33

А беше бързо

преди 7 години

През 1988-та година с един от бавните автобуси - 105, които отдавна вече ги няма, успях да стига до Орлов мост за 15 минути, иначе нормално с 305 стигах за 20-22 минути до Орлов мост. Сега за същото пътуване ми трябва около час, ако не и повече. До метрото ми е 25 минути пеша, ако не е кално и малко повече, ако е кално. После чакане на метрото и т.н., до Орлов мост си е поне час. С автобусите е поне пак толкова.

32

Младост

преди 7 години

Просто нямам думи. Толкова голяма диващина даже и не мислех, че може да сътворят онези от общината. Оказа се, че те всеки път ме изненадват - успяват да влошат движението по бул.Малинов и да го представят като някакъв голям успех.

31

Куку

преди 7 години

Ние у Люлин сме добре!

30

Истината

преди 7 години

Тези от общината са за затвор. В последните 25 години всяка следваща промяна на организацията на движението по бул. Малинов, всеки път влошава нещата по булеварда. Заради общината и вредните й решения за този булевард, се преместих преди няколко години от Младост. Омръзна ми да пътувам по над един час всеки ден на отиване на работа в центъра на София и още толкова вечер за да се прибера.

29

До 32 опетков и сие

преди 7 години

Толкова много грешите, че даже не може и да си го представите. Тук изобщо не става дума за предимства на градския транспорт, а за пълно запушване на на един 180-200 хиляден квартал на София. Тази буслента може да я направят, ако имаше поне още два такива булеварда в Младост, но ги няма. Това, което прави Фандъкова в нещо като, ако Пловдив имат само един булевард, който извежда извън Пловдив, да го направят еднолентов път и да се изчакват с светофар, в коя посока да се движат - влизане и излизане

28

АНК

преди 7 години

До опетковЕжедневно 15 мин. до метрото и после 30 мин до месторабота е предразполагащо за ползването му?При трима в колата е естествено, че няма да се качим на метро.Сигурен съм, че има и други подобни случаи. Когато се наложи слизане до центъра е друга бира. Колата на паркинг и яхаш метрото.

27

Анонимен

преди 7 години

Браво на общината !!! Най важен е градския транспорт и той е бъдещето !!! Троловете със старичките каляски да млъкнат по случая !!!

26

опетков

преди 7 години

Автобусната лента е направена за да спрете да карате скапаните си трошки и да се качите на метрото. Стига удобства за автомобилите. Много ви е евтин бензинът все още. Правилно решение на общината.

25

шшш ало

преди 7 години

ква бус лента к'ви 5 леа аз съм тарикат. Правилата са само за ***. Ние селяците не се вълнуваме от бус лентата.

24

Анонимен

преди 7 години

Това само ГЕРБ може да го измисли. Преди разширението на булеварда се движехме по две ленти, а след разширението му ще се движим в една лента!!! Браво фандъкова - печелите купатата по "умност".

23

az

преди 7 години

Този булевард някой ден ще пропадне върху метрото от долу. Само за няколко години е целия на вълни. Дано тоя дето е крал парите да пропадне заедно с него.

22

Анонимен

преди 7 години

бяха 2 ленти навремето, хубави широки. Станаха 3 с пребоядисване (не с разширение), сега и едната ще е взета за автобусните превози. Да махнат няколко свеетофарите и ще се отпуши потока и няма да им трябват.или пък да направят зелена вълна която да не е на 70+км/час. 2 години го бяха затворили заради метрото отдолу и пак не го направиха.

21

Долу Фандъкова

преди 7 години

С тази буслента между 2/3 и 3/4 от всички коли влизащи и излизащи от Младост, ще минават само по ЕДНА лента. Говоря за всички коли, а не само движещите се по бул. Малинов. В Младост живеят вече 180-200 хиляди, въпреки че по официални данни са по-малко.

20

silver rider

преди 7 години

Съгласен съм с повечето от написаното.ЕДИНСТВЕНАТА ПРЯКА ВРЪЗКА С ЦАРИГРАФСКО Е БУЛ. МАЛИНОВ.ГЕРБ току- що загубиха изборите в Младост.А вместо да крадат средства да вземат да направят същият такъв булевард между Метро и БАН.Разширението на Малинов не е 50 см, а 43 см. Мислех, че ще има още едно платно, но те стесниха наличните . Хубава работа, ама грешна, като всичко построено напоследък....

19

един

преди 7 години

Невероятна глупост е тази бус лента! Подигравка с всички, на които им се налага да карат по "Малинов".

18

Неразбиращ

преди 7 години

Нека да осъдят общината за разхищение на общински средства по разширението на булеварда.Преди това с две ленти , без обособена автобусна лента и без светофари на всеки 30-50 метра проходимостта беше много по-голяма!!! А тази автобусна лента е поредното безумие на някой чиновник, който не си излиза от кабинета. Както са посочили част от колегите в предните мнения - 80% от трафика се минава вече само в една лента. Май ще се минава пак през Горубляне, както по време на ремонта.

17

Жоре Трабанто

преди 7 години

Ами за какво са направили бус-лента....то е ясно, за да ни скубе полицията...Съвсем ясно е, че сутрин и вечер няма как движението да е само в две ленти, при положение, че и с три ленти си е задръстено. Да не говорим, че на светофара преди ХИТ остава само една лента за направо, което обостря проблема. Поредната недомислица да общинарите

16

АНК

преди 7 години

До до АНК 18Първата простотия беше че го разшириха с 50 см и го пренарисуваха на три ленти. Сега отнемат и една от осакатените ленти. Вчера имаше тенденция към спазване на буслентата и трима тарикати щяха да ме блъснат от ляво.

15

до АНК

преди 7 години

Колега, аз съм на абсолютно същото мнение! Не може на този булевард, който се ползва от 5 жилищни квартала + служителите на бизнес-парка и е накъсан от светофари през 50 метра, да се "конфискува" една лента.

14

oseri sofia

преди 7 години

Спаси София са самозванци, клакьори които само знаят да плюят. Не ги слушайте както приказват