71

акула

преди 8 години

сега видях нещо което е предопределило аварията. на предното стъкло на автобуса има табелка "случаен превоз" значи ако бяха си наели редовен транспорт,а не случаен нямаше да имат проблеми.отделно някъде в статията прочетох че пътниците са пресичали магистралата където са профучавали автомобили с 150км. да се издирят тези хора и да им се съставят глоби за нарушение на правилата на движение.

70

акула

преди 8 години

аз не мога да разбера туристите.нали са си платили за 3 дена екскурията.ако бяха изчакали още ден-два е можело да стигнат до капъ-куле,а защо не и до истанбул,после автобусът прави обратен завой и живот и здраве ще се приберат обратно в софето след още 2-3 дена. и такаааа в крайна сметка плащаш 3 дена а получаваш 6 дена екскурзия

69

Анонимен

преди 8 години

Господин Запрянов, изсипването на вашите клиенти посред нощ насред магистралата не е било със сигурност част от програмата, за която те са си ПРЕДплатили. Това не е форсмажорно обстоятелство, а следствие от безотговорно отношение към поддръжката на МПС. Това обстоятелство е създало условия на риск за живота на вашите клиенти и е породило негативни емоции, които са съсипали тяхната почивка. Аз, ако бях на тяхно място бих завел дело за обезщетение. И никога няма да пътувам с ваша фирма.

68

Илия Запрянов

преди 8 години

В заключение, бих искал да поднеса извинение за причиненото неудобство на нашите клиенти и да им благодаря за проявеното търпение и разбиране при възникналата неприятна ситуация. 27,07,2015 Илия ЗапряновГр. София Управител на Запрянов травел ЕООД

67

Илия Запрянов

преди 8 години

Техническият проблем не е свързан с невъзможността да се досипе гориво, с което бе спекулирано. Факт е, че аварията е станала срещу бензиностанция. Факт е, че в автобуса са досипани около 100 литра гориво. На място са пристигнали компетентни техници, които са установили повредата. Официалното становище на транспортната фирма, с оглед становището на компетентните органи, е Повредата е от електрически характер установена от сервиз, а именно EXP (ЕХАП), а не както първоначално е било изтълкувано от пътниците, че аварията е породена от липса на гориво.В заключение, бих искал да поднеса изви

66

Илия Запрянов

преди 8 години

Подготвихме автобус, който да потегли към мястото на аварията веднага. Предвид факта, че е необходимо технологично време за потегляне и пристигане, първи съдействие ни оказаха наши партньори-лицензиран туроператор и превозвач. Около 22,15ч първите туристи бяха прехвърлени в първия автобус, а около 23,15ч последните туристи бяха прехвърлени в повикания от мен автобус. Междувременно някои туристи са се придвижили със собствен транспорт до гр. София. На мястото на аварията е пристигнал автомобил на Пътна Полиция. Техническият проблем не е свързан с невъзможността да се досипе гориво, с което бе

65

Илия Запрянов

преди 8 години

СТАНОВИЩЕВЪВ ВРЪЗКА С РЕАЛИЗИРАНО ПЪТУВАНЕ ДО Р. ТУРЦИЯ В ПЕРИОДА 23-26,07,2015В качеството си на Управител на ЗАПРЯНОВ ТРАВЕЛ ЕООД-лицензиран Туроператор, бих искал да изясня някои факти във връзка с пътуване до град Истанбул-Република Турция 23-26,07,2015.Автобусът на транспортната фирма, който е лицензиран за международен превоз и е потеглил от България технически изправен, е аварирал около 21,30 ч на 26,07,2015, на главния път в района на Вакарел преди гр. София. Бях своевременно уведомен от придружителя на групата. Подготвихме автобус, който да потегли към мястото на аварият

64

Анонимен

преди 8 години

z-tur tova e istinata za precakvaneto

63

куку

преди 8 години

До Блокиран в ДневникМене ако ме питаш е по - скоро "Големия К*р"

62

Блокиран в Дневник

преди 8 години

Това да не организирано е от туристическа фирма "Големия Тур" ?

