Е да карал съм гражданският модел, а не военният. Но като включиш двойното и като не си натоварен над 500 кг. върви навсякъде. Катерих се по един скалист път с Уазката и си мисля, че никой с какъвто и да е модел джип никога няма да посмее да стъпи на този път, камо ли да помисли да се катери нагоре. А за Уазката сякаш беше шега.
Унимог не съм карал, но в нета виждам, че това си е вид камион. А Уазката все пак не е камион. И не че не съм се качвал на друго освен Уазка. С едно Паджеро, въпреки, че има и предно и задно задвижване в едно село щяхме да закъсаме в една локва. А с Уазката и сам не съм вярвал откъде съм минавал. Просто тази кола е така направена, че има невероятна проходимост. Други плюсове няма обаче.
Карал си гражданския модел.Разликата между военния и гражданския е огромна.С такава УАЗ-ка (военна) 10-тина човека, с пълно бойно снаряжение и сандъци с допълнителни железа, зимата, се качихме на един връх. Значителна част от пътя беше по танков път, а нагоре лично мен ме беше страх, да не се обърнем назад, че от наклона напред се виждаше само небето. От време на време минаваше в кал и вода почти до средата на вратите. Не съм мерил натоварването но само хората, 10 х 75 = 750 кг бяха над 500.
Диференциал е слаб на Уазката. Късал съм два пъти диференциал на Уазка, и то вторият път бях по съвсем лек баир на заден ход и бях натоварен с 600 кг. товар. От тогава си знам, че Уазката не трябва да се кара с товар над 500 кг. и дори когато е с 500 кг. трябва да си включил и двойното предаване, защото ако остане само на задният диференциал няма да издържи.
не една от най-зле сглобените , а най-зле сглобената . На клипа имаше боядисан електрод . Старите бяха трагични , на един приятел редовно му белее главата с такава и няма оправяне , а новите са още по-зле благодарение на братският китайски народ и най-евтините компоненти , които той е способен да произведе . Който казва че където мине УАЗ-ката друго не минава , явно не е виждал нищо друго през живота си , аз лично предпочитам Унимог от 80-те пред чисто нова УАЗ-ка
До до 42ало 50 тката тея хора макар и боклеци да произвеждат, все пак правят нещо . А, кажи ОТВОРКО какво произвеждаме ние , и по скоро тия *** като теб които са капацитети по всичко
До Анонименима и плюсове като проходимостта, Където минава Уазка, друга кола не може да мине. Това е и единственият и плюс----------------Ти сериозно ли? Има куп други по-проходими коли, като се почне от Сузуки и Дайхацу и се стигне го Ленд Ровър и Ленд Круйзър. Единствения плюс на уазката е, че е толкова евтина,че можеш спокойно да я зарежеш да потъне в блатото. Но затова пък на 40 000 км е гробница за НАДИН.
Този тип автомобили са служебни автомобили!Не кола за гъзария и да я карат *** да се надбягват по улиците или да правят дрифт.Това не е и кола за престиж.Това е кола, която да носи оборудване и хора до местата, където нито една от колите за гъзария или прехвалените западни модели на драскачите по-долу не може да стигне здрава.Грубо, здраво, проходимо - нещо, което може да стигне на всякъде и при всякакви обстоятелства. За целта електронен дисплей, нови седалки и двигател Евро5 са глупости
УАЗ - ЕТО КЛАС. Доказан и популярен автомобил за всички пътища, от Екватора до двата полюса. Двигател - звяр, ходовата част издържа всякакви натоварвания.. Метеорологичните условия не им влияят. На УАЗ липсваше само подобрение на интериора и малко вътрешен лукс. Вече ги има.
Алкашите намират топлата вода за буржоазно изобретение затова се къпят със студена вода, ако въобще. По същия начин последното нещо което автомобилните им инженери се интересуват е комфорта и удобството на пътниците. Щом автомобила може да стигне от точка А до точка Б какъв е проблема?
В клипа дето е в аутомедия, където руснаците коментират въпросната Уазка се вижда, че тази Уазка е даже по-зле от тези дето ги произвеждаха преди време. Уазката не става за каране. Карал съм навремето. Загрява, на дъжд не спира, намокрят се накладките, харчи много, не можеш да я товариш, максимално 500 кг. Возията е ужасна. Но има и плюсове като проходимостта, Където минава Уазка, друга кола не може да мине. Това е и единственият и плюс.
До Анонимен 54Браво. Сега и другите народи ще могат да пътуват по черните пътища след като ги отвори че има изобретен автомобил за целта.
Остай ги тия дечурлига, те не разбират от истински коли, дай им западните ковчези за погребение, с които всеки ден ги погребват
Това чудо на техниката има ли въздушни възглавници или производителя препоръчва да се използват каски?
Не знам дали наистина е най-зле сглобения автомобил, но в казармата с това возило съм стигнал до там, където нито с танк, нито с трактор трактор, нито пеша може да се стигне.Тази УАЗ-ка, както руснаците я наричат "буханка", тоест прилича на самун ръжен хляб, е с ФЕНОМЕНАЛНА ПРОХОДИМОСТ и надеждност.Докато карах УАЗ-ка, никога никъде не ме е оставяла, защото винаги пали, винаги работи и през всякакви климатични и пътни условия ( през гори, ниви, реки и къде ли не), минава с лекота. Това и стига
Тука са се изказали меки китки, живеещи в Клоака Пловдив или Клоака Шопия... Мекици, тая кола, определено не е за вас. За да я караш се искат високи професионални умения, каквито повечето клоакаджии немат, второ тази кола, минава там, където вие с модерните си западни автомобили не само ще закъсате, но и ше ви настигне "бялата смърт", дор Тиквата дойде да ви извади с хеликоптера!
Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век