Европейците като послушни слугинчета на американците, се изежиха на Иран и ето втора световна финансова криза се задава.
Мерките зависят от Иран, Русия и Саудитска Арабия да продават повече петрол и САЩ да ограничат техния огромен внос. САЩ обаче блокират износа на Иран и не достига петрол, а при дефицит търговците и всички почват да се запасяват спекулативно с повече бензин.
На мутрафоните не им трябва да си купуват рафинерии, те си имат Вальо. Трабват им балъците да не им се месят в далаверата. И вярвате ли че само Вальо Топлото е виновен за високите цени на Топлофикация София
Чудно ми е как вече някой не си е купил рафинерии които се продават и заемат място колкото един цех, с капацитет 20 тона дневно. Направете си справка в чичко гугъл.
Няма нищо общо с комунизма, а потребителите се запасяват, защото очакват скок в цената и търговците също вдигат цената спекулативно при засиленото търсене и очаквания скок.
Когато цената на петрола беше 90 долара, защо цената за нас потребителите беше само с няколко стотинки по-малко. Хайде отговорете на този *** въпрос?
Шоково поскъпване на бензина в Турция и Германия. Търговците крият бензина, заради очакваната война с Иран. Най-евтиният бензин мина 4 лева и немците пътуват до Австрия да зареждат.
още малко ако ни се подигравете с тези цени.ще започнем да си купуваме нефт и да си правим и бензин.
глупости някой ще остави луклойл да намали цените и да продава евтино...да да да ама не.и кви са тея цени на барели неска скача барела ,а тоновете бензин който седи в бензиностанциите и е купен на друга цена също скача на мига?????????????????
Акцизите са една от най-старите форми на облагане с косвени данъци.Въведени още през 17 век, те представляват надбавка към цената на стоката, която потребителят заплаща при покупката. Това именно ги прави лесна за администриране данъчна форма.Когато изучава прилагането на акцизите, Адам Смит пише: Мотив за използването на акцизите трябва да бъде само стремежът да се ограничи потреблението на вредни за здравето и морала и разточителни стоки и услуги.Акцизите са наричани още данъци на греха. Впоследствие с увеличаване потребностите на държавния бюджет с акцизи се облагат все по-широк кръг от стоки. Така постепенно те се превръщат в универсален оборотен данък. След появата на оборотните данъци акцизите отново се възраждат със старото си класическо предназначение.В България (1948 г.) акцизът е отменен като самостоятелна форма и е включен в състава на данъка върху оборота. През 1988 г. акцизът се възстановява и се прилага в обща законова уредба заедно с данъка върху оборота (ЗДОА). При този закон стоките се облагат или с акциз или с данък върху оборота. От 1 април 1994 г. са в сила 2 самостоятелни закона - Закон за акцизите и Закон за ДДС. При тях акцизните стоки се облагат и с ДДС. От 1 януари 2006 г. Законът за акцизите е заменен с новия Закон за акцизите и данъчните складове.
Цената на горивто е нормална,единствено трябва да се намали малко акциза,за да стане реална. Проблема е ,че доходите са ни твърде ниски.Неможе петрола да ни го продават по-евтино само защото сме с ниски заплати.Да се правят фабрики да се вдига производството,износа да се намали безработицата от там ще се вдигнат доходите. Тогава цената на петрола ще си остане същата,но като имаме по-големи заплати ....
Ясно е! Те така и си искат горивата да станат 3 лева до края на годината!Да върнем стратегията от яйцата - да намалим излизането с автомобила, само по по-спешни излизания. Колкото и милионери да има, повече от това да напълнят резервоара, не могат. Ще се усети обаче, ако всички занижим зарежданията, аз поне така ще направя!БОЙКОТ на горивата!!! На нож БЪЛГАРИИИИИ!!!
Лукойл с мерки за понижение на цените на горивата