И да - когато видите някой успял човек в метрото или в градския транспорт елате ми кажете. От рода на Бойко Борисов, Фандъкова, Захари Бахаров, Стефан Данаилов, ей такива успели и известни личности. А бас държа, че най-известния пътник, който се виждали в градския транспорт е бай Иван от село Негован.
Всеки ден го ползвам и ще продължавам :) днес ми се наложи да ползвам такси защото си мислех че ще стигна по бързо то това да си хвана метрото.. Е пак си доказах, че на определени посоки метрото винаги е за предпочитане. Тези които не го одобряват не е необходимо да го ползват нали :)
Та ти от къде разбра че са субсидии от ЕС .От новините и вестниците ли ?За 25 хил. е просто тъпотия да се прави това.Факт е , че колкото повече мотролинии се строят ,толкова повече стават. и " тапите в София
Метрото е най-скъпата политическа корупция на ГЕРБ и ЕС с държавни пари и данъци от цяла България. Ако се прави метрото, пак излиза въпроса защо ГЕРБ и ЕС спряха АЕЦ Белене с държавни пари. Вероятно защото АЕЦ Белене се строи от фирми извън приятелския кръг на ГЕРБ и ЕС.
Нещо ми прави впечателние, че се отпускат средства само за строителни проекти, от които могат да се отчисляват средства....
Метрото е единственната печеливша железница в България. Удобството и под и над земята го виждат над 2 милиона души в София. това като цяло е 1/3 от населението на страната, така че не е чудно защо се хвалят с него. Изграждането на инфраструктура винаги гълта пари. Но ако не се инвестираше в инфраструктурата, щеше да е все още немислимо пътуването от Люлин до Младост по 2лентовите пътища.Положението с магистралите е същото.
Стига с това метро, само за него говорите. Метрото е за бедняците, които не могат да си позволят да си купят кола и да си плащат всеки месец бензина. Нека да се развива инфраструктурата, да се строят нови пътища, да се разширяват съществуващите такива. Защо винаги се акцентира върху най-бедни и най-неможещите?Запомнете, един умен и уважаващ себе си човек никога не би се качил в метрото заедно с някакви *** и пропадняци.
ясно е, че тая спирка се изгражда да се вдигнат цените на имотите на конкретен инвеститор в районаима много по-належащи места за метро
Метрото е съмнително като проект, защото ползва огромни бюджетни пари, а не частни инвестиции. Досега е глътнало пари колкото за АЕЦ Белене и трупа загуби които ще се плащат пак от бюджета и ще скочи външния дълг. ГЕРБ го използват за реклама да купуват гласове но целия народ плаща загубата която ще се увеличи ако ГЕРБ и СДС вдигнат цената на тока след изборите и субсидират билета за метро.
Държавата дава още 15 млн. за метрото до "Хладилника"