4

Анонимен

преди 9 години

До едно: да не говорим, че и откъм време печелиш, няма 2 часа предварително на летището, чакане за багаж после, и т.н. и т.н. Освен това ще отбележа, че според статията Air France имат 1.86млрд евро ПЕЧАЛБА за миналата година, и сега мрънкат, че нискотарифните компании са ги избутали от само един от пазарите им. Ще се разплача...

3

Анонимен

преди 9 години

Нискотарифните конкурират кожодерите, но проблема е че и "нискотарифните" почнаха да вдигат цените.

2

отговор?

преди 9 години

Хубаво заглавие....и купища думи, казващи....НИЩО! Къде ви е анализа на въпросителното заглавие? Реалния проблем е измислената политика на ЕС. Европейските авиокомпании, по Европейски, трябва да плащат такса въглеродни емисии върху горивото, коеот изразходват! Това не важи за Американски и Азиатски фирми. Европейците сами се заровиха в калта и нарочно се направиха неконкуретно спосбни с измислени таксички, въглеродни емисии и куп други административни гениалности.

1

Анонимен

преди 9 години

Европейските авиокомпании и до Азия няма да им се лети, когато Русия затвори въздушното си пространство.А за загубите им, в голяма част вина има и жп транспорта. Високоскоростните влакове във Франция и Германия, напълно конкурират самолетите, при това на по ниска цена.