17

Анонимен

преди 10 години

В мрънкането българите са ненадминати.пуснете си камерите на живо от София и вижте , че до 7 и половина сутринта има по 5 коли на светофарите и после става лудница , защото всеки е решил да тръгне за работа в последния момент , качил се е сам в автомобила си и е решил , че ще мине през Топ центъра на града , защото му е най пряко.В доста развити градове дори само преминаването през центъра се заплаща , не паркирането.В Лондон едно преминаване през центъра ви е 10 пауна и пак има задръствания

16

Анонимен

преди 10 години

В момента се извършват ремонти почти в цяла София и започват още , което е хубаво , погледнете картата и ще видите , че нещата са планувани , не случайно миналата година правиха естакадата при кулата , тази при семинарията , в цетъра лъвов мост , в младост малинов и метрото , в люлин околовръстното и сливница, по България трамвайното трасе , сега почват и в Красна поляна и на други места.Не се бездейства а си спомням какво беше с Янчулевките и как 5 км метро са строени 20 години.

15

Монтана

преди 10 години

Голямо мрънкане , голямо нещо .Елате в другата част от България , да видите как нищо не се прави и се кара по офроуд трасета.В Монтата от две години са разкопали не една улица а целия град да сменят водопровод.Вече втора година всичко тъне в прах и чакъла и калта са много по често срещани от асфалта по улиците.

14

Анонимен

преди 10 години

"Според нея не е грешка това, че на възлови булеварди ремонтите започнаха почти едновременно. По думите й хората пътуват в определена посока и не минават едновременно на всички места."Баси *** животно :D

13

Анонимен

преди 10 години

От 10-т дни по всички медии занимават цяла България с ремонт на шосе. Питам? Нещо историческо събитие ли ще става там, или ще е паметник на поколенията?

12

за Витков!

преди 10 години

Ремонти трябва да има ,но гаранциите за качество да се спазват ,а не фирмите на бадко и братко да се покриват с последващо разкопаване на вече готови ремонтирани улици. Защото сега е така фирма печели конкурс работи с некачествени материали и способи и за да се замаже положението още на 6-тия месец или година се пуска някое дружество, я ВиК, я Енерго и хоп разкопава се прясно ремонтираното и по този повод пада гаранцията. Бам една кръпка и карай да върви това е блус! Корупция до безкрай!

11

Анонимен

преди 10 години

Вие въобще виждали ли сте задръствания .София е цвете с повечето големи градове , който иска да му е спокойно на село.Да не говорим , че след няколко дни нещата ще се нормализира , защото част от пробвалите се ще се възползват от алтернативен маршрут или ще тръгват по рано за работа или ще ползват градски транспорт , а не 80% от колите сутрин да са с по един човек вътре .

10

Браво

преди 10 години

Като не ви харесва отидете в град с кмет от БСП , не е голям избора , но Полски тръмбеш и Перник са варианти.В София , Варна , Бургас , Пловдив .... кметовете са от ГЕРБ и не случайно това са и предпочитаните градове в България за живеене.За метрото също имаше и има неудобство при строежа , ама сега се радвате да стигате от единия край на София до другия за 20 минути с метро , докато с автомобил отнема повече от час .Да продължават в същото темпо и да го ускорят догодина да ремонтират двойно.

9

смазания

преди 10 години

аз от красно село трябва да стигна до враждебна всеки работен ден, кажете ми откъде да мина, без да има ремонт или брутално задръстване. Ще съм Ви благодарен, за жалост отговора е лесен, няма откъде, всичко е задръстено и блокирано, не може на 10 главни кръстовища и булеварди едновремнно, поне само 5 да бяха....

8

кореняк

преди 10 години

Не може селска учителка да бъде кмет на двумилионен град! Такъв прецедент няма в цял свят.Фъндъкова, аре пусни фъндъка, много се налапа!

7

Анонимен

преди 10 години

Много селяне не поискаха да оставят купторите си на 4 колела и не искат да ползват обществен транспорт - това е основния проблем. Като иска да кара на спокойствие да си оди на село

6

Анонимен

преди 10 години

До азТо е лесно на думи , но има условия за това да се работи по 24 часа на три смени и да се извърши качествено и да има гаранция.Думичката е пари , вместо ремонта да бъде направен за 5 месеца , може да бъде направен примерно за 3 , но ще струва не 10 , а 15 милиона примерно , няма да се отцепва едното платно само , а ще се отцепи целия булевард и няма да се пречи на техниката да работи бързо.Ще се работи нощно време , но той се заплаща двойно , така че всичко е въпрос на възможности .

5

шегаджийка

преди 10 години

Фандъкова каза: 'Ще взема да се гръмна'. 'А дано, ама надали', казахме ние..

4

партиен член

преди 10 години

Всички които мрънкат и не искат магистрали, кръстовища и др.удобства спокойно могат да не ги ползват.Винаги по време на ремонт е неудобно.Удобно е когато ремонта свърши.

3

Анонимен

преди 10 години

Последно крадене на софийските пари от бандата на ***, замаскирано като ремонти! Схемата е 50 (ремонт):50 (крадене)!Догодина има избори, ще се правят мили очи пред електората!

2

Неделя

преди 10 години

за 6 месеца хората магистрали до морето строят ... къде е бат' бойко да обясни как стават нещата?

1

аз

преди 10 години

6 месеца ремонт... това ли означава интензивно... за такива големи и важни проекти би трябвало първо да се мисли, да се проектира добре, после да се работи 24 часа на ден, на 3 смени...