61

Анонимен

преди 8 години

Истината, г-н Запрянов, е че вие не сте за тази работа. На крив..а ракета космосът й пречи. Бизнесът не е еднократен грабеж. Аз напълно разбирам недоволството на вашите клиенти. Жалко, че не са дошли във вашия офис да ви набият едно хубаво. Това идване щеше да е единственото организирано нещо във вашата "организирана екскурзия".

60

Men

преди 8 години

Ако човек чете заглавието ще си каже какво ли е станало. Закъсал рейс!!! Аре моля ви се, голяма трагедия, вие наред ли сте???? Много по-гадни неща пропускате, а тва се едно е отвлечен рейса! Ц ц ц ц

59

Стефан Хасанов

преди 8 години

70, уникално безочие! Фирмата на г-н Запрянов е решила да прецака конкуренцията и обявила ниска цена за екскурзия. И успяла! Намерили са се мющерии, които доверчиво са платили. Чак след това г-н Запрянов е решил да провери как ще се вмести в цената и не му харесало. Затова решил да ползва стар автобус с малък резервоар, стар и скапан хотел и изобщо да кръцне оттук оттам, все едно клиентите вече си били платили. Ама на автобуса му свършило горивото. И тогава се оказва, че клиентите виновни!

58

Анонимен

преди 8 години

Към 69Е, когато ти излезе по-евтино от 114 лв. при самостоятелно организиране 2 ношувки, 2 закуски и транспорт до Истанбул ела ми се похвали и ми организирай и на мен. Ясни са ми познанията ти, културата ти и т.н. Преди да напише човек нещо е хубаво да го премисли

57

Анонимен

преди 8 години

Към Стефан ХасановВиждам, че сте от тези българи, които разбират от всичко. Тези пари при самостоятелно пътуване ще ви стигнат само за 2 нощувки, камо ли и транспорт.

56

Анонимен

преди 8 години

64, аз не ходя на организирани екскурзии, и тази не съм бил. Имам достатъчно знания, обща култура и езици сам да си организирам пътуването. Винаги ми излиза по-евтино, по-качествено и по-интересно.

55

Анонимен

преди 8 години

Към 64Както казах имаше и други пътуващи заплатили по 150 лв, но съответно за по- добър хотел. Цената от 185 лв не гарантира, че автобуса няма да се повреди, нали?..

54

Анонимен

преди 8 години

64, аз си изкарвам хляба с транспорт и моите автомобили не аварират на пътя. Това е, понеже ги купувам нови и ги поддържам. Аз си изкарвам хляба честно, а не с връзки и мошеничества. И уважавам клиента. Клиентът не е кокошка за скубане еднократно. Който разсъждава така той самият е *** за еднократна употреба

53

Анонимен

преди 8 години

Не стояха безучастни, сложиха два пъти нафта, опитваха да запалят, отвориха капаците и т.н. За мен беше проблем, че не информираха пътниците своевременно за това, което се случва и че не повикаха друг автобус по- рано. Допускам, че шофьора може да се качва за първи път на този автобус, да му е непознат, да е неподготвен за такива ситуации. В крайна сметка е важно, че се прибрахме живи и здрави по домовете си.

52

Стефан Хасанов

преди 8 години

Това колко били малко парите е дежурната изцепка на простака печалбар. Ама точно той е сложил тази цена, за да прецака колегите си в бранша. А след като веднъж е събрал парите на клиентите си - кучета ги яли. Да били благодарни, че са помирисали стария автобус и скъсаните чаршафи на вехтия хотел в Лалели. СЪВЕТ КЪМ ВСИЧКИ - ОРГАНИЗИРАЙТЕ СИ ПЪТУВАНИЯТА САМИ. ПО-ЕВТИНО И ПО СИГУРНО Е! Аман от *** и простаци в туризма!