Егати кефа, с 200км.в час, па и с полицейски ескорт. Перничани, сменяйте голфа! - Само рено му е майката.
Олееее горкия човек, това сигурно е било кошмар на, който и да му се случи ще напълни гащите или "по-отворените" ще се претрепят. Браво на човека, че е взел адекватни решения, само може да се учим от такива хора драги ми колеги шофьори!
А бе вие всичките, карали ли сте кола с бутон старт за палене. Няма как да я изключиш в движение. Как си представяте ситуацията плавно да дръпне ръчната с 200 км в час ?!? Нима предполагате, че сте по-големи шофьори от пострадалия, спешния център и полицаите във Франция ли? Какво си мислите, че не са пробвали едно, второ, трето ли?Добре че не е имало много бензин в колата, и че не е била Бегачка :)))
Некои господа тук "къртят миФки" как си представяте уплашен човек в неуправляема кола летяща с 200 да извърши указаните от вас операции по спиране... може що да не може ама трябва да се нарича Агент 007.D D разсмяхте ме.Радвам се че моята кола е от добрите стари полумеханики въпреки че и тя има достатъчно компютри в себе си но те са друга бира. Молете се да не ви мине "мечка път" че от в къщи на топло пред компютъра лено се дават съвети
не знам, ама не бих пробвал да гася двигател при скорост над 100 км в час. тука не знам какъв е случая. не мога да си обясня, ако е била с електронна скоростна кутия и да не може да изключиш от скорост. няма как автомобила да не спре и след километър. не знам и дали всички завои на магистралите издържат по 200 км скорост все пак.
Другото което е --ти като изключиш двигателя дори и за 2 секунди и пак да го включиш правиш РЕСТАРТ на системата един вид и така ако има проблем в бордовия оправяш проблема..Това е като компа..когато имаш проблем правиш рестарт..И нямало да продължи да му увеличава автоматично скороста..Как си вземал книжката ти бе ***..Колко плати в кеш и колко уиски даде на инструктора да минеш.Е от такива като тебе стават катастрофите в БГ,недай си боже да те срещна на пътя..Ти си потенциален убиец
Абе какъв шофьор си ти бе? Нали като изключи колата това е магистрала или най малкото прав път.При движение от 200 км най много до 400-500 метра тя ще спре..не е нужно да е държи запалена..дори и волана няма да блокира,а и да блокира е още по добре защото колелата няма да се въртят и ще спре...Другото което е може леко поетапно да придърпва ръчната и така ще изключи двигателя или скоростите да намалява пак ще изключи...Много сте *** да казвате че не трябва да е изгасва..И вие шофирате? Боже
Дано не те срещна по пътя! Нали като изгасиш колата отказват всички ситеми, бе ***! Как ще управляваш автомобила и как ще спреш? И как превключваш автоматик нарочно да спре?! Не знам дали четеш, но колата е за инавлид и системата е блокирала изцяло. Отделно има поне 20 коментара как при по-новите модели всичко е с чип-карта и бутон..
Това са глупости как няма да се седи да загаси мотора или ако и това не става да превключи така че нарочно да угаси колата.
автобуса дето ще изкарат с 200 км в час да мине пред него :))) Но иначе и с друга кола става просто малко по-бавно и да няма завои е важно.
А можеха да изкарат един автобус пред него и автобусът да започне да спира.Само бронята щеше да хлътне...
Това не е от чипа, а от системата за каране без крака. Аз си докарах от Германия такава инвалидна кола, имаше лост, който едновременни е и газ и спирачка. Можеше да се кара изобщо без крака, защото беше и автоматик. Това е една лостова система и предполагам може да заклини в някакво положение.
Трабанта за това имаше кранче в купето за подаване и прекъсване на горивото, щото ако вдигнеш повече от 80 можеше и да полетиш
До до 37 Абе спамър ти продаваш ли го този бус че го рекламираш толкова?До 34 и 35 Колеги в този случай моторът се гаси когато дръпнеш ръчна,натиснеш спирачка и включиш на 5 или 6 предавка(в зависимост от модела)
КОЛИТЕ С КОМПЮТЪР ТРЯБВА ДА ИМАТ ДУБЕЛ СИСТЕМА ПРИ АВАРИЯ НА КОМПЮТЪРА ВСИЧКО ДА СЕ ПРЕВКЛЮЧВА НА РЪЧНО. НО НА ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ НЕ ИМ СЕ НАБУТВА С МАНГИЗИ ЗА ТАЗИ СИСТЕМА И ИЗЛАГАТ НА ОПАСНОСТ СТОТИЦИ ХИЛЯДИ ХОРА. ЗАТОВА КОГАТО СИ КУПИТЕ КОЛА С КОМПЮТЪР ОТИВАТЕ ПРИ НАЙ ДОБРИЯТ МАЙСТОР ДА ВИ ИЗМАЙСТОРИ ЕДНА КЛЮЧЕ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ГОРИВНАТА ПОМПА. ПРИ ТАКАВА АВАРИЯ ПРЕКЪСВАТЕ ЗАХРАНВАНЕТО НА ПОМПАТА С КЛЮЧЕТО И КОЛАТА СПИРА. ТОВА Е НАЙ ЕЛЕМЕНТАРНИЯТ НАЧИН ЗА СПИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ.
Газ с 200 км/час, докато горивото свърши