26

Пипипи

преди 7 години

За съжаление нещата не са чак толкова прости. Кресненското дефиле е много живописно , но който е минавал от там знае , че пътя е с много завои , труден за шофиране , стават много катастрофи. Наистина е хубаво да остане за велосипедисти и по този начин да се съхрани уникалната природа , но пък на местните в Кресна , ще им секне крайпътния бизнес , а в района няма много възможности за работа....

25

Анонимен

преди 7 години

До 2020г. ЕС я го има, я го няма!

24

Анонимен

преди 7 години

Абе не ми е ясно какво е това обсъждане с години на този участък от Струма.Потърсете в Гугъл магистралата Тирана-Прищина да видите за каква планинска магистрала става дума и тунел с две тръби от 5.6км!

23

демограф

преди 7 години

От кога по това дефиле се търкалят автомобили? Поне от 120 г. Екооценката е бухалката която се размахва срещу неудобни проектантски фирми. Целта е да се отстранят вашите за да дойдат нашите. Не става дума за китки и буболечки. И никога не е ставало дфума. Борят се две три мафии. Природата така или иначе ще бъде съсипана. Най-доброто решение е да се откажем от европари изобщо. Така ще си останем първобитни екологични същества. Туристите ще ни се кефят от космоса.

22

Да пазим богатството

преди 7 години

Трябва доста внимателно да се подходи към този проблем. Природата е най-ценното, което ние, българите, имаме и определено трябва да положим необходимите усилия за максималното й съхранение. По-добре малко да се позабави строителството, но да вземе най-доброто решение за опазването на българската природа.

21

ДО 20

преди 7 години

Защо не изразите някакво мнение , вместо да нападате хората с Мнение ?Този ваш коментар е Глупав .

20

Анонимен

преди 7 години

Като ви чета коментарите, се чудя защо изобщо има някакви правила в България. Я бързо да си правим пак тоталетаризъм и да забравяме, каквото каже вожда и партията, това ще е. Вярно, че сме почти така, ама още е почти, но ако продължавате в този дух, съм сигурен, че скоро ще е напълно.П.п. Нямам нищо общо с еколози и екология, но вярвам в правовата държава, където закона е най-важния, вярно, че и в такава държава закона се пише с години и след множество оценки за въздействие.

19

Анонимен

преди 7 години

"...а през дефилето да минават само велосипедисти и пешеходци..."Тия "еколози" трябва да им се отнемат шофьорските книжки и да им се забрани да ползват всякакъв вид не-"екологичен" транспорт. Само пеш или с велосипеди. Да ги видим тогава.Също така да им се забрани да ползват материали от лошата пласмаса, никакви материали от дърво или хартия(нали и дърветата трябва да пазим), също така да станат вегетарианци(да пазим и животинките). В противен случай открито да заявят, че са нагли лицемери.

18

цеко

преди 7 години

от КТБ 5 млрд затриха, и за хемус и за струма щеше да им стигне...

17

Анонимен

преди 7 години

Явно пътната агенция не иска да им плати рушвета и те правят сечено, знаем ги тези "еколози" продажни.

16

Момо

преди 7 години

Проблемът не е в еколозите, а е че в България всичко се прави "на парче" без цялостна визия за нещата.Уж проекта е започнат, а то половината неща още не уточнени.Некадърници!

15

ES

преди 7 години

Трасето на Магистрала Струма , през Дефилето на Кресна , е може би най-предизвикателното за Проектните Инженери на Европа .Трудно е не заради еколозите а заради релефа . Все същото е през Черни Връх да се построй Магистрала . За Тунел и дума да не става , особено в България. Тук нямаме Инженери които да Проектират влакова релса , камо ли тунел , за поддържане да не говорим , знаем се що за стока сме .

14

Гиньо

преди 7 години

Мноу яко, еколозите на Шорош срещу Боко строителния далавераджия (пак на Шорош). Направо си е мега представлението на века. Дали G.P. Grup ше гепи кинтите от строителната далавера или еколозите ше провалят поредния проект, нищо че през дефилето си има път от кой знае кога и че трафика си е хипер натоварен за последните 20 год. Важно е да се риве с големо гърло, щото сме поредното НПО което създава допълнителна анархия в дъжавата.

13

Анонимен

преди 7 години

А защо въобще им обръщате внимание на тези ментално болни псевдоеколози? Трасето трябва да е съобразено изцяло с цената и функционалността, не може да се хвърлят на вятъра стотици милиони заради тревички, дръвченца и т.н. Не може група зелени човечета да тероризират цялото общество!

12

Анонимен

преди 7 години

Какъв е проблема като на всяка магистрала има оградна мрежа и тунели за преминаване на животните под нея? Въздействието ще е минимално, като се има предвид че сега нито мрежа има, нито тунели и животните биват блъскани. Значи положението дори ще е по-добро с магистрала и съпътстващата я инфраструктура.

11

Анонимен

преди 7 години

Нали затова се прави екологична оценка?!? Ако въпреки нея искат да строят за какво изобщо се прави екологична оценка??? после еколозите им били виновни, а това че сте едни калинки, които освен да крадат нищо друго не могат? ОСТАВКА! МАФИЯ! СМЕШНИЦИ! ТИКВИ!

10

Тончик Харитончик

преди 7 години

Зарежете тия строежи, бе! Пийте си коктейлите на плажа. Като огладнеете, все ще си откраднете някоя царевица от полето. И все на някой турист ще му дръпнете чантата, за да си платите коктейлите. И после - пак коктейлчета на плажа!

9

Анонимен

преди 7 години

Ако не ме лъже паметта, трябваше отдавна да е приключил въпроса с това от къде и как ще се минава, нещо май за март-април обещаваха.

8

Hmf

преди 7 години

И според мен трябва да се остави природата на спокойствие щом е такава оценката.... Няма как после с пари да върнеш нещата..

7

Анонимен

преди 7 години

За какво ни е магистрала там? Има вече магистрала от Сърбия до Гърция през Македония. Който иска да ходи в Гърция, може спокойно да отиде до Ниш и да кара оттам надолу. Колкото и да са таксите, все ще излезе по-евтино, отколкото да строим наново. А политически, едва ли Сърбия и Македония ще ни изнудват, нали са ни приятели.