Поредната щуротия.Бях свидетел мималата седмица на една от големите ни гари на следната случка.Има 10 гишета а работят само две.А за билети чакаха 100 човека.Е как да си вземат хората билетче като БДЖ ги мързи да работят.Явно решенията се взимат от хора които никога не ползват влак а се возят на служебни автомобили.
Повечето влакове са от само по един вагон и пътниците са толкова нагъсто, че нямат избор освен да се откажат или да висят по прозорците и вратите без билети.
В този така наречен първи вагон, почти винаги не се допускат пътници да сядат. И кво - ела да си "платиш" билетчето на "редовна" цена при мене, а не пред погледа на пътниците, че може да се е качил някой проверяващ. Хубаво условие.
====== Не могат да изкарат владая защото карат на един двигател (защото другия доста често е повреден, защото няма пари дори да се сменят консумативи). Климатиците не бачкат защото от вибрациите от хубавите ни релси се разхерметизират и фреона го нЕма. Съответно за спестят пари нашите хубавци не слагат оцветител във фреона да се види от къде е теча и ремонта става много труден! Кенефите са заключени, понеже са химически и химикала с които се пълнят е с пари!
0 5 Вярно ли е? преди 10 минутиЧувал съм,че в железниците в чужбина имали климатици във вагоните----------------- То и нашите имаха, ама пестят от подръжка!
Teзи ахамаци от БДЖ защо си мислят че началник влака няма да гепи? Че те сега делят с кондукторите бе :)
Във връзка с летния сезон има промяна в графика за движение на влаковете до Тополовград.Цените на билетите се запазват.
Качваш се, зарязваш багажа при *** и тръгваш смело през тълпата да пробиеш до първия вагон за билет. Евала!
Ако пък некой може да ми упомене коя точно грижа за клиента-пътник налага тази мярка.. Тука май някой без много ум и умисъл е измъдрил нещо :)
пътувам през ден в посока софия петрич и мога да ви кажа че е практика да не се издават билети както и никой да не си купува особено като се качва след дупница там се сменя персонала и се дават пари на ръка на кондуктора по 2 по 1,50лв. по 3 лв в зависимост от дестинацията. Препоръчвам на министър Московски да извърши дегизиран разходка в това а и в други направления и да се увери сам. Когато кондукторите видят че пътникът е с билет се ядосват
голяма корупция сред контрольорите ...едно време като ученици много пътувахме и контрольорите вземаха вместо пълната цена - наполовина без да пишат билет и прибираха паричките за себе си ......
Като ликвидираха над 150 влака какви билети ще издават като липсват влаковете. Остана само да ликвидират и спирките и гарите, за да скачат пътниците на БДЖ в движение и повече да не могат да пътуват.
Какви Условия бе смешници ! Ходете снимайте новите Дизолови Мотриси , как не могат да изкачат Владая и се налага да спират за да не се запалят от прегряване ! Доста често се и връщат обратно ! Тоалетните към вагоните са заключени , новите климатици не се пускат за да не арчат много нафта ...... ....... по зле сме и от индийците ... в некой *** щат ...
у влако си е най!!!!само за ваше сведение софия - бургас през 1908г е ставало за 8 часа!!! миналата седмица го взех за 9 часа и половина!!!ама пак си беше най!!!!
КОЙ ВИ СЕ ВОЗИ У СТРОШЕНИТЕ ВЛАКОВЕ БЕ ***? ЕДНО ВРЕМЕ ИМАШЕ ВЛАКОВЕ. СЕГА СА КОВЧЕЗИ. ТО НЕБЕХА ДЕРАЙЛАЦИИ ТО НЕ БЕХА ПОЖАРИ. У ВЛАКО ШЕ СЕ КАЧАТ САМО ТЕА ДЕКА НЕМОАТ ДА МИСЛАТ. ОДЕТЕ У ЕВРОПАТА ДА ВИДИТЕ И ДА СЕ НАУЧИТЕ НА КОЕ СЕ КАЗВА ВЛАК И ЖЕЛЕЗЕН ПЪТ БРЕ ИДИОТЕТЕ. ДОКАТО КАЧУВАТЕ НА ВЛАСТ СЕЛСКИТЕ *** ТЕ ТАКА ШЕ Е. У ТАА ТЕРИТОРИА ОСВЕН ИДИОТЕ ДРУГИ НЕ СА ОСТАНАЛЕ.
искам да видя някой от народното ни събрание по влаковете..... ама на дълъг път да видя какво ще кажат!!?!?!? всеки от тях си е на климатиче....кеф
БДЖ с нови условия за издаване на билети във влаковете