"При този биплан се получават две въздушни течения, които си влияят взаимно така, че да намалят турболенциите."Предполагам, авторът си мисли, че "турбОленция" произлиза от "турбо" ... Длъжността редактор в този сайт платена ли е изобщо?
по всички закони след преминаването на звуковата бариера се чува гръм.тук как ще стане....нещо ново.
Сигурен съм, че е много прогресивно и технологично, ама е толкова грозно, че 3 пъти ходих да повръщам докато гледах детайли по снимката!
Кабината на...пилота я виждам.Пътниците,явно ще седят на...пейки между крилата и докато пият по една...две бири и гледат океана-кацнали в Париж.
Заглавието кърти плочки... Дали го взима, или "ще" го взима, може да се поспори. Щото аз имам една ракета в главата, тя взима разстоянието от тук до глупостта в мозъка на автора за по-малко от секунда, ако ме разбирате...
Въпрос на двигател. Освен това не мисля че ще е добре за атмосферата щото тва нещо ако превозва 400-500 души ще харчи гориво като разпрано когато развие пълната си скорост от 10 000 километра в час.Но пък има хубав дизайн омръзна ми от хвърчащите толумбички като 747 или а380
Наследник на "Конкорд" взима за 2 часа Париж – Ню Йорк