекарят се държал арогантно, а сестрата действала мудно, макар че човекът е умирал пред очите им....С такъв екип, дълбоко се съмявам, че дори да са пристигнали мигновено, с подобна "загриженост" и лекарска "акуратност " биха спасили пациента! Все едно аз да закъснея за работа (макар че от това няма да пострада нечий живот !), но вместо да се извиня на шефа и да си върша задъ