Влаковете не са празни както си мислят някой.Ще дам един пример който дадох тези дни под някаква друга статия.Автобусния билет в едната посока от София до русе е 29 лева,а с влака в двете посоки е 30.30 лева.Направете си сметката с какво пътува бедния българин.Що се отнася да концесията-дано гарата в Пловдив стане по-чиста и хубава.
Гласувайте още за дебелия *** и му се радвайте , докато мамата на България.Какво да си мисли Европа за нас щом необразован *** ни е примиер ?
Буржоазната олигархия посредством частната собственост подчинява държавата на себе си и получава огромна власт.Държавата се управлява от едри фамилии от частни собственици,така наречената буржоазия и техните най преки помощници-мениджъри ,банкери и други едрокалибрени бизнесмени.С отнемането на държавата си отиват ,образованието,здравеопазването и икономиката ,а трайно се настанява престъпността.
Някой беше написал, че влаковете са празни, а това изобщо не е вярно. Влаковете на БДЖ са пълни до горе и даже не достигат влакове и вагони до поберат всички пътници. БДЖ са поставени в унизителното положение да съкращават пълни влакове, защото нямат достатъчно вагони, локомотиви и персонал и пътниците са принудени да пътуват с автобуси, където цените са няколко пъти по-високи и ще растат заради бензина.
От статията се разбира, че жп гарата ще се приватизира, после събори и накрая ще се строи частна автогара.
ЕТО, ДНЕС ДЯНКОВ ПРИЗОВА СПЕШНО ДА СЕ ПРОДАВА ВСИЧКО ДЪРЖАВНО И СЕ ПОЧНА- ЩЕ ИНВЕСТИРА ЗНАЙШ КОГА? ЗА 35 ГОДИНИ Е ПОДАРЕНА ТАЗИ ГАРА, НО ТОВА Е НАЧАЛОТО- ДЪНДИ ПРЕШЪС ВАДЯТ ЗЛАТО ЗА 35 МИЛИАРДА ГОДИШНО И ДАВАТ КОНЦЕСИЯ ОТ 12 МИЛИОНА.ТА ТАКА И С ТАЗИ ГАРА И С ВСИЧКО В БЪЛГАРИЯ. ЕЙ, ФАЛИРАХА Я ТАЯ ДЪРЖАВА- ВЯРНО ДЯНКОВ Е ИЗПРАТЕН ДА ДОВЪРШИ ПЛАНА РАН-ЪТ
Браво ! Чудесна идея ! ~11 млн. лева за 35 год. е нищо.И отсега съм убеден, че въпросния концесионер ще иска такса от БДЖ за обслужване на влаковете, подобно на НКЖИ, и въобще далаверата е огромна.
"Задължението му ще бъде изграждането на автогара, два ескалатора, три пътнически асансьора, многофункционална обслужваща сграда, с магазини, колетно отделение, спедиция, пощенски услуги, обществени тоалетни, пералня със сушилня и гладачно отделение, офиси, транзитен хотел, търговски обекти и места за разполагане на рекламно-информационни елементи." ... тва всичкото трябва да го направи концесионера за 10 милиона лева ли бе???
Дават жп гарата в Пловдив на концесия за 35 години