ама дружбенци са колкото Стара загора, ако гласуваха наказателно щеше да има "АМи що стана". Не плювайте политиците, те не са дошли с преврат, ние сме ги избрали, дори да не гласуваме!
Какво пък толкова,нали имат вече метро.Общината е харчила много пари за тях.Какво да кажем за лошата инфраструктура на квартал Княжево, разбити тротоари в центъра на квартала,опасни за преминаване и постоянен теч на фекални води и смрад по деретата.И там живеят хора,данъкоплатци на столична община!
Важното е, че кака и бате прерязаха лентичката на метро станцията, пък това, че дружбенци не могат да стигнат до нея, не е важно! И изобщо кой ги брои дружбенци за нещо?! Нали не са от електората...
До niakoiТи виж колко метра е първо тоя тунел, да не вземе да се окаже колкото една баня. Щото 2млн за 20метра пешеходен тунел не звучат нормално, излиза по скъпо от най-скъпия тунел в света.
"калта от обувките може да развали механизма" Че те сигурно може да ръждясат и водата при дъжд. Хайде сега едно разследване, защо са занижени изискванията при закупуване на техника. И защо е започнало строителство преди отчуждаването да е приключено?
До DimitrovПроблемът не са само няколкото метра, а и самата улица /булевард/, който искат да направят, вероятно с цел усвояване. Защо смятам така, ами тази улица си е в проектите на квартала още от 90-те години на миналия век, но така и не беше направено нищо по въпроса. Сега изведнъж покрай тунела за 2 млн. трябваше да построят и улицата. Нямам против и двете, но реално не виждам как ще се случи "обещаното" улицата и съответно тунелът да са готови "напролет".
Скалъпено, едностранчиво - това е малкото, което може да се каже за материала по-горе. Авторите са гледали към хълма, а ако се бяха обърнали на обратната страна, щяха да установят, че има и метро, и градски транспорт, който води до него. Ама тя журналистиката е като нацията - един държи друг, а третият го бие.
Пътеката от плат са си я правили хората не е общината.Има и още една пътека от хората с импровизирани самоделни сълби.Кораво племе сме - няма да се дадем.Проблемът в случая е заради частни имоти ( Дружба е в землището на с. Горубляне) - някой иска прекалено високо обезщетение за земята, която от десекти години и без това не може да ползва.Направете репортажи за собствениците (най-вероятно мутри) и колко пари искат за тези няколко метра да се стигне до тунела.
Строителството е проста работа за умни хора... е в България е обратното. Точно и поради тази причина доста често резултатите в реализацията на обществените проекти се правят от некадърни, некачествени и необразовани хора с цел лично облагодетелстване. Нещата винаги са били гениално прости... просто ние излишно ги усложняваме.Предлагам на живущите в "Дружба" да засипят общината с жалби, защото това е единственото решение за справяне с техният проблем... ама не единици, ами стотици трябва...
ако ви е лесно и се возите на подземницата , кой ще ви кара колите бре ,а ако спрете да карате коли ще вземете да живеете по-спокойно(без стрес от задръстванията) и ,без стрес ще живеете повече години и тогава трябва и пенсии да меслят откъде да ви плащат .....Пак режете клона на който седите
Кой ги избира тези крадливи , некадърни и нехаещи за хората управляващи ? Хора, до кога ще ги търпим ?
Да ви е жива и здрава кметичката дето си я избирате - единственият кмет в света спечелил първите си избори с обещание да се справи с бездомните кучета и след изхарчени десетки милиони, пак по време на неин пореден мандат, в европейска България, беше изяден жив човек от глутница бездомни кучета. Естествено неща като морал и оставка са непознати по нашите ширини....
Проектът струва малко над 2 млн. лева, но тунелът все още не е в експлоатация.Но пък Боко не пропусна да пререже лентичката и да си я тури в колекцията.Колко ли е струвал банкета за откриването на тунела?
Експериментът в Dnes.bg: По калната "бяла" пътека до метрото