Щом и в Луфтханза е така, представям си какво е положението в малките компании, както и нискотарифните ттакива като УизЕър, ИзиДжет и т.н.
Какво трябва да се предприеме , ако тази версия се окаже вярна ???Задължително да пътува и 3 -и пилот в самолета , единият излиза , 3-ят влиза и така сам да не остава човек вътре Отделно да сядат инженерите да мислят как вратата да може да се отключва отвън , но това да е само във възможностите на пилотите Това естествено ще оскъпи билетите , ноооо едва ли хората ще бъдат против
КАТО СЕ ЗАГЛЕДА ЧОВЕК ТОЗИ ИМА ПОГЛЕД НА ПСИХОПАТ В ГЕРМАНИЯ 30%ОТ НАСЕЛЕНИЕТО СА ШИЗОФРЕНИЦИ СКЛОННИ КЪМ САМОУБИЙСТВО СТРАШНО ДЕПРЕСИРАН НАРОД
Когато са намесени извънземни, винаги гледат да изкарат някоя версия за по-простоватите хора, които лесно хващат дикиш. Не вярвам на нито една дума от медиите по този случай. Жалко за този човек, без съд и присъда ще го изкарат абсолютен ***. Децата му и жена му ще бъдат преследвани и заклеймени отвсякъде.
До АнонименНИЕ НЕ СМЕ ПРАВЕНИ У САКСИЯ И ПОЛИВАНИ С ЛИМОНАДАКато ти чета писанията и главните букви... силно се съмнявам в това ти твърдение...
До Анонимен 138Не само имиджа ще им падне,но ще загубят и много пари. Пари за обещетения на 150 семейства и ще има откази от полети с тях. В западния свят винаги става дума за пари. те друго не знаят.
До АнонименИ пътници не са се обаждали че нещо става. В такива моменти забрана за ползване на телефони отпада от самосебе си.Имаш ли идея как работи GSM мрежата? Или се предполага, че всеки носи сателитен телефон...
Със сигурност не е прилошаване на пилота, защото въпреки строгите ограничения за сигурност на кокпита,той може да се отвори откъм салона със специален код. Тънката подробност е, че намиращият се в кабината пилот може да "откаже" отварянето на вратата със специален бутон, в рамките на 30 сек от сигнализацията за "отваряне на кокпита с код".
Сънувах го преди седмица. Видях как пада. Винаги когато видя падащ самолет след няколко дни или седмица се случва. Не знам защо. Веднъж сънувах, че падат умишлено. Някой решава да падне и пада. Разбира се това са сънища но интересно защо сънувам това.
Малко нескопосано се е опитал да успокои близките в края на изречението "Робен съобщи, че от записите на черната кутия се разбира, че пътниците са започнали да пищят в последния момент преди удара и смъртта им е била мигновена, пише БТА."Кое му е мигновеното?! Изпитали са неописуем ужас като са видели, че приближават планината. Да не дава Господ подобна ситуация никому. Били са страшни писъци и викове. Да видиш, че приближаваш скоро смъртта и нищо не можеш да направиш. Ужас.
Винаги трябва да има по двама в пилотската кабина. Ако на единия му се допикае да влиза старши стюард в кабината защото човешко е пилота да получи инфаркт, да гушне букета или да изперка. Все пак в самолета се возят хора а не чували с картофи. Жалко за загиналите. Страшна смърт с ужасен страх в последните секунди на живота. Нещо което не си очаквал да ти се случи и да се питаш истина ли е това.
МНОГО ЯСНО ЧЕ ЩЕ ХВЪРЛЯТ ВИНАТА НА ПИЛОТИТЕ ЗАЩОТО ГИ НЯМА ДА СЕ ЗАЩИТЯТ. А ИСТИНАТА Е СЪВСЕМ ДРУГА. ТОЧНО ПРЕДИ ПОЛЕТА ТОЗИ САМОЛЕТ Е ИМАЛ 30 МИН. ЗАКЪСНЕНИЕ ЗАРАДИ ПОВРЕДА. ТАЗИ ПОВРЕДА Е УЖ БИЛА ОТСТРАНЕНА. КАПИТАЛИСТА Е ТАКОВА ЖИВОТНО КОЕТО МНОГО МРАЗИ НЯКОЙ ДА МУ БЪРКА В ДЖОБА. А ЗА ДА СЕ ПОДДЪРЖАТ САМОЛЕТИ СЕ ИСКА ЯКО БЪРКАНЕ В ДЖОБА. 30 ГОДИШЕН САМОЛЕТ ПУСНАТ ПО НИСКОТАРИФНИ ЛИНИИ РАВНО НА САМОУБИИСТВО. СЛЕД ТОЗИ ИНЦИДЕНТ ПИЛОТИТЕ НА ЛУФТ ХАНЗА ОТКАЗВАТ ДА ПИЛОТИРАТ 30 ГОДИШНИ САМОЛЕТИ.
Вярно е ,че едно време германците бяха по-готини. Моя близка, която е студентка в Мюнхен казва ,че днешните са се изпеде--ли.
Вторият пилот умишлено разбил самолета