Велика кола! Колко години я карам и блъскам жестоко и нищо и няма и до ден днешен! Днешните години не могат да издържат толкова време!
"Името на автомобила е избрано след всенародно гласуване."***, как може името ВАЗ 2101 да е избрано след всенародно гласуване, ей това ме изкърти.
тази кола е нещастието на един цял строй-комунистическия.създаден да учи хората да го възхваляват а в същото време ръководителите да ходят в чужбина и да си купуват западни коли.и сега на тия *** децата им ще ни управляват.ай да го д.хате
другарю bmw а сега любимите ни лидери в какви коли се возят съмнявам се да са като твойто bmw ! конграчулейшун
Авторът знае ли къде е Ставропол и къде - Толиати? То бива, бива... Но нали е важно да се плюне...
Кола 1 за кърска ***. Като се няредят по плевенските хълмисти ливади всяка втора е жигула, върви та ги познай. Веднъж така с жената се разминахме тя в една жигула аз в друга, абе не ти е работа, ама хайде да не говорим повече...
Една от тези 4,8 млн бройки е нашата Жигула - купена 77 година!. На 150 000 км е, без основен ремонт на двигателя. Има сменена верига, карета, жила за ръчната и преден капак. В гаража е с лека повреда на капака и предна горна греда. Има не лош вид, запазено купе, нови гуми. Ако се стегне с лекота гони 100 - 120 км, но разхода е голям зав. 11,5 л/100 км при 80км/ч! Кола за всичко, лесно се обслужва от всеки незнаещ - тел, дървени клечки, сезал, минава отвсякъде и не знае назад както тея модерните
Жигулата си е класика. За времето си си е била добра кола - дори да има нещо общо с фиата 124, много по-усъвършенстван автомобил е като цяло. Просвета(клиеренса) е едно от големите и предимства. Неслучайно в експлоатационните книжки пише- автомобилът е предназначен за експлоатация по всички видове пътища, с изключение на черни с дългоки коловози. Просто устройство, без електроника, лесна за поддръжка и ако щете вярвайте 28 годишната такава на бащата е почти без ръжда, да не говорим за гниене.
Яз пък имах една запорожка ама от ония с обратните скоросте,де първа е назаде.Ам иначе пък кат я ръгнех на втора и можех на Шипка по стълбите да са кача.После са модернизирах и зех германска машина-Трабант де.Той пък много лесен-носех си един мотор резерва в багажника и кат закъсам на пътя за морето,само го сменям за нема и час и продължавам-нищо работа бе. Викат сега новите коли умни били,ам те умни,умни *** кат си немат ръце пак некой требе ги пипне,то не само акъл требе ами и ръце дет праят...
Първата ми кола беше Трабант и близо 20 години съм карал Лада 2103 и 2104.Но искам да отбележа,че при 5-6 пъти по-малко автомобили тогава и 7-8 пъти по-малко катастрофи-жертвите на пътя бяха 1200-1500 човека годишно.Какъв е извода-возели сме се в подвижни ковчези.
ДРУГАРИ КОМУНИСТИ,КАТО ТОЛКОВА ХВАЛИТЕ СЪВЕТСКИТЕ КОЛИ,ЗАЩО ЛЮБИМИТЕ ВИ ДРУГАРИ ОТ ПОЛИТБЮРО,БЯХА САМО С МЕРЦЕДЕСИ.И ЕДНА ДВЕ ЧАИКИ....КОИТО ХАРЧЕХА КАТО КАМИОН.А ПЪК ДРУГИ ДРУГАРИ СИ КУПУВАХА МАЗДИ ОТ УБО,ЗАЩО?
убави беа....Ама защото нямаше друго за каране! А помните ли, че на 10-тата година трябваше да се кърпят? Или големия дефицит на резервни части - попълван с какви не ментета правени из гаражи или цехове за ширпотреба. То не че сега е по-различно. Изобщо става дума за носталгия, за нищо друго!
Като видя изказвания от типа "всяка руска кола е надживяла няколко поколения западни автомобили" и направо оставам безмълвен. Това ли е най-важното за една кола? Да я ползваш 50г.? Къде отива удоволствието от шофирането, удобството и НЕ на последно място сигурността?
"Жигули" навърши 42 години