21

Анонимен

преди 10 години

Въпроса с моста Видин-Калафат буквално ми напомня един друг такъв случай. Преди да отворят граничния пункт към Гърция над гр. Златоград имаше същата еуфория и помпозност. Всички превъзбудено коментираха как ще се съживи икономиката в региона около Златоград. Само година след това коментарите бяха следните: Гърците вдигнаха на златоградчани цените и им наебаха жените. Това е ползата дефакто.

20

Ех д*ба

преди 10 години

Ама нали асфалт не се ядеше!!! Ко... не!

19

До Shop

преди 10 години

Ти ежедневно "блестиш" с *** си коментари. Не за пръв път ни чета простотиите. Изглежда страдаш от някакъв умствен дефицит. Ако няма какво да кажеш по-добре замълчи.

18

ПростиТутки

преди 10 години

До maripicА нещо да кажеме на бате Боко-МАГИСТРАЛКАТА или за него най-добре направо куршум в слепоочието... Ама герберите е хубаво да се наредят в една редичка и да ги убиваме с един куршум по 3-4ма че не си струва за тая плява и куршуми да хабиме...

17

Монархист

преди 10 години

Проблеми има много покрай Видин. Най-големия е, че *** притежават земи около моста, които искат десеторно по-високи цени, от тези, които предлагат инвеститорите. За жалост това много спъва разни проекти. Но всеки гледа и чете избирателно. Това е жалкото. Ако нещата стават с тоя темп, тоя мост преспокойно може да се прекръсти "мост на глупостта".

16

До 13

преди 10 години

Малоумно момче, какъв Сергей те гони тебе. Ти не видя ли кога е открит моста-месец юни. Това естествено показва, че е строен по времето на Боко Тиквата. И само след няколко месеца експлоатация вече има дупка. Същата дупка в историята е и управлението на ГЕРБ. Те го доказаха на практика. Много шум за нищо. Цялото им строителство е такова. Въпрос на много малко време, за да проличи. Всичко ще започне да се руши като въпросния мост.

15

Shop

преди 10 години

До АнонименМагистралите се строят за транспорт на товари, не само за ходене на море. И какво стратегическо значение е имала БГ през соца, това само един прос тапир може да го каже. Стратегическото се състоеше в това, че за да пазим фланга на руснаците, подържахме 100 хилядна армия и 300 самолета, което сега си го спестяваме.

14

ТИР

преди 10 години

То се знаеше.Важно е софиянци да ходят на море!

13

bg

преди 10 години

Bulgaria I Rumunia da po4nat da pe4atat stotarki kato evreite-"federalisti' I da plashtat po 5 000 leva mese4ni zaplati na putnite rabotnici......A ot statiata podrazbirame 4e USA e pritesnena da ne bi mosta da doprinese za razvitieto na regiona.

12

Анонимен

преди 10 години

Магистралите също са изгодни само за богатите страни от ЕС, защото българите нямат пари за бензин. България е само една транзитна зона към Турция и арабските страни. При СССР България имаше много по-важно и стратегическо значение, а сега е една тоалетна или зона за *** и бежанци като ги изгонят от Германия или Франция.

11

Shop

преди 10 години

Ако тълкувате статията в смисъл, че с мост е като и без мост...няма да се съглася.

10

Стоян

преди 10 години

Те като приемат Сърбия в ЕС тогава само каруци ще минават по моста.А Унгарците тогава ще правят *** на преминаващите коли през Унгария.Сега се правят на големите Еуропейци.

9

Анонимен

преди 10 години

Русе е четвърти, а не пети по големина български град. Към Бургас бяха изкуствено присъединени шест села. И така някъде в средата на 90-те години на 20 век изведнъж той изпревари Русе. Айде моля ви се...

8

БГ

преди 10 години

Ибрици, нали скимтяхте, че асфалт не ядем? Какво става сега. СерГей и новообртязаният *** гьотферен сидер ага ни нагласиха да ядем обрязания на хидроинженера. Да ни е честито!

7

do 4321

преди 10 години

Ами нали мостът се надяват да е основата за осигуряването на нови работни места. Мисли малко. Като се повиши трафика може да се съживи региона. :)

6

Джедай Мастър

преди 10 години

Язък, че Будата токова пъти беше летял, за да го проверява...

5

бъдин

преди 10 години

Важното е ферибота Русия-Варна да действа често-често!!Идвайте рускоговорящи туристи - иначе ГЛАД!

4

4321

преди 10 години

Другарките и другарите няма да се спрат пред нищо докато не ликвидират и последния българин. Ние тука си обсъждаме някакво мостче. Да - важен инфраструктурен проект и дотам. Това което имат нужда във Видин (а и не само) са реални работни места - работещи предприятия които да им ги осигурят. Колко работни места може да осигури един мост в сравнение с предприятията?

3

сандо

преди 10 години

5 по големина град в България-аха ха ха

2

STARBUCKS-USA

преди 10 години

Когато Бойко искаше да строи пътища и инфра структура, вие асфалт не ядяхте.Сега му яжте ................