17

Анонимен

преди 11 години

българи - продават ни родината - събудете се!!!

16

Анонимен

преди 11 години

А началник гара ще глобява ли влаковете за закъснения

15

petkov

преди 11 години

Влаковете не са празни както си мислят някой.Ще дам един пример който дадох тези дни под някаква друга статия.Автобусния билет в едната посока от София до русе е 29 лева,а с влака в двете посоки е 30.30 лева.Направете си сметката с какво пътува бедния българин.Що се отнася да концесията-дано гарата в Пловдив стане по-чиста и хубава.

14

Fur1ous

преди 11 години

Гласувайте още за дебелия *** и му се радвайте , докато мамата на България.Какво да си мисли Европа за нас щом необразован *** ни е примиер ?

13

Анонимен

преди 11 години

Буржоазната олигархия посредством частната собственост подчинява държавата на себе си и получава огромна власт.Държавата се управлява от едри фамилии от частни собственици,така наречената буржоазия и техните най преки помощници-мениджъри ,банкери и други едрокалибрени бизнесмени.С отнемането на държавата си отиват ,образованието,здравеопазването и икономиката ,а трайно се настанява престъпността.

12

Анонимен

преди 11 години

Някой беше написал, че влаковете са празни, а това изобщо не е вярно. Влаковете на БДЖ са пълни до горе и даже не достигат влакове и вагони до поберат всички пътници. БДЖ са поставени в унизителното положение да съкращават пълни влакове, защото нямат достатъчно вагони, локомотиви и персонал и пътниците са принудени да пътуват с автобуси, където цените са няколко пъти по-високи и ще растат заради бензина.

11

Анонимен

преди 11 години

От статията се разбира, че жп гарата ще се приватизира, после събори и накрая ще се строи частна автогара.

10

столичанин

преди 11 години

На тия *** филибета, кой ще им наеме тъпата гара.

9

Анонимен

преди 11 години

ЕТО, ДНЕС ДЯНКОВ ПРИЗОВА СПЕШНО ДА СЕ ПРОДАВА ВСИЧКО ДЪРЖАВНО И СЕ ПОЧНА- ЩЕ ИНВЕСТИРА ЗНАЙШ КОГА? ЗА 35 ГОДИНИ Е ПОДАРЕНА ТАЗИ ГАРА, НО ТОВА Е НАЧАЛОТО- ДЪНДИ ПРЕШЪС ВАДЯТ ЗЛАТО ЗА 35 МИЛИАРДА ГОДИШНО И ДАВАТ КОНЦЕСИЯ ОТ 12 МИЛИОНА.ТА ТАКА И С ТАЗИ ГАРА И С ВСИЧКО В БЪЛГАРИЯ. ЕЙ, ФАЛИРАХА Я ТАЯ ДЪРЖАВА- ВЯРНО ДЯНКОВ Е ИЗПРАТЕН ДА ДОВЪРШИ ПЛАНА РАН-ЪТ

8

Анонимник13

преди 11 години

Браво ! Чудесна идея ! ~11 млн. лева за 35 год. е нищо.И отсега съм убеден, че въпросния концесионер ще иска такса от БДЖ за обслужване на влаковете, подобно на НКЖИ, и въобще далаверата е огромна.

7

мълиии

преди 11 години

"Задължението му ще бъде изграждането на автогара, два ескалатора, три пътнически асансьора, многофункционална обслужваща сграда, с магазини, колетно отделение, спедиция, пощенски услуги, обществени тоалетни, пералня със сушилня и гладачно отделение, офиси, транзитен хотел, търговски обекти и места за разполагане на рекламно-информационни елементи." ... тва всичкото трябва да го направи концесионера за 10 милиона лева ли бе???

6

подигравка

преди 11 години

10млн за 35 години е едно нищо.

5

гара яна

преди 11 години

А мен за колко ще ме шитнете

4

Анонимен

преди 11 години

Инвеститорът няма да вложи нищо, това е сигурно.

3

Патриот

преди 11 години

варненската е

2

Бургас

преди 11 години

Да, бургаската е.

1

Анонимен

преди 11 години

Това не е жп гара Пловдив