Изживяха си времето тия автобуси.. В сравнение с новите бяха много по-просторни и човек спокойно можеше да се придвижва вътре. Тия новите са тесни и двама човека не могат да се разминат без да се отъркат един в друг.
Преди 40 години Икарусите бяха нови и много добри за времето си. Не може след 40 години да искаме да са върха на сладоледа и то без да се поддържат. Сегашните "нови" автобуси в София на се толкова добри за сегашното време, както бяха Икарусите преди много години, а за цената да не говорим. Когато дойдоха новите Икаруси, цената на билета беше 4 или 6 стотинки. Сега е левче-кефче. Икарусите бяха много добре замислени за претъпканите автобуси тогава. Сегашните не могат да возят толкова много хора.
При задръстванията в София няма как да се движиш с повече от 10 км/ч даже и с мерцедесен рейс.
в другите градове си имат програми за обновление на автобуси и тролейбуси,първо се информирай *** нещастно
хахха не искам да съм цинична ама май градският транспорт се е превърнал в социален превоз,при метрото обаче си се возят наистина всякакви хора а най-малко *** защото няма как да се пътува гратис
а в другите градове кога след 45 години ли ще ги сменят докога само в София всички плащаме данъци ПРОПАДНАЛА ДЪРЖАВА СМЕ
Най-обичам, когато пенсионер ми обяснява, че сега нищо не се произвеждало и нищо не се строило, а по онова време...разкош и красота...Българските пенсионери са най-информираните пенсионери...А иначе Икарусите са си хубави рейсове, но отдавана са си изживяли времето и си плачат за смяна.
До vargЩо се отнася до нашите *** Чавдар, те бяха многo, ама много, много назад в сравнение с една SETRA!В момента всеки може да провери какво представлява една съвременна Сетра и къде се намира соцкенефа Чавдар.За Чавдарката ще ви помогна - на бунището на историята.
Тези "Икарус" - и, които се движат в момента, НЕ са на 45 години, а на 30. Пуснати са в периода 1984 - 1986 г. Сегашното им състояние се дължи на непреодолимото желание на народа да руши всичко.
Еееее и икарусите разсипа тая пуста демокрация... Тва вратите да те не стреснат като се отварят не е рейс бе - сега едни тихички, безшумнички рейсове се навъдиха, ако си пийнал два-три тройноя ще си изпуснеш спирката
До vargТурските пластмасови кутийки по лиценз на Iveco-Otoyol са много, по-икономични => екологични, безшумни и комфортно возещи от соц-***, които никъде, никой не помни, че са били произвеждани.Движели се из много европейски градове - е...ати смеха.Сам ли го измисли това?
А може ли и Фандъкова да изчезне с икарусите?Ще се моля ежедневно за изчезването на учителката по руски, която се прави на кмет на София, а зад нея управлява корумпирания и свръхкорумпиран й мъж и глутница идио---ти.
Новото си е ново, ама не баш. Вярно е че икаруите едвам вървят, но да погледнем един икарус на 30-40г. и един мерцедес на 10-15г. Мерцедеса за тези години избива ръжда почти на всякъде, седалките се скапват, и двигателя почва да чади, а икаруса си е същия като преди 40г.
Ееее навремето какви Икаруси имаше........Сега това днешните Икаруси, Икаруси ли са?И силикоза не можеш да хванеш в тях!И на всичко отгоре зимата е топло!Даже макар не винаги доста често е и чисто.Тая демокрация и Икарусите разсипа ей.
Много поетична статия, само не разбрах откъде в един дизелов автобуск колкото и стар и скапан да е се носи "силен мирис на бензин"
Последният Икарус: От спирка "Младост" към музея