17

Do 4

преди 12 години

В Унгария много десните са на власт, така че извинение от типа левите,комунизма, фашизма, монархията - не вървят! Жалко за компанията, но дано Уиз Аир (също Унгарска) има вземе поне Софиѝския полет.

16

Анонимен

преди 12 години

Малев фалира - така е при демокрацията ...

15

Анонимен

преди 12 години

17, Vueling официално опровергаха интереса към Малев..

14

Анонимен

преди 12 години

Един от най- вероятните купувачи на Malev е испанската лоу-кост компания Vueling, което много не се нрави на унгарците. Испанците обаче обещават да създадат първата лоу-кост компания, която да изгради мрежа и методи, с които да се предлагат полети с прикачване. Интересно е дали това ще се реализира и ако да какъв ще е ефекта. А и колко ще е лоу-кост, защото в последно време цените им са почти колкото на класическите авиокомпании, само EasyJet са изключение.

13

Анонимен

преди 12 години

Последните 10 години на унгарските данъкоплатци им струва над 300 милиона евро изкуственото поддържане на националната авиокомпания!За разлика от Малев съществуването на България ер не струва нито лев на българската държава, а напротив държавата получава осигуровки и данъци.

12

Анонимен

преди 12 години

Който се заяжда със ЕС го фалират, който е със ЕС също го фалират ама по, по-хитър начин като го изцеждат бавно през всички сектори.

11

травиално

преди 12 години

Подготвени са за приватизация - като ги вземе "който трябва" за 1 евро и изведнъж всичко ще се оправи и ще се появи Малев Еър. И всичко това е законно /!!!/ , най-много някой да си признае че не е морално и толкоз. А после още един милиардер в списъците за такива.

10

mr_cec

преди 12 години

По отношение на Malev - жалко за фалит на каквато и да е фирма особено с такъв опит......За Полша - бил съм в Полша и работя с полски фирми, наистина много може да се научи от тях. Мога да им завиждам "благородно". Те са много сплотени и работлив народ са дълбоко вярващи хоря (което много е допринесло за тяхната ситуация в момента).Имат много производство (не ишлеме и молове) и изнасят за цяла EU + света. Също са най-големият производител на плодове/зеленчуци в EU.

9

Ам ам

преди 12 години

нормално е да фалират - цените на билетите им са фантастично скъпи.

8

Анонимен

преди 12 години

За Полша се говори в бъдеще време - за след 20 г.И разбира се може да не задмине Германия, но ще е сред лидерите.А това за държава излязла от 50 годишно комунистическо робство ще е голям успех.

7

Запознат

преди 12 години

Много жалко! Морските ни летища разчитаха много на тази редовна линия през зимата и сега ще им останат едва няколко линии за зимния сезон. Това е една крачка назад за летищата Варна и Бургас в развитието им от основно чартърни летища към целогодишни.

6

Берлинер

преди 12 години

В Полша са най-добре (бъдещият икономически лидер на Европа)--Нещо си се увлякъл. БВП на Полша е 12300 длр. на глава при 38 млн. населения, срещу 44555 длр. на глава на Германия и 82 млн. население.Разликата е гигантска.

5

mafia

преди 12 години

a predi da stane bulgaria air kak se kazva6e?

4

Анонимен

преди 12 години

Авиокомпния Bulgaria Air Българският национален авио превозвач, не Балкан.

3

Анонимен

преди 12 години

Не знам какво да кажа.В Полша са най-добре (бъдещият икономически лидер на Европа), но Полша май единствена си забрани ком. партията.А в Унгария левите даже май са на власт.

2

Гад Заеби

преди 12 години

Костов го направи с Балкан, може и с Малев!

1

Анонимен

преди 12 години

И тях ли някой евреин ги е купил?