Ако съвременните европейски авиокомпании не разполагат със средства да разпознаят душевното състояние на пилотите си, значи не стават за нищо! Пътувайте с АВТОБУСИ!
О,стига сте писали глупости - много ясно, че не може да има пилот,който си е бил луд байдифолт.Нямаше въобще да успее да мине тестовете.Но условията при които е бил поставен този млад пилот са довели до нестабилност. А и липсата на опит също си казва думата, бил е младо, неопитно непрекипяло както се казва момче, изключително затормозено от факта, че любимата професия не се оказва това, което си е мислило и хайде бум!
Как може пилот изпаднал в депресия се питате?И пилотите са хора,които имат изключително тежка професия,изискваща качества,които повечето хора не притежават - брилянтно здраве, тотална съобразителност, абсолютно хладнокръвие, желязна дисциплина и силна воля.Всичко това обаче може да бъде нарушено ако пилотът бъде нон стоп притискан от какви ли не проблеми.Наскоро пилотите на Луфтханза стачкуваха - явно условията при които са поставени не са добри,щом някои от тях откачат.
Колегите ми няма и понятие за това . Ако е трябвало да се явя на психотест и благодарение на лечението ми се намирам в този момент в добро състояние със сигурност мога да го изкарам.Така е било и с този пилот . Луфтханза не могат а и не са в състояние да искат от всяка психиатрична практика информация за един пациент. Друг е въпросът че това заболяване по принцип не би могло да отключи такова поведение,В случая е по скоро шизофрения на която не е обърнато внимание и е определена като бърнингаут
Реших се да коментирам, защото темата също много ме вълнува а и някои коментари ме провокираха. Живея в Германия от десетина години,за съжаление имах също проблем с бърнаут синдром и се подложих на терапия. Първо да поясня това което учудва много хора за досието и работодателя.Ще дам конкретен пример. Такива заболявания не се регистрират официално. Аз посещавах психиатър в практиката му , който може да изнесе тази информация само ако има прокурорско решение за това. Никой от близките ми и ..
Екипажите трябва да са от поне трима човека, винаги съм се ужасявала от мисълта, че са само двама и когато на единия му се наложи да излезе, остава само един човек, който управлява цял самолет.Просто трябва да са трима - капитан и двама втори пилоти, не може да има празна седалка - примерно излиза капитанът, мястото му се заема от единия втори пилот.Но режимът на икономии води до снижаване на безопасноста.Знам, че преди екипажите са били задължително от трима човека.
Работила съм като стюардеса в Емирейтс, едно от условията да ти издадат медицинско с което си годен за летене е да си психично здрав, декларираш, че никога не си страдал от депресия. Има една статията,публикувана в The Guardian, за едно момиче на което са отказали работа като стюардеса с мотива, че е страдала от депресия.Същото важи и за пилотите! Остава въпроса защо сериозна компания като Луфтханза е наела пилот с история на депресия?
Най новото е при обиск в дома на пилота е намерен скъсан болничен лист в кофата за ***!!!! Поредният фарс...,
вече пуснаха и малък запис от събирането на останките, интересното е че самолета уж се е разбил, то хубаво ,но в случая е трябвало да има пожар ,но......между останките има свежа зелена растителност
Само като си помисля, че ако командирът не беше излязъл до тоалетна, всички тези хора сега щяха да са живи... :-(
"Чета и си мисля - абе как още функциониратази държава с толкова *** в нея." Вече не функционира.Караме я на до изживяване :)
Има някои озадачаващи фактори1. Самолетът пада цели 18 минути - ако някой иска да удари самолет в земята за колко време ще удари от 8 км. Излиза че Любиц е чакал 18 минути някой да отвори вратата за да го спре?!2. По -добре да изкарат някой пилот откачен отколкото да признаят за техническа грешка - просто реномето на Луфтханза няма да пострада. Сега никой не коментира тех. състояние на стария самолет. Това е - става въпрос за много пари!
ВСИЧКИ ТУК ПРИЗНАВАМЕ, ЧЕ НЕЩО СЕ Е СЛУЧИЛО НА БОРДА НА САМОЛЕТА!!!!!!!!!НО ВСИЧКИ ТУК ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕМ И ИСТИНАТА, ЧЕ САМОЛЕТА Е БИЛ СВАЛЕН ОТ ФРЕНСКИЯ ИЗТРЕБИТЕЛ С ЦЕЛ ДА НЯМА ПОВЕЧЕ ЖЕРТВИ ОТ ТЕЗИ!!!
През 2009 г Андреас Лубитц / Andreas Lubitz / e бил на 21 г. - това е време на избор на път в живота и преобладаващата част от младежите се чувстват в подобни депресивни състояния. Наблюдавам точно младежи на тази възраст около мен, повечето от мислещите и чувствителните имат подобен проблем, но постепенно го преодоляват.
Професията на пилотите е много отговорна и не е за всеки. Работи се много и под напрежение, поради което ми се струва непростима грешка да се назначава човек, лекувал се съвсем скоро при психиатър. Жалко за невинните хора. Сърцето ми се къса...
Ако човека имаше семейство, никога нямаше да прегрее или дори да е напълно прегрял, пак нямаше да тръгне да направи така.Извод - човек без семейство не може да отговаря за живота на другите.
Пилотът Лубиц "прегрял", 6 месеца бил на психиатър