13

фабрикант

преди 10 години

Похвално е това, че се правят ремонти и се крадат повече евро пари. За мен е важно, кога ще се подпомогне честния частен бизнес, който да създаде работни места. А като има работа, парите сами идват и тогава ще си строим и ремонтираме сами без да просим от ЕС.

12

Анонимен

преди 10 години

Само да върнат и храстчетата, че седи грозно без никаква зеленина.

11

Анонимен

преди 10 години

Добре, че е с чакъл а не както в другите европейски страни - с тревна площ около релсите създаваща чувството за свежест. Понеже тук масово ще се плюе, ще се хвърлят фасове и всякакви *** между и около релсите!

10

...

преди 10 години

До АнонименСтрахотни са като всичко ново, сега да се надяваме да останат такива за по-дълго време

9

селянин от прованса

преди 10 години

Сега ще мога ли спокойно да стъпвам на релсите, а не да ги прескачам, че да не ме бие тока...

8

Анонимен

преди 10 години

Оставка на Пътпъдъкова!

7

Анонимен

преди 10 години

Много са хубави новите трамваи бтв.

6

Анонимен

преди 10 години

Браво на Фандъкова

5

Анонимен

преди 10 години

До 1 : той не е ватман а нередовен пътник който със едно билетче кара месец,дупчи малко бе пешкир ти ще фалираш градския

4

Dan до 2

преди 10 години

...бързо хапчето...

3

Dan

преди 10 години

Браво, а дано да завършат скоро и двете нива на Гешов и България, че там се чака по 20-30 мин., нека да работят хората да правят нещо хубаво, то без хейтъри няма да мине ясно е, ама това което остава е хубаво, браво! Не е лошо и в други градове да се работи по такива програми, то се работи де но в тези в които не се работи да отидат на обучение и да им покажат как се правят проекти и как се печелят пари от Евро фондове защото всички печелят от това, е някои повече ама да не гледаме в чужда купа!

2

Анонимен

преди 10 години

Тролей, тролей... ти возиш ни навред!

1

Анонимен

преди 10 години

А бъмзи ще е ватман номер едно ще върти от борово до надежда