15

до 18

преди 8 години

Маздата дето я имаш има слабо купе - ръждясва, но за сметка на това двигателя и е на Форд, Какво караш се пита е задачата. Действително японките са по здрави като окачване за мотор същото. Лошото им е че са много постни от към оборудване, всичките изглеждат еднакви. Тези след 2010 определено изглеждат добре и вътре но пробвай да я сравниш с Ауди или БМВ.

14

Анонимен

преди 8 години

Не разбирам руските *** какво общо имат с темата тук. Да си карат руските таралясници и да не коментират. Руските бракми и без софтуер отделят повече вредни емисии.

13

Анонимен

преди 8 години

Има само 2 марки - Мазда и Субару, имам и от двете закупени нови и просто нямат грешка.На маздата само купето е слабо и е необходимо преди всяка зима да се обработи против ръжда, но си има фирми за това. Затова пък няма грешка и нищо не се разваля, субаруто пък е вседеход със супер здраво купе и окачване.

12

42

преди 8 години

НЕМСКИТЕ И АМЕРИКАНСКИТЕ КОЛИ ИМАТ ЗДРАВИ КУПЕТА, ОСОБЕНО VW И АУДИ. НО ВСИЧКО СВЪРШВА ДОТАМ. ЯПОНЦИТЕ ПЕСТЯТ МАТЕРИАЛ ЗА КУПЕТО И НОСЕЩАТА КОНСТРУКЦИЯ, КОЕТО ПЪК Е НАЙ- ТЕЖКАТА СЛАБОСТ НЕЗАВИСИМО ОТ ДОБРИТЕ ДВИГАТЕЛИ. ФРЕНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА НЕЗАСЛУЖЕНО НАДЦЕНЕНИ, А ИТАЛИАНСКИТЕ СЕ ВРЪЩАТ В ИГРАТА ЗАЩОТО ДЪЛГО ВРЕМЕ БЯХА НЕЗАСЛУЖЕНО ПОДЦЕНЯВАНИ, А СА МНОГО ДОБЪР БАЛАНС МЕЖДУ КУПЕ ДВИГАТЕЛ И ОКАЧВАНЕ.

11

Анонимен

преди 8 години

Затова съм си избрал стара, запазена кола произведена в Япония и нямам проблеми. Старите коли са Коли, а новите са ***.

10

Анонимен

преди 8 години

е хубава работа!!11000000 броя за вътрешни тестове?мошеници !!

9

Милко

преди 8 години

Изкуствено раздут "скандал". Сигурен съм, че ако се извади статистика, колко от тези дизелови VW-та са се развалили от 2007-*** насам и се сравни с другите "екологични" марки, ще се види ясно, че VW-то е най-добрата кола. То си личи и по обявите за коли "втора ръка". В сравнение с Форд, Рено, Пежо, Ситроен, Фиат, корейките, цените на VW са двойно по-високи и това не е случайно.

8

VW-2

преди 8 години

А двадесет годишните талиги ,който се карат масово в България ,въобще не замърсяват въздуха с отровни газове!

7

от 8

преди 8 години

За мен виновникът е, този който дава баницата. Т.е. ЕС и САЩ и изобщво държавните органи, които са им дали свобода да правят дивотии. Еми нали тези органи тестват колите? Или май не ги тестват, ами вярват на рекламата и на това какво им кажат. Просто трябваше законодателят постепенно да затегне контролът, но адекватно. Само, че и те събират рушвети от големите концерни, а после се правят на ударени гръмко заявяват пред овцете, че нямало място за компромиси. Лицемерие от всякъде.

6

42

преди 8 години

ЗА НИКОГО НЕ Е ТАЙНА, ЧЕ НЕМСКИТЕ ДВИГАТЕЛИ ОТДЕЯТ НАЙ- МНОГО ВРЕДНИ ЕМИСИИ. ДАЖЕ ПРЕДИ ВРЕМЕ ЕС БЕШЕ ПРЕДУПРЕДИЛ ГЕРМАНСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ И ИМАШЕ СКАНДАЛ С ОГРАНИЧАВАНЕТО НА ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ ОТ ТЯХНА СТРАНА. ЗНАЧИ ОСТАРЕЛИ ТЕХНОЛОГИИ. САМО *** СИ МИСЛИ, ЧЕ НЕМСКАТА КОЛА Е ВЪРХЪТ.

5

Анонимен

преди 8 години

Че ФВ са излъгали, така е! Но в интернационалните концерни това не е нещо ново. Всяка една реклама лъже, аз не съм видял шампоан, който да ми спре косопада или да ми направи лъскав косъма! Ми да ги осъдим тогава, а? Или разходът на горивото, да е същият като в рекламата. Ми да ги осъдим. САЩ добре разклатиха Европа, като я удариха точно в сърцето. На ви бежанци, на ви икономически скандали, на ви и Гърция и на ви отсреща Русия, с която също ни скараха.

4

Членска карта №7

преди 8 години

До Е иНе я изтеглиха, пробутаха им я :-)

3

Е и

преди 8 години

Всичко в света е измама за $$$. VW изтеглиха късата клечка тоя път

2

Анонимен

преди 8 години

А сега Немските Учени да Започнат Пробите с Американските марки като Крайслер Опел Додже Кадилак Форд и др. Око за око зъб за зъбАМЕРИКАНСКИТЕ ГОРЕЛКИ СЪС СИГУРНОСТ ЗАМЪРСЯВАТ В ПЪТИ ПОВЕЧЕ

1

Лъжльо Мошеников

преди 8 години

Я стига с тоя Фалшваген. Напишете че днес е международен ден на туризма, че аз и гугъл имаме рожден ден. Стига глупости....