хубаво ама *** ще го посерат за отрицателно време!!! Иначе браво за хубавите трамвай, да те е кеф да се возиш! Само за *** ме е яд..където правят зулуми по обществената собственост БЕЗНАКАЗАНО!
А и нормално ли е да не питат хората искат ли или не - Биг Брадър в градския транспорт? Ако някой иска да извърши престъпление и сложи качулка или шапка с дупки, камерите не помагат. Но иначе нормалните хора ще ги следим и снимаме. БРАВО!!!
Типичната политика на Столична Община. Сега ще нарежем старите трамваи на скрап, а новите пластмасови до няколко години ще излязат от строя. Типичното консуматорско мислене. Дали като нарежат трамваи и бройката остане същата и са все така през 10 - 15 минути ще има повече пътници? Освен това е много любопитно - в София ще има тясно и широко междурелсие, по-нови български, чешки, стари чешки, немски и сега полски трамваи. Дали разсъждават колко скъпо и неудобно е за поддръжка да имаш такъв състав
а защо г-жата не дойде сутрин на спирката на тролей 2 да го почакаме и да се повозим заедно!?
Скъсвате се да плюете и да ругаете, като че ли няма да пускат нови трамваи, а ще ви карат да носите камъни.
До АнонименЕдин естествено. И цената не е висока. Един автобус чисто нов е 400 000. А това е електро превозно средство. Вземи за пример един електромобил - градски тип - 40 000 лв, а е нищо особено на пръв поглед.
Някой може ли да познае за колко време всичко ще бъде надраскано, съдрано, осрано и опикано от столичаните в повече ?
3 милиона лева бройката добре, че Европа ги е платила иначе ако зависеше от нас в каруци щяха да ни извозват!!!
Остава сега да спрат плащането на трамваите, както дянков направи за мотрисите Дезиро. Защото герберската ***, знаеше само как да граби, а не да дава!
Аз съм доволен. И ми харесват. Искрено се надявам селяните да ги пазят, а не да ги издраскат още на първия експлоатационен ден.
До АнонименСтойността за бройка е толкова /макар и това да не е коректно представено/. като се раздели ?33 784 726 на 20 бр. , се получава точно толкова. Но неграмотните журналисти действат първично и не проумяват, че в тези ?33784726 са включени, сервизни бази, обучение и т.н. и реално не всички от тези ?33784726 са за трамваите. Хипотетично ако ?28000000 остават за мотрисите, по - скоро за парче да е ?1400000. Това го показвам само за нагледност. Не знам точното разпределение на сумата.
До Анонименстойността за бройка е толкова /макар и това да не е коректно представено/. като се раздели ?33 784 726 на 20 бр. , се получава точно толкова. Но неграмотните журналисти действат първично и не проумяват, че в тези ?33784726 са включени, сервизни бази, обучение и т.н. и реално не всички от тези ?33784726 са за трамваите. Хипотетично ако ?28000000 остават за мотрисите, по - скоро за парче да е ?1400000. Това го показвам само за нагледност. Не знам точното разпределение на сумата.
*** колко много мръзи да мислим, а вие ме карате да рамотим и трамваи да правим.Бе то, ако може цял ден да се моткам и едни 1000 лева да вземам , ама на седмица!
30 седалки и 300 пенсионера. Усещам отново бой и е*ане в тия трамваи. На спирката винаги започва едно позициониране на пенсионерите когато стигне машината за да нападат като хиени седалките вътре. (Задължително с 5 литрови бутилки вода в час пик). А пък не дай си Боже някой млад човек (дори млада майка с дете) да има съднал на на златните им седалки почва едно викане/недоволство/общо мърморене на дъртаците. Няма нужда нормалните хора да ходят на работа, важното е да има място за пенсии.
Кметицата се повози на новичък трамвай, от януари и ние