78

Монархист

преди 10 години

Тия са изпушили. Едно от нещата, които обичам да правя когато се прибирам от лекции е да минавам през центъра с трамвай. Действа много релаксиращо след тежки изпити.

77

Даола

преди 10 години

Когато през март 2010 година кметът Фандъкова представи в подлеза при хотел Шератон проекта " Античен културно-комуникационен комплекс" на авторски колектив от архитектита за реконструкция на района, трамваите бяха премахнати и имаше много интересни други неща, които още не са направени: зелено ларго на ниското ниво между хотела и Министерски съвет, сцена и пр. Искрено пожелавам на кмета стова да стане - то ще е нейната награда !

76

sls

преди 10 години

До АнонименOt dalech si lichi che osven izkluchitelen typanar si I maloumen.

75

Анонимен

преди 10 години

Ясно е всичко! Мишената е Фандъкова! Аз не помня друг кмет на София да е направил толкова много. Тази женица, бивша учителка, преживя рака, така че ще преживее и платените организации на комунистите. След Бойко и Плевнелиев, наред е г-жа Фандъкова. Ще видимте каква помия ще се излее върху главата й преди изборите за кмет.

74

Анонимен

преди 10 години

Този да не е от "контрапротеста"? Изобщо зад поредната "гражданска иницатива" прозират мутрите на БСП и ДПС. Повсевместно се връщат времената, когато се говореха благи приказки, нищо не се правеше, а единствената цел на управляващите беше лапаница. Луканов ще го запомня със създаването и пазенето на мутрите, Виденов с ограбването на хората, Костов с бандитската приватизация, Царя, Гея и бея със създаването на олигарсите и безпардонното отношение към хората, а Бойко с магистрала "Тракия"!

73

Анонимен

преди 10 години

Този иска да повтори уникалната простотия на Тиквата със затварянето на Витошка, който разгони фамилията на цялото движение юг-север, уби бизнеса по основна улица и предизвика константни задръствания по успоредните малки улички. Дано не успее. Що се касае до метрото, тук човекът е прав. Метрото тиквуна го нагласи с т.нар. президент-офшорец, който държеше то да стига първо до бизнес-парка му.

72

анонимен

преди 10 години

10 ,принципно. взимаш метрото от Сердика и сизаш на НДК. Глеката под земята е уникална и мезаминима, но малко скучна и пропускаш , бул. Витоша.От къде да тръгнеш пеша, от Сердика до НДК или ОБРАТНОТО? Все едно нов паметник 13оо год. на България.А какво ще кажете за едно или две стари ретро трамвайчета , коиро се движат между Сердика и НДК и виждаш цялият бул. Витоша, виждаш приятно заведение,даваш сигнал на ватмана и той спира по ТВОЕ желание.Аман от селяни, които го карат по селски.Ама зашо и

71

Анонимен

преди 10 години

По булевард България има няколко недостроени празни сгради на същия този "архитект" Димитров. Които никога няма да станат завършени и пълни, защото имат конструктивни и проектантски грешки. Така че по-добре да си налегне парцалите и да си изучи работата, вместо да разправя къде трябва и къде не трябва да има трамвай или метро.Кой точно и за какво ще се разхожда пеша между Халите и Лъвов мост?Какво ще правим с трамваите в останалите квартали, при положение, че прекъсваме връзката им в центъра?

70

Да бе, да

преди 10 години

Следващия ход е да се направи пешеходна Сливница от Люлин до Подуене. Да махнем трамваите, и да се движат хората с паланкин. Китайци да ги носят ще си внесем...Аман от простотии!

69

!!!

преди 10 години

Само не разбирам какво против имате Витошка да е пешеходна. Според мен беше и си остава едно добро решение.

68

Владимир Илич

преди 10 години

до 71Г-жа Андреева,А защо да не не стане булевард ул. "Г.С.Раковски"??Трябва да педложа това на архитект Димитров.. има резон в тази идея, колкото повече булеварди, толкова по-добре.

67

Анонимен

преди 10 години

Трамваят ли задминава голфа или обратното?

66

Андреева

преди 10 години

Ало, редакцията - ул. "Г.С.Раковски" никога не е била булевард !!!!

65

студент

преди 10 години

А защо метрото не стига до студентски, а стига до изключително слабо населен район на 15 минути с автобус от студентски, в които автобуси всъщност се наблъскват хиляди студенти ежедневно. Чия е безумната идея да се 'извозват' студентите като животни. Това не са 200-300 човека, а 30 000 млади хора, които постоянно им се налага да пътуват. Същите тия студенти биват транспортирани като животни, наблъскани в автобуси с капацитет 100 човека, по 250 вътре...ид*оти

64

il_cho

преди 10 години

Хаха, вярно, че преди време бяхме чули за тази протестантска организация :D! Абсолютна глупост, направо върховна е да се пипа трасето на трамвай номер 5, линия на която още прабаба ми се е качвала. Това трасе има нужда от модернизация, това е факт, но трамвайното трасе е достатъчно ефективно и унищожаването му е абсолютна глупост! Втората линия на метрото започна да се пълни и след време ще е по-натоварена, а всеки който е ходил до квартал Левски знае колко трудно е да се стигне дотам с рейс!

63

il_cho

преди 10 години

Хаха, вярно, че преди време бяхме чули за тази протестантска организация :D! Абсолютна глупост, направо върховна е да се пипа трасето на трамвай номер 5, линия на която още прабаба ми се е качвала. Това трасе има нужда от модернизация, това е факт, но трамвайното трасе е достатъчно ефективно и унищожаването му е абсолютна глупост! Втората линия на метрото започна да се пълни и след време ще е по-натоварена, а всеки който е ходил до квартал Левски знае колко трудно е да се стигне дотам с рейс!

62

НПО "Селяни от

преди 10 години

Не се заяждайте де! Прайте лошо вчипитление. И са излагати, пък после - пример сте давали.

61

Анонимен

преди 10 години

ако си от страната на усвояващите си е много ефективно даже!

60

Анонимен

преди 10 години

Наистина май станахме СТОЛИЧАНИ В ПОВЕЧЕ, ами на който му е кофти трамвая да си ходи на село - там е само "главната" до кръчмата и пак може да дава акъл на 2 ракии и да се прави на отворко.

59

Истината

преди 10 години

Истината е, че каквото и да се предложи, независимо от кого, пак ще е по-добро от това, което ни наложиха специалисти като Мафиянски, Борисов и Фандъкова. Въпреки очевидните дивотии в предложенията на "Граждани за София", техните предложения са в пъти по-добри от това, което ще ни наложат ГЕРБ в София.