Не е само в образованието. По принцип хората са по-склонни да помнят лошите постъпки, отколкото добрите, и по-скоро обичат да обвиняват, отколкото да хвалят.
А защо поведението не оказва влияние на общия успех? Има неща, които за по-възрастните са соц-обременени, както униформите например, но са добра практика. Похвалите са хубаво нещо и заслужилите ги получават- по състезания, олимпиади и т.н, същото е и със забележките, а да ходиш на училище, и да учиш редовно не е голямо геройство.
До СмяхДъщеря ми е втори клас, всички тетрадки са с широки редове изключая математика - малки квадратчета. И да, "работа в клас" го изписват на най-горния ред.
До УраПрав сте, учителите за нищо не стават...Добре е да има повече учители които да са чудесни професионалисти, да обичат питомците си, отлично да ги възпитават /независимо какво децата виждат вкъщи, на улицата или по медиите/, да се раздават във всеки един момент, да проявяват търпимост към всяко детско или родителско своеволие. И всичко това - за около 100 лева месечна заплата. Не се и съмнявам, че до няколко години ще се появят именно такива учители! Просто трябва да изчакаме събитието;)
Бояне, отиди чичо и завърти един шамар на майка си дето те занимава с глупости или няма време да си поговори с теб.На никой не му пука какво е пише в бележника ти във втори клас. Всички правим грешки чичо и от грешките си човек се учи и става по-добър, по-умен ... по-мъдър.Важното е в какъв човек ще се превърнеш а не какъв човек си бил.
Какво имаш впредвид "като *** по филмите"???? ти за нещо повее ли се мислиш?? много тъжно мислене, не знам как някой би те уважавал/а с тези изказвания и възгледи
Неслучайно пита Кунева... тя много обича похвалите. За похвали идващи от западна посока е готова на всичко. Особено, ако имат финансово изражение.
Хайде и децата с претенции бе !Искат уважение като *** по филмите!Уважението се заслужава, не се изисква...
Аха, а децата май оставяш извън уравнението. Колкото и добър да е един учител той не може да възпита едно дете. *** родители правят *** деца.
Моя опит показва, че учителите воюват с децата. Това е тъжно защото може да се видят учители на преклонна възраст които си изкарват комплексите. Вярно, не всички са такива и тук е момента да се каже, че с децата трябва да работят учители които обичат децата. Те ще хвалят учениците и няма те да са стресирани и объркани, както и депресирани. Ще ходят с радост на училище и няма да гласуват за политици които да ги крадат. Умни деца е равно на добри политици. *** хора е равно на това което е сега!
Щото, мило дете, не е библейско! ;) за добрите си дела не трябва да чакаш похвала. плюс това колкото по-рано разбереш, че на никого не му пука какво добро си направил и се помни само лошото, толкова по-адекватен ще си за житейската реалност
Драги ми Боянчо,незнам сам ли се сети или някой ти подсказа ,както дали изобщо съществуваш,както и да е.Леличката и чичковците покрай нея не са свикнали да дават, дори отговори ,да не говори за друго.Те са свикнали само да взимат,
Похвалите нямат същият стимулиращ ефект да поправяш грешките си, какъвто ефект имат оценките и забележките. Като знаеш, че ще ядеш дървото (образно казано) малко или много се вземаш в ръце и действаш.
Елементарен отговор. В ранна възраст родителите обясняват на детето защо трябва да учи, така де да не стане като батките с X5-ците живеещи в панелки и избиващи комплекси цял живот. А да стане умен образован човек, който да се чуства на място не само в махалата където (абе ти знаеш ли кой съм аз) А навсякаде по света! Нека всички дружно излезем от 20 век и да разберем, че света е глобален и децата ни трябва да мислят глобално!
А аз искам и преподавателите да имат бележник в който учениците да пишат мнението си за качеството на преподаване. И на учителският тормоз над учениците. Една учителка ме беше ударила с учебниците защото не съм си бил научил урока.
Защото от похвалите се отпускаш и започваш да си вярваш, че си изключителен. Когато има само забележки и оценки, това те мотивира да се самоусъвършенстваш без да очакваш нещо в замяна.
Добре де, какво странно има в това 8-годишен да се прибере от училище и да пита "Мамо защо в бележниците пишат само когато направим нещо лошо?" И понеже майка му не знае отговора да му е казала на шега "Питай г-жа Кунева." А той да е приел думите й сериозно и да е помолил някой по-голям да му помогне с писането? За мен си изглежда доста логично.
А къде отиват похвалите? Второкласник с въпроси към Кунева